5.

110 13 0
                                    

A  já začala řvát na Denču že máma a táta jsou doma za chvíli přišla a skočila mezi nás všichni jsme se začali smát než se máma zeptala na něco co nás zarazilo obě dvě řekla „a....

A kdopak je ten kluk co vedle tebe spal?”
„ ehm... To je můj kamarád"
„ a proč pak spal vedle tebe ?"
„koukali jsme na film a usnuli jsme "
„fakt?"
„ panebože mami jó, jenom vedle mě spal "
„ tak dobře"
Máma se začala zase  smát, protože Denča byla celá cervena, když už jsme se jí přestali smát tak máma řekla „ odpoledne jdeme nakupovat"
Já i Denča jsme naráz zapískali "jupííí" a táta se nám začal smát .

**********

Nákupy byly úžasný koupila jsem si černé mini šaty, bílé a černé džíny asi patery plavky, boty, crop-top atd..bylo toho fakt hodně. Otevřu dveře a řeknu mámě mami jdu si to dát do pokoje 
"Jasně beruško"
Jen jsem se zasmála a šla nahoru když jsem otevřela dveře málem jsem dostala infarkt, byl na mojí posteli on Marcus. Hned co jsem se vzpamatovala tak jsem na něj začala křičet ať vypadne že tady nemá co dělat potom jsem se rozbrečela a řekla proč mi to děláš?proč mě nenecháš na pokoji?
Marcus ke mě přišel a obejmul mě nechala jsem se a položila jsem si na něj hlavu začala jsem usínat tak mě vzal do náručí a řekl " chytni se mě"  chytla jsem se hodně a on šel semnou k posteli když mě pokládal na postel tak jsem se hodně pustila přikryl mě obešel postel a lehl si pod deku vedle mě já jsem se k němu přítula a po chvíli usnula.

*********

Probudila jsem se a vedle mě pořád ležel Marcus spal tak sladce když spí vypadá tak nevině pousmála jsem se a on najednou řekl " nekoukej na mě "           
já na tebe nekoukám        "ale koukáš "          ne      " ale jo "
no tak dobře
Začali jsme se smát po chvíli mě Marcus chytil za boky a začal mě líbat po pár sekundách jsem začala spolupracovat po chvíli mi ale Marcus strčil ruku pod triko odstrčila jsem ji od sebe chtěla jsem mu dát facku ale Marcus mi tu ruku chytil a řekl " to ani nezkoušej!" Trhla jsem rukou na náznak aby mě pustil hned jak mě pustil tak jsem mu řekla jdi pryč , vypadni!
Vstal obul a u dveří ještě řekl s úsměvem" ahoj zlato" 
* Vůbec jó nechápu chvíli je na mě hodnější pak mu cvakne a to by mě nejradši zabil a potom je na mě zase hodnej* . Šla jsem do koupelny a udělala jsem ranní hygienu trochu jsem se nalíčila šla do pokoje a vybrala jsem si nakonec černý crop-top a černé legíny šla jsem do kuchyně a pozdravila mamku s taťkou seděly u stolu pili kafe a řešili asi něco důležitého protože mě jenom pozdravili a šli do pracovny za knihovnou já jsem si šla udělat snídani když jsem dojedli nádobí jsem dala do myčky potom jsem šla do pokoje projela jsem všechny možné sociální site. Asi v půl třetí jsem se oblékla do sportovního vzala jsem si do vaku pití a klíče do kapsy jsem si dala mobil a sluchátka šla jsem dolů k botníku a vzala jsem si boty na běhání včera jsem si koupila nové vyšla jsem před vrátka vyndala jsem mobil a sluchátka dala jsem si je do uší  a na mobilu jsem si zapla BTS telefon jsem dala zpátky do kapsy a už jsem běžela, běžela jsem do lesa, ale trochu jsem se v něm ztratila bylo už pět hodin  a já pořád nevěděl akce jsem signál jsem taky neměla nevěděla jsem co mám delat. * Jsem v prdeli*
Bloudím tu už asi hodinu a teprve teď jsem našla signál okamžitě jsem zavolala Denče ta mi řekla že pro mě někoho pošle protože je teď mimo město .

