🎂 Torta 🎂

457 50 46
                                    

Válaszd ki, milyen színű az iskolatáskád / milyen szín dominál az iskolatáskádban!

Fekete: Yoongi

Fehér: Taehyung

Kék: Hoseok

Lila: Jungkook

Sárga: Namjoon

Piros: Jin

Nem tudom eldönteni: Jimin


Alapsztori:

Szombat este úgy döntötök 👤-vel, hogy meglepitek a többieket egy egyfogásos vacsorával.

Igen, egyfogásossal, mert csoda, ha már csak ezt is el tudjátok készíteni.

Mindkettőtök mást szeretne összedobni.
Kő, papír, olló mérkőzéssel pedig eldől, hogy 👤 akarata érvényesül.

Mit is szeretne Ő?

Egyrészt, Téged, másrészt, tortát sütni.

Persze, tortát vacsorára, okos.

Sütés közben sokat beszéltek, és nevetgéltek.
Igazán élvezitek egymás társaságát.
Majd mikor elkészül a tortalap, ügyesen kettévágod, de sajnos az ujjadat is.
Felületi sérülés, viszont nagyon fáj a helye.
👤-t is megijeszti a helyzet, félt téged.

Kapkodva ellátja a sebed, és majd apró puszikkal ajándékozza meg ujjacskádat.

- Nekem kellett volna felvágnom azt a tortalapot - szomorúan nézi vágásodat.

- Ugyan - vigyorogva rányomsz egy ragtapaszt - ez nem a Világ vége.

Nem is húzzátok tovább az időt, az elkészített csokikrémet rákenitek a lapokra.
👤 keze csupa csoki lett.

Míg' Te vidáman díszítgeted a tortátokat, addig Ő mögéd ugrik, majd teljesen összekeni az arcodat.

- Így még édesebb vagy - kuncogva mustrálja dühös ábrázatodat.

- Oh, valóban? - felhúzott szemöldökkel letörlöd a kezeiddel a krémet magadról, majd megindulsz 👤 felé.

- Hej - hátrálni kezd - 👧, rossz cica vagy.

- Most meg leszel karmolva - gonosz vigyor jelenik meg képeden.

Már éppen kennéd össze az arcát, mikor megragadja az egyik csuklódat, és bekapja a mutatóujjadat.
Kikerekedett szemmel pislogsz a fiúra, aki somolyogva nyaldossa le az ujjadról a csokoládékrémet.

- Ez finom - elégedetten megállapítja, majd tovább nyaldossa a kezed.

- 👤, mit csinálsz?! - szabad mancsodat a fiú arcára helyezed, ám Ő ráharap vékonyka ujjadra. - NA! - morcosan próbálod szétnyitni a száját.

Igaz, nem harapja olyan erősen, hogy az valóban fájjon, de jobban örülnél, ha nem csiklandozná nyelvével a bőrödet.

- Én csak tisztára nyaltalak - félreérthető mondata miatt teljesen elvörösödsz.

- Idióta - duzzogva hátat fordítasz neki, mire arcodhoz hajol.

- Letisztítsam ezt is? - ujját ajkaidra helyezi, és végigsimít rajtuk.


Mit reagálnál?

🖑🖑🖑🖑
❤❤❤
🍓🍓

⌇Daydream⌇Onde histórias criam vida. Descubra agora