Ki lesz a ,,megmentőd"?
Válaszd ki a félévi ének osztályzatod!
Elégtelen: Yoongi
Elégséges: Hoseok
Közepes: Namjoon
Jó: Taehyung
Jeles: Jimin
Nincs énekem: Jungkook
Nem járok iskolába: Jin
👤~> Az ilyen ábra helyére illeszd be az adott személyt!
👧~> Az ilyen helyére pedig magadat!Alapsztori
Március 15.-e van, mindenki a megemlézés helyszínére tart.
Bő negyed órás késésben vagy már, mégis beállsz a tükör elé, és megpróbálod a lehető legtökéletesebb helyre felszúrni a kokárdádat.
Addig-addig szerencsétlenkedsz, mígnem hófehér ingedet szétszaggatod a biztosítótűvel.Igen, ott szaggatod szét, a szíved felett/alatt, ahova sikerült utoljára odaszúrnod.
Idegesen földhöz vágod a kokárdát, és azon kezdesz el agyalni, hogy lehetne egy másodperc alatt, varrás nélkül helyrehozni a ruhádon esett szakadást.
A nagy elmélkedés közben észre sem veszed, hogy 👤 megáll mögötted, és mosolyogva bámulja minden kilógó, s ki nem lógó testrészed.
Mindössze csak akkor tűnik fel, mikor tenyerét válladra helyezi, majd nevetve lehajol az elhajított kitűzőért.
Pironkodva eltakarod magad, ezt követően pedig elsietsz a tükör elől.- Gyere csak - 👤 elégedett vigyorral a képén kibújik az ingéből, s a kezedbe adja. - Vedd fel, aztán indulj - alig bírod levenni tekinteted a fiú felsőtestéről.
- Ez nagy rám - hátat fordítva ledobod saját, szakadt felsődet, majd gyorsan magadra öltöd a srácét.
- Figyelj csak - közelebb ballag, az inget pedig a szoknyádba tűri, közben fenekeden is végigsimít - így tökéletes.
Nem tudod, direkt, avagy csak véletlenül csinálta-e, de borzalmasan zavarba hoz.
Orcáid már-már lángolnak, olyan szinten elpirultál.- Segítek ebben is - kokárdádat néhány pillanat alatt tökéletesen felvarázsolja a helyére.
- Köszi - egy zavart mosollyal meghálálod segítségét, aztán a kijárat felé indulsz.
- 👧, igazán csinos vagy - somolyogva bókol a fiú. - Szívesen látnám többször is rajtad az ingem - zsiványan kacsint egyet.
Mit tennél ezek után?
💫❤안녕 땰니!❤💫
Igeeen, újabb könyv.😂❤
Ide természetesen gyakrabban fognak részek érkezni.💁
Ez az első ilyen kis ízelítő, amolyan hatmillió a kilencszázezerben volt.
😂😂😂
Remélem, elég érdekesnek találtátok!+
Két borítót szerkesztettem, válasszátok ki, melyik legyen.
❤❤❤
🍓🍓
❣
YOU ARE READING
⌇Daydream⌇
Random⌇Képzeld el! Itt mindent megtalálsz! Csak a választásodon, és a szerencséden múlik, mi lesz a ,,sorsod"! Vagy inkább, ki lesz a sorsod? ⌇Most egy horoszkópos könyvet hoztam nektek. Gondolom, mindenki ismer ilyesféléket, szóval nem magyarázom.⌇ ❣ Kös...