ㅡ KI HÍV EL RANDIZNI? ㅡ
Válaszd ki a horoszkópod!
KOSㅡ𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈
BIKAㅡ𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌
IKREKㅡ𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏
RÁKㅡ𝑱𝒊𝒏
OROSZLÁNㅡ𝑯𝒐𝒔𝒆𝒐𝒌
SZŰZㅡ𝒀𝒐𝒐𝒏𝒈𝒊
MÉRLEGㅡ𝑵𝒂𝒎𝒋𝒐𝒐𝒏
SKORPIÓㅡ𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈
NYILASㅡ𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌
BAKㅡ𝑯𝒐𝒔𝒆𝒐𝒌
VÍZÖNTŐㅡ𝒀𝒐𝒐𝒏𝒈𝒊
HALAKㅡ𝑵𝒂𝒎𝒋𝒐𝒐𝒏
ㅡ HOVA VISZ? ㅡ
Válaszd ki, milyen szín van uralkodóan jelen a pizsama nadrágodon!
FEKETE: parkba
FEHÉR: játszótérre
SZÜRKE: kávézóba
KÉK: lakásába
ZÖLD: kávézóba
PIROS: játszótérre
CITROM: parkba
EGYÉB: lakásába
NEM TUDOM ELDÖNTENI: kávézóba
NINCS RAJTAM NACI ALVÁSNÁL: lakásába
PㅡAㅡRㅡK
Egy fapadra lehuppanva galambokat etettek, közben pedig jókedvűen elbeszélgettek, ám bizonyos idő elteltével elfogy minden elemózsiátok, így a madarak átpártolnak a veletek szemben helyet foglaló öreg párhoz. Hajukat az idő őszre festette már, bőrüket pedig ráncok tarkítják, viszont még mindig ugyanolyan szerelmesen néznek egymásra, mint ahogy azt - mindenbizonnyal - sok évvel ezelőtt is tették. Őket látva Te pedig csupán csak azt reméled, partnereddel is ilyen bájos párt fogtok alkotni majd.
JㅡÁㅡTㅡSㅡZㅡÓㅡTㅡÉㅡR
A helyszínre érvén rögvest a két szabad hintához siettek, nem is kérdéses számotokra, hogy azokat el kell-e foglalni. Egymás mellett ülve végetnemérőnek tűnő beszélgetésbe kezdetek, ami közben sokszor elneveted magad, hiszen a fiú gyakran elsüt egy-egy ütős poént. Az egyik ilyen alkalommal felbátorodva közelebb is lendül hozzád és elkapja a hintád láncát. Ekkor boldog vigyorgásodat felváltja a döbbenet, amit partnered kihasznál és kívánatos ajkaidra hajolva beléd fojtja kérdésedet, amellyel előhozakodni készültél. Ketyegőd oly' hevesen ver, majd kiugrik a helyéről, de cseppet sem bánod, mert ez a csók akár egy gyors szívrohamot is megér.
KㅡÁㅡVㅡÉㅡZㅡÓ
Annyira lefoglal partnered elbűvölően tökéletes arcának csodálása, forró italodba belekortyolsz anélkül, hogy azt megfújnád, amint pedig erre ráeszmélsz, grimaszolva legyezni kezdesz az arcod előtt, majd elmondod a fiúnak, hogy sikeresen megégetted a szád. 👤 néhány másodperc erejéig szótlanul figyel téged - bájos buggyantságodon agyal -, eztán áthajol a kis asztalka felett, s gyors gyógypuszit nyom ajkaidra.
LㅡAㅡKㅡÁㅡS
Éjfél elmúltán veszitek csak észre, hogy milyen gyorsan repül az idő. Kint rettenetesen hideg van és még az eső is szakad, emiatt 👤 azt ajánlja fel, hogy töltsd nála az éjszakát. Ezt rövid habozást követően elfogadod, hiszen ténylegesen kellemesebb opciónak hangzik, mint a zord viharral karöltött bolyongás a sötét utcákon.
CZYTASZ
⌇Daydream⌇
Losowe⌇Képzeld el! Itt mindent megtalálsz! Csak a választásodon, és a szerencséden múlik, mi lesz a ,,sorsod"! Vagy inkább, ki lesz a sorsod? ⌇Most egy horoszkópos könyvet hoztam nektek. Gondolom, mindenki ismer ilyesféléket, szóval nem magyarázom.⌇ ❣ Kös...