🌹21🌹

56 7 2
                                    

„Kde je teď?!”

„V nemocnici, kde asi!”

„ Ale v jaký?!”

„Nevím jak se jmenuje, ale je kousek od našeho hotelu.”

„Aspoň něco”

Rychle jsem si přetáhnul tričko přes hlavu. Vzal jsem si mobil a běžel jsem do nemocnice.

Po pěti minutách běhu, už jsem tam byl. Šel jsem rychle k recepci a zeptal jsem se kde leží Elis. Řekli mi že má pokoj 206.  Začal jsem ho hledat.

Už jsem byl u 201. Někdo na mě ale začal řvát, přesněji Jonáš.

„Co si jí udělal ty zmrde!” 

„Já jsem jí nic neudělal.”

„Kecáš! Jseš poslední kdo jí viděl!”

„Ale já jí nic neudělal! Utekla mi!”

„Jonáši přestaň! Uklidni se.” Vložil se do toho zase jiný kluk.

„Pojď, půjdeme domů” přišel další kluk. Kolik jich tu je?!

Otočil jsem se a šel jsem k pokoji. Otevřel jsem dveře a uviděl jsem Elis jak leží na lůžku se spoustou hadiček okolo, byly tam různé přístroje které pořád pípaly. Přešel jsem k ní blíž a sednul jsem si na židli co tu měla. Chytl jsem jí za ruku a hladil jsem jí. Když spala byla tak krásná. Kdo jí to mohl udělat?

„Elis... Vím asi mě teď nevnímáš. Ale mrzí mě co se ti stalo. Mrzí mě, že jsem tě nehledal možná by se ti to nestalo. Mrzí mě, že jsem na tebe řval. Mrzí mě co jsem ti dělal. Mrzí mě, že se mě kvůli tomu všemu bojíš. Ale slibuji ti, že už tě nikdy neuhodím slibuji. Nevěděl jsem že se mě bojíš. Promiň že jsem tě šikanoval, ale vždycky si mi lezla na nervi těmi tvými chytrými keci. A to tvoje poučování co smím a nesmím dělat. Jak si na mě žalovala, když jsme byly malý. Pamatuješ? Ve školce. Nenáviděl jsem tě a tak když jsme nastoupili do školy tak jsem tě s klukama začal mlátit.  Prostě jsem se na tobě vždycky vyřádil. Neuvědomil jsem si ale že já ti ubližuju, jenom jedním kopnutím víc než ty mě za celou tu dobu. Nenáviděl jsem tě a teď vůbec nechápu jak jsem něco takového k tobě  mohl cítit. Nechápu to, jseš strašne fajn holka, jseš hodná, milá, hezká, upřímná. Nechápu jak jsem mohl nenávidět tak úžasnou osobu jako jsi ty! Mám tě rád Elis. Za tak krátkou dobu jsem svoje city k tobě úplně změnil. Jsem rád že jsem tě poznal. Jsem rád že jsem se s klukama vsadil, protože kdyby jsem se s nimi nevsadil tak se s tebou nezačnu bavit. V podstatě jsem se ti strašně vtíral. Zk...”   
Chtěl jsem něco ještě říct, ale Elis začala otevírat oči tak jsem ztichl a stoupnul jsem si.

____________________________________________________________

Názor?

#superman#

Byl Moje Noční MůraKde žijí příběhy. Začni objevovat