❄Tusfürdő❄

305 33 19
                                    

Ki 👤?

Válaszd ki a félévi irodalom átlagodat!

Jeles: Namjoon

: Jungkook/Jimin

Közepes: Hoseok

Elégséges: Taehyung

Elégtelen: Yoongi/Jin

Alapsztori:

Az utcára kilépvén a jeges hó frissen ropog a talpaid alatt, a hűvös szellő pedig vörösre csípi orcád minden apró szegletét. Már-már úgy szakad a hó az arctalan, sötét házak között, akár egy hegyi hágóban, ám a filmbeillően ormótlan idő sem jelenthet számodra akadályt.

Szélvészként suhansz végig a kora reggeli órákban is mozgalmas utcákon, közben akár egy orkán ejted csapdába a már kint bóklászó emberek figyelmét. Bájos kisugárzásodnak és valójában igazán csábos vonásaidnak köszönhetően gyakorta szegeződnek rád különféle dolgokat sugalló tekintetek, így nem törődsz velük.

Első állomásod a lakásodtól pár utcányira lévő szupermarket.
Éppen édesapád miatt sündörögsz a férfi tisztálkodószerekkel megrakott sorban, mikor egy telefonba morgó ember hangja üti meg füleidet. Megtorpansz, fejedet pedig a hangforrás irányába fordítod. A tőled körülbelül két méterre álló férfi jóval magasabb nálad, és az öltözékét elnézve az az igazság, hogy elegánsabb is - persze ez adódhat a munkájából is, viszont egy biztos, jelen esetben labdába sem rúghatsz mellette ilyen téren. Vonásai már-már emberfelettien tökéletesek, ha lehet ilyet mondani egy férfiúra, akkor Ő nem csupán szép, hanem lehengerlően gyönyörű teremtés.

Nem áll szándékodban hallgatózni, de az illető mégis ezt hiszi, hiszen borzasztó feltűnően legelteted rajta a szemeid.
Mikorra elkapod róla a tekinteted, Ő addigra már befejezi a telefonbeszélgetést, a készüléket pedig lezserül a zsebébe csúsztatja.

Fejedet hátradöntve pillantasz fel a legfelső polcon elhelyezkedő, mentás illatú tusfürdőre, s alsó ajkadat fogaid közé csippentve azon agyalsz, hogyan fogod a kívánt terméket leszedni onnan fentről.
Végül lábujjhegyre állva megpróbálod megkaparintani, de nem túl nagy meglepetésedre nem jársz sikerrel. Mindeközben az előbbi férfi óriási mosollyal az arcán vet futólagos pillantásokat feléd.

- Segíthetek? - néhány röpke másodperc elteltével már csak egyetlen lépésnyi távolság van köztetek. - Hm? - orgánuma hallatán kellemes bizsergés fut végig gerinced mentén. Még a hangja is lehengerlő. Ember Ő?

- Azt megköszönném - szemeidet a feléd fordult srác arcán legelteted. Finom vonások, barátságos tekintet, telt ajkak, mindez egy hibátlan bőrrel megspékelve. Szavakba sem lehet önteni, milyen eufórikus érzés kerít hatalmába angyali mivoltja láttán. Olyan tökéletesnek találod, hogy akár meg is kérdőjeleznéd a valóságalapját a létezésének, ha egy fényképen látod viszont az arcát. Szeme úgy csillog, mint a frissen hullott hó, melyről a nap sugarai visszaverődnek. Kisugárzásának melegsége pedig láthatatlan takaróként ölel körbe.

- Lesz rá alkalmad - sokat sejtető vigyor ül meg szája szegletében, miközben magasságát kihasználva könnyedén lekapja a tisztálkodószert a polcról.

Felvont szemöldökkel átveszed tőle a tusfürdőt, mire halk kacaj szakad fel a torkából, ujjaival pedig felszántja - látszólag - selymes, barna tincseit.

- Úgy gondoltam, esetleg eljöhetnél velem meginni egy kávét, vagy teát - ajkát beharapva fojtja vissza nevetését.

Néhány röpke pillanat erejéig elmélázol azon, mit is kellene mondanod neki. Egyetlen dologban viszont százszázalékosan biztos vagy: meg akarod ismerni. Kíváncsi vagy rá, milyen Ő valójában.

- Lehet róla szó.

***

A randitok - igen, végül randivá növi ki magát az ,,ártatlan" kávézgatásotok - a vártnál sokkalta jobban alakul. 👤 teljesen levesz a lábadról a különleges humorával és udvariasságával - meg természetesen a gyönyörű mosolyával.

Egyik találkozót követi a másik, a kapcsolatotok pedig egyre bensőségesebbé válik. Tested s lelked egyaránt utána vágyakozik, hisz' életet lehelt beléd és szerelmet ébresztett benned.

 Tested s lelked egyaránt utána vágyakozik, hisz' életet lehelt beléd és szerelmet ébresztett benned

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🍓Szijjjjjaasztoook Szamócák!🍓

Ez ilyen kis különlegesebb részecske lett

mert

AWWWWWW, MEGLETT A 1OK!!!

C S O D Á S A K V A G Y T O K !

Köszönöm Nektek!
(A #1-game cuccot is💖)

Arra gondoltam, hogy a következő hét (lehetőleg) minden napján hoznék egy részt.
Ez ilyen KÜLÖNKIADÁSOS HÉT lenne xd
Mit gondoltok? :333

LUV!

🖐🖐🖐🖐
💕💕💕
🍓🍓

⌇Daydream⌇Where stories live. Discover now