Z Marcusova pohledu
Když jsem přišel že školy domů, tak jsem se šel převléct do pokoje, když jsem se převlíknul tak jsem šel do kuchyně se najíst u schodů jsem potkal Martinuse řekl jsem mu „čau, kam jdeš? ” „Ahoj, jdu k Denče, proč? ”
„Jen tak, tak ahoj a pozdravu Elis” „jo jasně, čau” došel jsem do kuchyně a u stolu seděla malá Emma „Ahoj příčku, kde je máma? ” „ahoj maci, už odešla do práce” „a táta je kde? ” „ musel ještě ject něco zařídit” „Aha, jedla si něco? ” „jo” „a co? ” „špagety” „dobře” šel jsem k ledničce a vytáhl jsem si džus, šunku a sýr, udělám si toasty.*************
Najedl jsem se a šel jsem do pokoje vzal jsem si do ruky mobil a a psal jsem si s Taylorem po chvíli jsem slyšel jak někdo bouchnul dveřmi , po chvíli je mě do pokoje vletěl Martinus a začal na mě řvát „co si jí zase udělal! Ty debile seš normální ! Co si o sobě vůbec myslíš ” dal mi pěstí a já mu jen řekl „co je? ! O čem to kurva mluvíš?! ” docela mě nasral přijde si domu vtrhne mi do pokoje začne tady na mě řvát a dá mi pěstí co si kurva myslí? „Co je? Ty se ještě ptáš? Co si udělal Elis!? A dělej vyklop pravdu ! ” „ráno jsem ji ve škole zbil, proč? ” „proč ji kurva pořád šikanuješ ?! ” „já ji už ale nešikanuju, ona mě ale podvedla, a to neměla!!! A přestaň tu kurva na mě furt řvát ” „ty debile, s kým by té asi tak podvedla? Když se s jiným nebaví , jak si vůbec přišel na to že tě "podvedla"? ” „viděl jsem fotku v jejím mobilu jak se tam cucala s nějakým klukem a viděli to i kluci, klidně ti to i ukážu, mám její mobil” „i kdyby se na ty fotce líbala s prezidentem tobě to může být u prdele, ona s tebou nechodí, určitě je to jenom nějaká tvoje další dementní sázka, a Elis říká že je to pravda jenom kvůli tomu že ví že kdyby řekla pravdu tak ji zbiješ!!!! Tak tady že sebe nedělej chudáka !!! A jak to že máš její mobil? ” celou dobu na mě řve , zajímalo by mě co se mu stalo když odcházel byl v pohodě a teď by mě nejradši zabil „co ti je? Byl si v pohodě a teď by si mě nejradši zabil! A už na mě přestaň řvát!! ” „zeptej se Denči ta toho ví,víc než já,ale pochybuju že se s tebou bude bavit potom co se stalo , a budu si na tebe řvát jak chci!!tak už drž hubu!! ” „Denisa jo , prosimtě vůbec nechápu jak s ní může chodit když je to jenom obyčejná děvka” „cos to řekl!? ” „že je to DĚVKA! ” slovo děvka jsem zdůraznil, v tu chvíli jsem od Martinuse schytal pěstí a řekl mi „to už o ní nikdy neříkej! ...... Je ti to jasný!!!!?!!!! ” „když je to pravda vychrápe se s každým, však dala i mě a to jsem tvůj brácha !!! ” když jsem to řekl tak jsem se zarazil a řekl jsem „oou” schytal jsem od něj další pěstí a řekl mi „ ty si se s ní vyspal!?! Ty zmrdi!! ” to už jsem od něj schytal další a další rány , po chvíli do pokoje ale přišla Emma a řekla „kluci, proč se perete ? ” Martinus mě přestal mlátit a šel k Emmě a řekl ji „ahoj beruško, mi se nepereme my jsme akorát s Macem hráli jednu hru víš ” odchazel s Emmou a ještě mi řekl „s tebou si to potom ještě vyřídím! ” odešel a já si konečně oddychl konečně mám pokoj .
Z Martinusovo pohledu
Když jsem odešel z Macovo pokoje s Emmou, tak jsme šly do kuchyně a já Emmě vysvětlil co jsme dělali, samozřejmě jsem ji neřekl pravdu a řekl jsem ji že jsme hráli hru potom jsem odešel z kuchyně a práskl jsem dveřmi, šel jsem za Denisou, jsem zvědavej co mi na to řekne ona. Když jsem zaklepal na jejich dveře tak jsem tam chvíli čekal a po chvíli mi otevřela Denisa (Diana, denča) , usmívala se ,ale pak se zeptala „děje se něco? Pojď do vnitř” šel jsem do vnitř a zamířil jsem do kuchyně a sedl jsem si na židli u stolu a čekal než jsem dojde Denisa, když sem dorazila hned jsem na ni vyklopil „co si měla s Marcusem? ” první se začala dusit asi si myslela že na to nikdy nepřijdu „Martinusi.... Já..... Já se omlouvám, byla jsem opilá a nevěděla jsem co dělám ... Já... Moc mě to mrzí... Já jsem nevěděla jak ti to mám říct a bála jsem se že mě potom necháš a už mě nebudeš chtít , takže když mě Tětkom necháš..já..pochopím to ” sklopila pohled do země a začala brečet , bylo mi jí líto, ale to ona mě podvedla!
ČTEŠ
Byl Moje Noční Můra
RandomJe mi 17let a jmenuji se Elis. Mám starší sestru Dianu a bude jí 19 říkáme jí Denča. Rodiče jezdí na různé pracovní schůzky i do ciziny takže skoro nejsou doma, s Denčou se o sebe staráme sami. Bydlíme v docela velkém domě. Chodím do třeťáku. Už...