Z Marcusova pohledu
„Tak pojedeme do Francie” řekl jsem šťasně a postavil jsem se na nohy. Tinus nám zrovna řekl, že ví kde Elis je. Vzal jsem si sklenici džusu, vypil jsem jí a položil jsem jí zpátky na stolek.
„Já zařídím letenky a hotel, vy si akorát zabalíte věci.”
„Dobře, tak jeďte domů a já si jdu zbalit věci. Tini?.... Večer přijď” řekla Denča a poslala vzdušnou pusu Tinusovi.
Elis nás šla doprovodit k vrátkům. Rozloučily jsme se a s Tinusem se, tam ještě začala líbat.
Když jsme došli domů, šel jsem do pokoje. Sednul jsem si k počítači, aby jsem našel nejblizší letadlo nebo vlak, kterým by jsme mohli ject. Tinus si šel zabalit a oznámit to otci, aby stihl zavolat chůvě. Přeci tu Emmu nenecháme samotnou.
Letadlo nám jede zítra v půl jedenácte a vlak nám jede ve tři odpoledne.
Šel jsem za Tinusem do pokoje a všechno jsem mu řekl. Chce letět letadlem, že to bude kratší. Takže jsem teda objednal letenky, první třídou, aby jsme si mohli ještě normálně, bez řevu promluvit.
Zítra vyrazíme v devět hodin, aby jsme to stihli. Musím si ještě zabalit věci. Hotel jsem zamluvil na týden a objednal jsem dva pokoje, jeden pro mě a druhý pro ty dvě hrdličky.
Ráno mě vzbudil, budík v osm ráno. Vstal jsem z postele a oblékl jsem se.
Vzal jsem si kufr a šel jsem s ním do předsíně, obul jsem se a kufr jsem nechal zatím v předsíni. Šek jsem do kuchyně, kde už u stolu seděl Tinus a Denča.„Ahoj, ty si tu spala?” zeptal jsem se.
„Ahoj, jo aby jste, pro mě nemuseli jezdit.” odpověděla s úsměvěm na tváři. Konečně vypadá jako člověk a né jako zombie.
„Aha”Přešel jsem k ledničce a otevřel jsem jí. Nic tam nebylo, táty by měl jít nakoupit. Tak si vezmu lupínku no...
Nasypal jsem si lupínky do misky a zalil jsem to mlékem, ještě jsem si do nich dal trochu medu a byli hotové.Když jsem dosnídal tak jsme si ještě trochu povídaly s Denčou a Tinusem.
V devět hodin jsme vyrazili na letiště. Řídil jsem já a Tinus s Denčou byly v zádu.
V letadle
„Denčo a kdo je ten Kevin? Říkala si, že mi to někdy řekneš, tak teď můžeš” řekl jsem zvědavě s tím mým typickým úšklebkem.
„Jo jo.... Kevin je její bývalý přítel. Před třema rokama jsme jeli na dovolenou samořzejmně i s rodiči. Elis tam potkala Kevina a začali spolu chodit, tak jsem tam já a Elis zůstala. Rodiče museli ject domů kvůli práci. Takhle jsme tam jezdily každé prázdniny a Kevin byl u nás celý rok, až na svátky. No a jednou Elis jela s Kevinem do Francie, kvůli svatbě. Po cestě z letiště, zrovna se hádaly a měli autonehodu Elis se nic nestalo, protože byla připoutaná, Kevin ale připoutaný nebyl, takže proletěl čelním sklem. Odvezli ho do nemocnice, tam ho operovali, byl několik dní v kómatu, pak ale dostal zástavu srdce a nepřežil to. Je to teprve rok, takže se přesto ještě nepřenesla. Od tý doby ještě neměla ani kluka, pořád mluví jenom o Kevinovi. Ona ho milovala a to hodně.”
Ahoj Ahoj Ahoj😀😀
Tak je tu další kapitolka❤❤
Moc všem děkuji za 235+ přečtení a 75+hvězdiček.
Jsem za to strašně moc ráda❤❤
Chtěla bych poděkovat Judy_Napier
A user749952631126 moc moc moc děkuji za všechny hvězdičky❤❤#superman#
ČTEŠ
Byl Moje Noční Můra
De TodoJe mi 17let a jmenuji se Elis. Mám starší sestru Dianu a bude jí 19 říkáme jí Denča. Rodiče jezdí na různé pracovní schůzky i do ciziny takže skoro nejsou doma, s Denčou se o sebe staráme sami. Bydlíme v docela velkém domě. Chodím do třeťáku. Už...