Všichni stáli, a jen koukali, když si však uvědomili, že je to realita a né přelud, tak se k Elis rozeběhly a povalily jí na mojí postel.
Když se všichni s Elis přivítali, tak jsme šli do obýváku. Všichni byli šťastný, až na Elis, jo sice se smála, přesto jsem ale poznal, že se něco děje. Nechtěl jsem to rozebírat teď přede všemi, počkám si až spolu budeme sami. Všichni jí pokládali otázky typu: Proč si nám neřekla nebo nenapsala, že sem přijedeš?, A proč si nám vůbec nevolala ani nepsala?, Víš jak se nám stýskalo?, A co tvoji rodiče? Ví o tom, že jsi jsem jela?, A co Diana (Denča) jak se má? Pořád dělá tu zdravotní sestru?, a takhle jsem mohl pokračovat dál, samořzejme, když už podali mnoho otázek tak jsem je zastavil „ stop, však jí zamoříte samými otázkami”
„No co? Dlouho jsme jí neviděli” řekl Niki (Nikolas) „Pojďte dělat něco jinýho” „a co? ” řekl Erik „ půjdem do bazénu” řekla Kelly „Kell! Ty mi snad čteš myšlenky” všichni jsme se začali smát. Po chvíli jsem řekl „tak jdeme” „já tu, ale nemám plavky” řekla Elis „to nevadí Kelly ti nějaké pujčí, že jo? ” řekl Kuba (Jakub) „jo, jasně pojď” odpověděla Kelly a už táhla Elis do svého pokoje.Z Elis pohledu
Kelly mě táhla do nějakého pokoje, asi do jejího. Vtáhla mě do vnitř a zavřela za sebou dveře. Sehla se dolů do skříňe, chvíli tam něco přehrabovala, ale pak vytáhla několik plavek. „Tak vyber si, můžeš si vzít jaký chceš” řekla my Kelly a usmála se na mě „dobře, děkuji” odpověděla jsem „nemáš za co, můžes se převléknout v mojí koupelně” řekla to tak mile. Na konec jsem si vzala obyčejné dvoudílné černé plavky.
Kelly je strašně hodná a milá holka, mám jí ráda, dřív jsme spolu byli skoro každý den, když jsem byla ve Francii. Teď lituji toho, že jsem si s nimi ani nepsala. Mám moc ráda i kluky, vždycky mi pomohly a mohla jsem se na ně spolehnout, když se ale stalo to s Kevinem, tak jsem jim neodepisovala na zprávy, nezvedela jsem jim mobili, posílali mi i dopisy, ale já na ně neodepsala. Teď toho lituji, moc mě to mrzí, že jsem je v podstatě takhle odkopla.
Šla jsem do koupelny a tam jsem se převlékla do černých plavek. Když jsem sešla schody dolů, tak už na mě všichni čekali. „Tak pojď” usmál se na mě Jonáš.
Ahoj lidi, rozhodla jsem se, že budu vydávat kratší kapitoly, za to jich ale budu vydávat víc. Moc vám všem děkuji za hvězdičky. Moc si toho vážím, a jsem ráda, že se vám můj příběh líbí. A tuhle kapitolku bych chtěla věnovat user749952631126 moc ti děkuji za hlasy.
#Superman#
ČTEŠ
Byl Moje Noční Můra
RastgeleJe mi 17let a jmenuji se Elis. Mám starší sestru Dianu a bude jí 19 říkáme jí Denča. Rodiče jezdí na různé pracovní schůzky i do ciziny takže skoro nejsou doma, s Denčou se o sebe staráme sami. Bydlíme v docela velkém domě. Chodím do třeťáku. Už...