Ki 👤?
Válaszd ki a kedvenc gyümölcsödet!
Mandarin: Taehyung
Narancs: Yoongi
Alma: Namjoon
Körte: Jin
Szőlő: Jungkook
Barack: Hoseok
Eper: Taehyung
Dinnye: Yoongi
Banán: Jungkook
Egyéb: Jimin
Alapsztori:
👤-val/vel hivatalosak vagytok egy jótékonysági bálra, mely a minap kerül megrendezésre. A fiúnak a ruhái már élére vannak vasalva, a szettjéből egyetlen dolog hiányzik csak: a nem túlcsicsázott nyakkendő. Neked is lenne mit felvenned, ám a barátod hajthatatlan, mindenképpen új ruhát szeretne rajtad látni.
Rövidebb unszolást követően beadod a derekad s elmész vele a legközelebbi bevásárlóközpontba.
Első utatok a férfi kiegészítők osztályához vezet, ahol hosszasan elméláztok azon, mely nyakkendő passzolna legjobban a fiú gönceihez.
Eztán a női ruhák részlegére bandukoltok, ahol jelenleg csak néhány ember kószál.
Túl sok kedved magához a vásárláshoz sincs, így kettőtök közül 👤 bizonyul a jobb ruhakeresőnek.A kiválasztott darabokat a karodra teríted, majd a próbafülkéhez sétálsz, a fiúval a nyomodban. Míg' Te unottan magadra aggatod az első szoknyát, addig barátod tűkön ülve várja, hogy végre láthasson téged a kisestélyiben.
Amint kilépsz a fülkéből, 👤 rád emeli a tekintetét és tüzetesen végigmér, ami miatt halvány pírba borul az arcod. Eddig nem igazán csinált ilyet. Avagy csak Te nem vetted észre?- Egész jó - állát dörzsölgetve közelebb lép hozzád, kacsóit pedig a derekadra csúsztatja s így simít végig az anyagon - de mégsem ez az igazi - vigyorogva engedi, hogy tekintetetek összefonódjon. Míg' a Te íriszeidből meglepettség és kevéske zavarodottság olvasható ki, addig az övéből pimasz izgatottság, melyet nem tudsz hova tenni. Barátok vagytok és semmi több, a Te legnagyobb bánatodra.
A második ruhadarabnak már maga a fazonja sem nyeri el a tetszésedet, mert túl kihívónak találod, ám 👤 kedvéért mégis felpróbálod, hátha megakad rajtad a szeme, s végre nem csak egy kislányként tekint rád.
- Ez borzalmas - hatalmas sóhaj szakad fel torkodból, miközben előlibbensz.
- Rajtad még ez is jól áll - 👤 bazsalyogva arcodat kezdi el cirógatni, ezzel pedig újfent meglep téged. Közvetlen a kapcsolatotok, de nem ennyire.
- Persze~ - szemeidet megforgatva felkuncogsz és ismét visszabattyogsz a próbafülkébe.
Tucatnyi ruhadarab közül magadhoz veszed a számodra legszimpatikusabbat és újfent elkezdesz átöltözni. Ahogy leveszed magadról a ruhát, véletlenül megbököd a fülke függönyét, amely a lendületnek köszönhetően kissé odébb csúszik és egy aprócska rést engedélyez a fal és a függöny között. Így szinte semmit sem lehet látni, ám ahogy mozogsz a tükörben olykor-olykor feltűnik tested kisebb része, melyet 👤 tökéletesen lát. Szemei kikerekednek, mikor megpillantja, hogy éppen a fekete melltartódat igazgatod magadon. Fejét is mosolyogva oldalra biccenti, amikor Te a jelen pillanatban számára cseppet sem érdekes szoknyát magadhoz méred.
👤 eddig is tisztában volt azzal, hogy milyen káprázatosan szép vagy, ám így, tökéletes alakod látván még eltökéltebb lesz a szíved elrablásával kapcsolatosan.
Tudja, hogy el kellene fordulnia, vagy legalább a függönyt visszahúzni, mégsem tesz semmi ilyesfélét. Bazsalyogva figyeli, ahogy a már ruhába bújtatott testeden végigsimítasz.- Ez nagyon jó! - kiszáradt torkát megköszörüli, majd heves bólogatás közepedte végigvezeti rajtad csillogó szemeit.
- Hát, nem is tudom - az egész alakos tükör felé fordulsz, majd szádat elhúzva nézel végig magadon.
- Én tudom - mély levegőt véve mögéd lép, kacsóit fedetlen vállaidra helyezi, eztán végigsimít karodon, végül pedig derekadra tereli a kezét. - Gyönyörű vagy - füledhez hajolva suttogja, miközben a szemközti tükörben vöröslő arcodat pásztázza. - A leggyönyörűbb lány, akit valaha láttam.
🍓Szijjjjjaasztoook Szamócák!🍓
Huh, hétfőn volt PONTOSAN 1 éves a könyv~!!!😻
Akkor akartam hozni ezt a részt, de olyan gyengének éreztem, hogy inkább elnapoltam a minősége érdekében:(
MOSTVISZONTITTVAN!💘
Remélem, elnyerte a tetszésetek c:Azt pedig köszönöm, hogy már 1 éve velem tartotok!
LUV!!!
🖑🖑🖑🖑
🍓🍓🍓
💕💕
❣
YOU ARE READING
⌇Daydream⌇
Random⌇Képzeld el! Itt mindent megtalálsz! Csak a választásodon, és a szerencséden múlik, mi lesz a ,,sorsod"! Vagy inkább, ki lesz a sorsod? ⌇Most egy horoszkópos könyvet hoztam nektek. Gondolom, mindenki ismer ilyesféléket, szóval nem magyarázom.⌇ ❣ Kös...