👫Vakrandi👫

209 27 7
                                    

Ki 👤?

A jelenlegi idő számait add össze! Tehát, ha 14:14 van, akkor 1+4+1+4= 10, vagyis 10 a szám, amivel tovább játszhatsz.

0-3: Yoongi

3-6: Namjoon

6-9: Jin

9-13: Taehyung

13-17: Jungkook

17-21: Jimin

21-25: Hoseok

Alapsztori:

[👧=Te neved]

Odakint hűvös szellő teszi fagyosabbá az alapjáraton is igen csípős levegőt, a lakásodban pedig a vakrandi miatt történő kimozdulás olyasféle gondolatai, melyek talán túlságosan vészjóslónak bizonyulnak. Hiszen miért is menne minden zökkenőmentesen egy olyan emberrel való találkozáskor, akit még soha, egyetlen röpke másodperc erejéig sem láthattál?

Végül erőt veszel magadon, minden bugyuta gondolatodat megpróbálod kizárni és útnak indulsz a találkozóhely felé. Halloween időszakának köszönhetően viszonylag sokan valamiféle maszkot, avagy sminket viselnek, de néhányuknak még a ruházatuk is egészen elképesztő átalakulást mutat a hétköznapi göncöket nézve. Nyilván túlnyomórészt kisgyerekeket és bolondos tinédzsereket látsz így kószálni az utcán, ám legnagyobb meglepettségedre felnőtt, elméletileg érett emberek is hasonlóképpen bolondoznak kint.

Amint a kávézóhoz érsz - mert egyértelműen egy olyan helyet választottál, ahol sok ember van -, halvány mosolyra húzod ajkaidat és belépsz az ajtón. Partnered nem sokkal ezelőtt jelezte, hogy kissé késni fog egy-két halaszthatatlan dolog miatt, de nem akadsz fenn ezen, helyet foglalsz egy üres asztalnál és telefonodat nyomkodva próbálod elütni az időt 👤 érkezéséig, ami tovább tart, mint azt gondolnád.

Minden belibbenő ember felé odakapod a fejed, de egyikükre sem illik partnered személyleírása. Már éppen bedobnád a törülközőt, mikor egy érdekes alak lépi át a kávézó küszöbét. Arca teljesen el van maszkírozva a rengeteg sminkkel, mellyel próbált magából a lehető legélethűbb Drakulát varázsolni, így vonásaiból szinte semmit sem tudsz kivenni.

A férfi komótosan beljebb ballag, közben valamit vagy valakit nagyon keres, s másodperceken belül rá is lel, hiszen megindul feléd. Abban reménykedsz, nem rá vártál mindeddig, szóval amikor elhalad melletted megkönnyebbült sóhaj szakad fel torkodból, mely hallatán a vámpírruhába bújt ember irányt vált és megáll melletted, ami miatt annyira meglepődsz, fejed felett szinte látni lehet a hatalmas kérdőjeleket, hiszen nem érted, mi a fene történik.

- 👧, örülök, hogy megismerhetlek! - az asztalon pihenő kacsódat oly' óvatosan veszi kezei közé, mintha porcelánból lennél, hogy aztán apró csókot lehelhessen puha bőrödre.

- Részemről a szerencse! - szavaid valótlansága miatt hamiskás mosolyra húzod ajkaid, hisz' nem mondhatod neki, hogy nem éppen erre számítottál.

- Remélem, nem okoz problémát a megjelenésem! - mancsodat elengedve helyet foglal a veled szemben lévő széken.

- Bevallom, kissé szokatlan ez számomra, de problémát nem jelent - apró bólintással erősíted meg állításodat. - Végül is a személyiségednek hála hozhattuk össze ezt a találkozót, nem a megjelenésednek.

- De azért az is számít, nemde? - hunyorgása közben sejtelmes mosoly kúszik képére, mire helyeslően bólintasz. - Egy ilyen gyönyörű lányhoz sármos pár dukál!

⌇Daydream⌇Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz