Když jsme dojedly i dezert a uklidily jsme nádobí se, kterým jsem jim pomohla. Tak jsme se přemístily do obýváku, kde jsme popíjely víno a Štefan pivo. Povídaly jsme si o všem co jsme celý ten rok, co jsme se neviděly, dělaly. Už bylo půl devátý a my jsme si pořád povídaly.
„Už asi budu muset jít je po půl devátý a venku bude za chvíli tma.” řekla jsem jim a začala jsem se zvedat.
Lily mě ale chytila za ruku a stáhla mě zpátky na sedačku, jen jsem se zasmála a koukla jsem se na ní.
„Kam by jsi chodila? Zůstaneš tady!”
„Já vás nechci otravovat.”
„Jaký otravování!?! Tady jseš vítaná vždycky a dneska tady prostě zůstaneš!”
„A fakt vám to nebude vadit?”
„Nebude!” řekl Štefan.
„Tak dobře.” usmála jsem se.
Daly jsme se zpátky do povídaní, smály jsme se a brečely ale ze smíchu.
*****
„Já už půjdu spát.” řekl Štefan a začal se zvedat.
„Já už taky půjdu.” ozvala se Lily a usmála se na nás.
„Jestli chcete tak tady ještě buďte. A Elis víš kde máš pokoj že?” tázavě se na mě podívala.„Vy ho tady pořád máte? Já myslela že jste ho zrušily.” řekla jsem dost překvapeně.
Chtěly si tam udělat hernu, protože ten pokoj je velikánský..
„Ne nechaly jsme ho. Máš tam všechno co si, si tady nechala i oblečení tam máš nějaké. Nakonec jsme si hernu udělaly ve sklepě, zítra ti jí ukážu.” odpověděla mi a já jen přikývla.
Pak už se Štefanem odešla nahoru do jejich ložnice. Obdivuju je, jsou spolu tak dlouho a pořád se milujou.
„Chceš už jít taky spát?” zeptala se mě Winter.
„Asi už jo, jsem docela unavená.” odpověděla jsem jí a zívla jsem si.
„Dobře a chceš pujčit nějaké oblečení?” zeptala se.
„První se kouknu co tam mám a jestli mi to bude.” pousmála jsem se na ní.
„Dobře tak když tak přijď.”
„Fajn.”
Vstaly jsme a šly jsme nahoru do pokojů. Otevřela jsem dveře a začala jsem se usmívat, od ucha k uchu. Opravdu je to tu, tak jak jsem to tu nechala. Šla jsem se podívat do skříně a koukla jsem se co tam ještě mám.
Všechno mi je velký! To snad ani není možný, tolik jsem zhubnout nemohla! Vyšla jsem z pokoje a zamířila jsem si to k Winter. Zaklepala jsem a čekala jsem než se Winter ozve.
„Dále!” když jsem uslyšela toto slůvko, tak jsem otevřela a vešla do pokoje.
„Půjčila by jsi mi teda nějaký oblečení? Všechno je mi velký a padá to ze mě.” vysvětlila jsem jí.
„Jo jasně, vyber si něco!” řekla s úsměvem na tváři a koukala do mobilu.
„Díky. Co ze se tak culíš do toho mobil?” otázala jsem se, protože mě dost zajímalo proč se směje.
„Ále to nic, jen si píšu s jedním klukem.” řekla a trochu se začervenala.
„Tak to jo. Vezmu si tady ty šortky a tílko jo?” usmála jsem se na ní a čekala jsem na odpověď.
„Jo jasně!” řekla vysmátě. Kde tu pozitivní náladu pořád bere?
„Díky!” řekla jsem a už jsem se odebrala k odchodu.
Šla jsem do pokoje. Převlékla jsem se a lehla jsem si do postele. Vzala jsem si mobil do ruky a šla jsem napsat Marcusovi a Austinovi, že nepřijdu a že přespím u Winter. Položila jsem si telefon na stolek. Dala jsem si ruku pod hlavu a po chvíli jsem už spala.
• Názor?
• Líbí?#superman#
ČTEŠ
Byl Moje Noční Můra
RandomJe mi 17let a jmenuji se Elis. Mám starší sestru Dianu a bude jí 19 říkáme jí Denča. Rodiče jezdí na různé pracovní schůzky i do ciziny takže skoro nejsou doma, s Denčou se o sebe staráme sami. Bydlíme v docela velkém domě. Chodím do třeťáku. Už...