👀Meglátnak👀

276 34 8
                                    

Ki 👤?

Hány éves vagy?

Tizenhat, avagy annál idősebb : Jungkook/Jimin/Taehyung/Jin

Tizenhatnál fiatalabb: Hoseok/Namjoon/Yoongi

Ki 👥?

SZABADON VÁLASZTOTT!

Szituáció:

Magánhangzóval kezdődik a keresztneved, vagy mássalhangzóval? (Pl.: Anna~>magánhangzós)

Mássalhangzóval: A szituáció

Magánhangzóval: B szituáció

A:

👤 már hosszú hetek óta a párod.
A kapcsolatotokat közös döntés alapján titokban tartjátok egy darabig.
Viszont ez a titkos viszony rettenesen idegtépő pillanatokkal jár. Testetek s lelketek szüntelen a másik után epekedik, ami borzasztó, ha éppen nem kettesben vagytok.
Így hát, amikor egy derűs délutánon a dormban kettesben maradhattok, hálát adtok az égnek, és közös magányotokat kihasználva egymás ajkainak estek.

Mit ad Isten?

Csókcsatátok közepedte kinyílik a dorm ajtaja, s rajta 👥 lép be, aki mindössze csak az ott felejtett slusszkulcsát akarta megkaparintani a kisasztalról, arra nem számított, hogy ilyesfélével találja szembe magát.

A fiút megpillantván rögvest elhúzódtok egymástól, majd vöröslő arccal lesütöd szemeidet.

- Ez nem az, aminek látszik! - 👤 próbálja menteni a menthetőt.

- Uhm, igen - tekintetedet hol 👥-ra/re, hol pedig 👤-ra/re vezeted. - 👤 megbotlott, igen-igen, megbotlott!

- Egy könyvben! - párod heves bólogatásba kezd.

- Egy cipőben! - sajnos vagy olyan szerencsétlen, hogy Kedveseddel egyszerre mondod ki.

👥 felvont szemöldökkel próbálja követni a sztoritokat, de arcáról teljesen nyilvánvalóan leolvasható a zavarodottság.

- Vagyis megbotlottam a könyvben, ami a cipőkről szól - kínos kacaj szakad fel 👤 torkából - és véletlenül ráestem a Kicsikére - vigyorogva biccent feléd a fiú. - De...minek magyarázkodok? - fejét megrázva a kezedre fog. - Meg kell néznem, hogy jól van-e - villámként suhan ki veled a nyomában a nappaliból, lehetőleg minél távolabb 👥-tól/től.

- Szerinted bevette? - alsó ajkadat idegesen fogaid közé csippented.

- Biztos vagyok benne.


B:

👤 a fiúkkal egy forgatás miatt két hosszú hét erejéig távol volt tőled, ami mindkettőtöket nagyon megviselt.
Emiatt amikor végre megtudod, hogy újra láthatod a fiú gyönyörű mosolyát és arcának csábos vonásait, rögtön a dorm felé veszed az irányt.
Ott bekopogsz, majd türelmetlenül a lábaddal dobolsz, mígnem ki nem nyílik előtted az ajtó.
Szemeid könybe lábadnak, amint megpillantod rég nem látott Szerelmedet. Gondolkodás nélkül a nyakába ugrasz, eztán hosszú csókot lehelsz kívánatos ajkaira. 👤 derekadra csúsztatja mancsait s így  mélyíti el csókotokat, amit rögtön meg is zavar torokköszörülésével a mögöttetek álló 👥.
Zavartan elugrasz párodtól, majd leszeged a fejed. Kedvesed viszont egyáltalán nem bánja, hogy rajta kaptak titeket. Büszke mosollyal a képén közelebb von magához.

- Köszönöm nektek! - 👥 bazsalyogva mellétek lépdel, majd megveregeti 👤 vállát. - Nyertetek nekem egy ingyen vacsorát.

- Tessék? - párod megemelt szemöldökkel pislog 👥-ra/re.

- Tudtam, hogy előbb-utóbb meg fog ez történni, a többiek viszont nem hittek nekem, ezért fogadtam velük - kuncogva zsebébe csúsztatja kacsóit a fiú. - Nyertem is.

Nem csak Ő nyert, hanem Ti is.
Megnyertétek egymást.

🍓Szijjjjjaasztoook Szamócák!🍓

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

🍓Szijjjjjaasztoook Szamócák!🍓

Huh, ma sikerült összedobnom egy részt :3 Remélem, elnyeri a tetszésetek~❣
A tegnapi néhány visszajelzés pedig köszönöm!💕
Holnap ismét ,,találkozunk"💕

LUV!

🖐🖐🖐🖐
🍓🍓🍓
💕💕

⌇Daydream⌇Donde viven las historias. Descúbrelo ahora