7.

102 12 0
                                    

Už jsem ve škole, ze skříňky jsem si vzala učebnice, šla jsem do třídy a sedla jsem si do mé nejoblíbenější lavice. Nikde jsem tu neviděla Marcuse tak jsem si vyndala mobil(jo,ještě včera mi ho dal vysvětlila jsem mu,že mi budou volat rodiče), koukla jsem se na instagram, facebook, twiter, messenger , potom už zazvonilo na hodinu, probíhala v klidu než do třídy v letěl Marcus s tím že zaspal jen se na mě koukl a pak si sedl do lavice, celý zbytek hodiny si mě už nevšímal, když však zazvonilo tak ke mě přišel a řekl" naval mobil" já na něj jen koukala s výrazem  ,, jako co to má znamenat?''nakonec jsem mu ho dala, ještě by mě zbil kdyby jsem mu řekla ,ne' on se akorát otočil a šel ke svojí partě, já jsem šla ke skřínce si vyměnit učebnice chytla si mě ale učitelka a chtěla se mnou mluvit , když jsem s ní domluvila tak mě někdo chytil za rameno,otočila jsem se a schytala jsem pěstí

Z Marcusova pohledu

Ráno jsem zaspal, takže jsem přišel do školy pozdě šel jsem rychle ke skřínce, vytáhl jsem si učebnice a pak jsem vtrhl do třídy, rychle jsem učitelovi řekl že jsem zaspal kouknul jsem se na Elis a pak jsem si sedl do lavice. Hned jak zazvonilo na přestávku, jsem šel k Elis a řekl jsem jí „naval mobil”  první se na mě koukla s výrazem ,,co to děláš?''  pak ale sklopila pohled do země a podala mi ho, já jsem šel hned ke klukům a ukázal jsem jim, Elis mobil a řekl jsem jim „už jsem ji ho zase vzal”  a začal jsem se smát,  Patrik (to je jeden kluk z party) si ho vzal že se koukne, něco projížděl a po chvíli se začal z ničeho nic smát,  koukali jsme na něj jak na debila, ale když se přestal smát tak mi řekl „ta tvoje kočička tě pěkně podvádí ” začal se zase smát já už mu ten mobil ale vzal a koukl jsem se na čem byl to jsem ale neměl dělat, protože tam byla fotka jak se tam ta mrcha cucá s nějakým zmrdem,  šel jsem do třídy, že si to s ní vyřídím,  ale v lavici nebyla,  určitě bude u skříňky nebo na záchodech, vyšel jsem ven ze třídy že si ji najdu,  zrovna s ní ale mluvila učitelka na chodbě, počkal jsem až učitelka odejde, něco na ni křičela, to mě teď ale nezajímalo, když s ní domluvila tak jsem k ní šel já chytl jsem ji za rameno,  ona se otočila a já ji hned dal pěstí, spadla na zem chytla se bolavé ho místa a řekla „ co jsem udělala? ”                                                           „ty se ještě ptáš!! Ty kurvo!!!! ” začala brečet a já do ní ještě párkrát kopl a pak jsem odešel za klukama do třídy  všechno jsem jim řekl, protože mě přemlouvali ať jim to řeknu, potom už zazvonilo učitel přišel do třídy,  ale ta kunda tu ještě nebyla.

  Z Elis pohledu

Zase mě zbil, ani nevím kvůli čemu teď ležím na zemi a brečím, už dávno zvonilo na hodinu po chvíli jsem se zvedla a rozhodla jsem se že půjdu domů,  a až zase půjdu do školy tak to nějak vysvětlím, cestou jsem se zastavila v parku sedla jsem si na lavičku, co je naproti malého rybníku a zavzpomínala jsem   * proč se to stalo zrovna jemu? Co by se stalo kdyby tam nebyl? Byly by jsme pořád spolu? * vstala jsem z lavičky a šla jsem směrem domů. Když jsem přišla domů tak jsem šla rychle do svého pokoje, tam jsem se zavřela , sjela jsem po dveřích a rozbrečela jsem se a řekla jsem si pro sebe „proč se to muselo stát zrovna mě? Já ho milovala a pořád miluju, chci ho zpátky, chci s ním být už napořád”  vstala jsem a šla jsem do koupelny, vzala jsem si žiletku a přejela jsem si s  ní po zápěstí , poslední co jsem řekla bylo„miluji tě,  už jdu za tebou,  za chvíli spolu budeme napořád”