********

"Elis! Kde si ?ozvi se!"    Tady jsem 
Asi po deseti minutách ke mě dorazil Hunter
Huntre!
"Ahoj"
Dekuju řada tě zase vidím
"Já tebe taky, tak pojď mám tady auto "
Dobře
"Elis?"
No?
"Můžu se tě na něco zeptat?"
Jasně povídej
" Víš ten den jak jsme se potkali jak nás viděl ten kluk, ty s ním něco máš?"
Popravdě?
"Jó"
Já ani nevím
" Jak jako nevíš?"
No prostě nevím jestli s ním chodím nebo nechodím a vůbec co tě to zajímá!!!
"Promiň"
Celou cestu až k autu jsme ani jeden nepromluvili. V autě jsem už to ticho nemohla vydržet tak jsem mu řekla a proč si mě políbil ?

Z pohledu Huntra

Hrál jsem fotbal a najednou mi zavolala Denča jestli bych nemohl jít najít Elis že se ztratila v lese. Klukům s kterýma jsem hrál fotbal jsem řekl že musím jít nasedl jsem do auta a jel jsem do jediného lesa co tady je, chvíli jsem na ní volal a ozvala se řekla  Huntre!
"Ahoj "
Děkuju, ráda tě zase vidím 
"Já tebe taky, tak pojď mám tady auto "
Dobře

"Elis?"
No
"Můžu se tě na něco zeptat?"
Jasně povídej
"Víš ten den jak jsme se potkali jak nás viděl ten kluk, ty s ním něco máš?"
Popravdě?
"Jó"
Já ani nevím
"Jak jako nevíš?"
No prostě nevím jestli s ním chodím nebo nechodím a vůbec co tě to zajímá!!
"Promiň"

Až do auta byla ticho, v autě řekla
a proč si mě políbil?  Ja jsem byl ticho takže po chvilce řekla
Já se na něco ptala !
"No?"
Proč si mě políbil?
"Protože jsem chtěl

*********

Z Elis pohledu

Lehla jsem si do postele a šla spát byla jsem hodně unavená potom co se dělo

*******.
Crrrr......crrrrr.....crrrrr.....  Vypnu budík a jdu do koupelny tam udělám ranní hygienu a osprchuju se vysuším si vlasy a trochu se nalíčím vezmu si mobil, sluchátka, klíče, vak a bundu jspdu do kuchyně udělám si snídani dojímá dám nádobí do myčky a jdu k botníku odbuju se a jdu do školy, ve škole si že skříňky vezmu učebnice a jdu do lavice chvíli jsem seděl a lavici a byla na mobilu potom ke mě přišel Marcus dal mi pusu na tvář  a řekl s úsměvem "ahoj zlato"  všichni to viděli a všichni co nejsou v jeho partě byli úplně mimo a já taky Taylor začal pískat a potom i ostatní kluci z Marcusovi party. Škola proběhla docela v klidu až na nějaký nadávky od ostatních typů: si děvka, šlapko, určitě si už s ním chrapala ta kurvo, a tak dál no. Domu se mnou šel Marcus, ani nevím proc, ale cesta proběhla v klidu. Šla jsem do pokoje odnést nám vaky a převlíknu se Marcusovi jsem řekla ať počká v obýváku.mSundala jsem si triko a Marcus najednou řekl " Hmm pěkný nechceš se svléknout celá " co tu děláš?! Dělej vypadni!!  Vykřikla jsem na něj a tričkem jsem si zakryla hrudník, šel ke mě a ruce si zapřel vedle mojí hlavy aby jsem mu neutekla vypadni!!
Nic mi neodpověděl jen mě začal líbat a já se nechala ještě jsem pustila to tričko takže jsem před ním byla v podprsence, do polibku se usmál já ho po chvilce odstrčila a řekla jsem
jdi dolů chci se převlíct
"To můžeš i přede mnou"
Né nemůžu
"A proč?"
Protože nechci
"Tak já tady zůstanu"
Já se s tebou dohadovat nebudu
Vzala jsem si věci ze skříně a šla jsem se převlíct do koupelny. Když jsem vyšla z koupelny Marcus mi .........

Byl Moje Noční MůraKde žijí příběhy. Začni objevovat