„No... Než se stala ta nehoda, tak jsem se dostal do problémů se špatnými lidmi. To nebudem rozebírat. Prostě jsme nabourali kvůli nim.
Sice jsem byl v kómatu, ale jenom dva dny. S doktorem jsem si to domluvil a vysvětlil jsem mu to. Souhlasil s tím a tak vám řekl, že jsem umřel.
Asi se chceš zeptat proč jsem to udělal, že se to mohlo vyřešit jinak, ale byla by jsi v nebezpečí a máma s tátou a Winter taky. Jinak to prostě nešlo. Po pohřbu, který jsme vymysleli s jedním kamarádem. Jsem odjel do Ameriky. Tam byl ten hlavní problém. V Americe jsem byl do nedávna, vrátil jsem se asi před měsícem a půl.A dneska to byla jenom náhoda, šel jsem se prostě jenom projít na naše oblíbený místo. Pořád tam rád chodím. Chtěl jsem si tam prostě jenom sednout a přemýšlet, ale seděla si tam ty. Nevěděl jsem, že si to ty. Viděl jsem že brečíš tak jsem tě chtěl jít uklidnit, však víš jaký jsem. Lekla jsi se a to jsem nechtěl, spadla si z tý lavičky a já tě hned poznal, vůbec si se nezměnila...” Pohladil mě po tváři a usmál se na mě. „ Sice mě to trochu zarazilo, ale byl jsem rád že tě zase vidím a doufám že i ty jsi ráda.” usmál se na mě a utřel mi slzy, dal mi pusu na čelo.
„Řekni už něco, prosím!”
„Já nevím co. Celou tu dobu jsem se trápila a dávala jsem si tvoji smrt za vinu. A ty mi teď řekneš že si, si byl celou dobu v Americe, zatímco já jsem se trápila a ne jenom já i tvoje rodiče a Winter se trápili! A ty mi teď neřekneš ani pořádný důvod, proč si to udělal! To mi nestačí chci vědět víc, co to bylo za lidi?”
„Nemůžu ti to říct Elis, prostě ti musí stačit to, že kdyby jsem neodešel, tak by se stalo něco tobě nebo rodičům a Winter. A to jsem nemohl dopustit.”„Dobře a řekneš mi to někdy?”
„Možná jo” usmál se na mě. Chytl mě za tváře a dlouze mě políbil, když se odtrhnul tak mi zašeptal.
„Pořád tě miluju Elis” usmála jsem se.
„Já tebe taky, ani nevíš jak.”*****
„Elis?” promluvil na mě Kevin, sedíme na gauči a koukáme na film.
„Ano?”
„Uděláš pro mě něco?”
„Pro tebe všechno” usmála jsem se a on na mě.
„Neříkej nikomu, že jsem naživu prosím!”
„Proč?”
„Pro dobro všech bude lepší, když o tom nebudou vědět. Slibuješ že to nikomu neřekneš?”
„Slibuju”
„Děkuju” usmál se na mě a znovu mě políbil.
„Miluju tě, tak strašně moc tě Miluju. Konečně tě mám u sebe, už tě nikdy nepustím!” řekl a mě to strašně moc potěšilo.
„Já tě taky miluju. A já od tebe nikdy neodejdu.... Kevine?”„Ano?” usmíval se na mě, tak nádherně. Jeho úsměv mi strašně chyběl.
„Že už mě nikdy neopustíš že jo? Slib mi to prosím!”
„Slibuju, že už tě nikdy neopustím ať už se děje cokoliv. Spolu už všechno zvládneme.” usmál se na mě a znovu mě políbil.Jsem tak strašně moc ráda, že ho mám zpátky! Strašně moc mi chyběl! Miluju ho a to už se nikdy nezmění.
#superman
ČTEŠ
Byl Moje Noční Můra
De TodoJe mi 17let a jmenuji se Elis. Mám starší sestru Dianu a bude jí 19 říkáme jí Denča. Rodiče jezdí na různé pracovní schůzky i do ciziny takže skoro nejsou doma, s Denčou se o sebe staráme sami. Bydlíme v docela velkém domě. Chodím do třeťáku. Už...