Kivel mész a strandra? (👤)
Mivel eszed a túrós tésztát?
Cukorral: Jin
Egyéb: Jungkook
Nem szeretem a túrós tésztát: Namjoon
Kivel megy Yoongi a strandra? (👥)
Ha tehetnéd, megkínoznál egy embert?
Igen: Taehyung
Nem: Jimin
Titok: Hoseok
Yoongi
Yoongi-val legjobb haverok voltatok hosszas éveken át, ám az egyetemen egy átbulizott éjszaka után megszakadt a kapcsolatotok.
Hogy miért?
Teljesen lerészegedtetek, és a barátság határait átléptétek.
Csók csókot követett, végül pedig az ágyban kötöttetek ki, ruha nélkül, egymáson.
Másnap zavartan ébredtetek, egymáshoz sem szóltatok többé, ezáltal soha nem is beszéltétek meg a történteket.Ügyefogyott megoldás volt ez részetekről.
Azóta másfél év telt el.
Befejeztétek az iskolát, új barátikört alakítottatok ki, egymás gondolata lassan elillant az agyatokból, ám a szív nem felejt.Egy nyári forró napon 👤 -val/vel úgy döntötök, lementek a strandra.
Nem hívtok mást, annyira azért nem kedvelitek az embereket, csak egymást.
A parton tűz a Nap, döglesztő meleg van, ezért megpróbáltok keresni árnyékos helyet, de minden hiába.- Mi lesz most? - 👤 lebiggyesztett ajkakkal bámul rád. - Hazamegyünk? - aranyos lábujjaival szomorúan piszkálgatja a homokot.
- Na, ne viccelődj! Dehogy megyünk haza! - kiteríted a törülköződ, majd ráhasalsz. - Feküdj ide mellém, nem árt meg egy kis napozás - mosolyogva ajánlod neki.
- Inkább ülök - vigyorogva lehuppan melléd.
Hosszasan elbeszélgettek a nyári terveitekről.
👤 szóba is hozza újdonsült kiszemeltjét, akiről talán több információt is tud a kelleténél.- 👧 - hajába túrva szólít meg - az a fiú - nagyon feltűnően rámutat egy srácra - már rég minket bámul.
- Milyen fiú? - nehézkesen felülsz.
- Jaj, meg ne fordulj!
- Akkor meg miért mondtad? - kezedet széttárva megrázod a fejedet.
- CSAK MEGEMLÍTETTEM - térdedre csapva sipákol - mert ez nagyon különös. Vajon Én tetszem neki, vagy Te?
- Vagy egyikünk se? - furcsállod 👤 gondolatait.
- Igaz, Te nem tetszhetsz neki. Már a kisugárzásod is goromba, negatív energiákkal szórja meg az embert.
- Pofonokkal szórlak meg mindjárt - nem finomkodva a vállába boxolsz.
- Még mindig les - 👤 ismételten az idegenre mutat.
- NE IDEGESÍTS! - homokot szórsz a hajába.
- DE KOMOLYAN! - nem hallgatod tovább, inkább megnézed magadnak azt a bizonyos alakot. - MONDTAM, HOGY NE FORDULJ MEG!
- Ismerem ezt az embert - a lélegzeted is elakad - méghozzá nagyon jól ismerem.
KAMU SEDANG MEMBACA
⌇Daydream⌇
Acak⌇Képzeld el! Itt mindent megtalálsz! Csak a választásodon, és a szerencséden múlik, mi lesz a ,,sorsod"! Vagy inkább, ki lesz a sorsod? ⌇Most egy horoszkópos könyvet hoztam nektek. Gondolom, mindenki ismer ilyesféléket, szóval nem magyarázom.⌇ ❣ Kös...