Z Denči pohledu

Šla jsem domů z práce měla jsem totiž ranní, když jsem byla ale u dveří tak byly otevřené, vešla jsem dovnitř odnesla jsem si kabelku do pokoje a najednou jsem uslyšela ránu z Elis pokoje hned jsem tam běžela v pokoji nebyla tak jsem se koukla k ní do koupelny. Ležela tam v kaluži krve hned jsem k ní přiběhla a řekla jsem si spíš pro sebe „ Elis, už zase!” sáhla jsem do skříňky pod umyvadlo a vzala jsem tam odsud lékárničku, zastavila jsem krvácení , odnesla jsem ji do pokoje kde jsem ji ruku ještě zašila, měla to hluboký, zajímalo mě proč to udělala tentokrát, ale jestli za to může Marcus tak ho už vážně zabiju , když už to měla obvázané a byla převlíknutá tak jsem šla uklidit její koupelnu, když už jsem to rám měla hotový tak jsem se ještě koukla na Elis, a pak jsem šla do kuchyně  něco uvařit. Nakonec jsem uvařila bramborovou kaši a karbanátky,  šla jsem to odnést Elis nahoru do pokoje, zůstala jsem tam s ní, ale po chvilce mi zazvonil mobil koukla jsem se kdo mi píše byl to Martinus a napsal mi „pojď mi otevřít” položila jsem mobil a šla jsem mu otevřít, když jsem otevřela dveře nikdo tam nebyl Martinus pak ale vyskočil z rohu  a já jsem se lekla a řekla jsem mu „ do do prdele chováš se jak malej” a odešla jsem do kuchyně, Martinus za mnou hned přišel a řekl „co se děje? ”  „zeptej se tvýho povedenýho bratříčka” řekla jsem ironicky a naštvaně „proč jeho? Co zase udělal? ” „to já nevím zeptej se Elis až se probere! Pokud se vůbec probere! ” to druhou větu jsem řekla spíš pro sebe, ale ne tak aby mě neslyšel Martinus, hned se na mě koukl s vykulenýma očima a nechápal co jsem mu to teď  vůbec  řekla a tak jsem mu ještě řekla „jdi se za ni kouknout do pokoje” po chvíli jsem za ním přišla k Elis do pokoje a sedla jsem si on mi hned řekl „za to může Mac? ” „já nevím ale asi jo”  sklopil a jsem pohled do země a chytla jsem Elis za ruku.

*******

„Elis! Konečně si se vzbudila. Je ti dobře? Nic té neboli? A co ruka? ” vyhrkla jsem na ni hned jak otevřela oči, nevěděla jsem na co se jí mám zeptat jako první, bála jsem se o ní „je mi fajn” odpověděla mi jednoduše a svůj pohled ode mne odvrátila ”Elis , co se stalo? Proč si to zase udělala? Může za to Marcus? ” nic mi neodpovídala ani se na mě nekoukla „Elis, odpověz mi ! Nemáš hlad? Dělala jsem bramborovou kaši s karbanátkama, dáš si? "  „Proč si to udělala? ” „co? ”  „proč si mě zachránila, už zase” v tu chvíli už jsem to pochopila „Elis, co je to za otázku?  jsem tvoje sestra a  je tu spousta lidí co tě má ráda,  já,rodiče, kamarádi a další lidi okolo tebe ” „ jo a jaký kamarádi? Žádný nemám! ” pokusila se zvýšit hlas ale moc ji to nešlo „třeba kamarádi z Francie a moc dobře víš že Kevin by si tohle rozhodně nepřál ” řekla už jsem trochu naštvaně tohle se opakuje skoro každý půl roku od toho co se to stalo „kdo je Kevin? ”zeptal se Martinus „potom ti to když tak řeknu „dobře ” „tinusi, necháš nás tu na chvíli samotný? ” „ jo jasně už jdu” snažil se o úsměv ale moc mu to nešlo „ můžeš ji do obýváku nebo ke mě do pokoje” „ ne to je v pohodě, já už půjdu domů, potom ještě zavolám nebo se stavím” „dobře,tak pa”  „ ahoj, a Elis” Elis se otočila a Martinus se na ni usmál a řekl „hezky se vyspi a neboj všechno bude v pohodě ” potom už konečně odešel a já  jí mohla konečně říct „Elis, musíš si konečně někoho najít, sama to nezvládneš a nemůžeš se pořád utápět v tom že za to můžeš ty, ty za to nemůžeš” Elis začala brečet a mezi vzlyky řekla „chybí mi” já ji jen řekla „já vím” a obejmul jsem jí, potom jsem ji ještě řekla „ ale tohle nemůžeš dělat, je spoustu lidí č tě mají rádi a chtějí aby si tady zůstala ” po chvilce mlčení jsem ještě dodala „slib mi že už to nikdy neuděláš ” „slibuju” Elis ještě chvil brečela, když už přestala brečet tak jsem ji donutila, aby něco snědla, potom se šla osprchovat a šla do postele, je hodně unavená a ztratila hodně krve. 

Byl Moje Noční MůraKde žijí příběhy. Začni objevovat