Ki a párod?
Válaszd ki, milyen tantárgyból a leggyengébb az átlagod!
Matematika: Taehyung
Irodalom/nyelvtan: Hoseok
Angol: Jin
Biológia: Yoongi
Kémia: Jungkook
Fizika: Jimin
Egyéb: Namjoon
TAEHYUNG:
Közel egy órája annak, hogy készülődni kezdtél. Párod lassacskán elalszik a kanapén ülve, hiszen Ő már réges-rég indulásra készen vár.
Laposakat pislogva bámul maga elé, próbál egy hetilapra összpontosítani, hátha ez ébren tartja, ám amikor meghallja cipőd kopogását, amint a lépcsőn lefelé lejtesz, felkapja a fejét és minden eddiginél éberebb lesz. Tekintetével tüzetesen végigmér, majd csillogó szemekkel feltápászkodik a kanapéról és némán eléd ballag. Nem teljesen érted a reakcióját. Elbizonytalanodsz abban, hogy jó ruhát választottál-e.- Nem tetszik? - lebiggyesztett ajkakkal végigsimítasz a ruhádon.
- De...tetszik... - fejét oldalra biccentve mustrál, mellyel pár röpke másodperc alatt zavarba is hoz téged. - Szeretnéd tudni, hogy mennyire? - egyik kacsóját a derekadra csúsztatja, így von közelebb magához. - Megmutathatom.
JUNGKOOK:
Párod kérésére megpróbálod a lehető legjobban kicsípni magadat, ami végül Kook számára bő negyven perces várakozást jelent. Kissé kezd már türelmetlen lenni, hiszen csak miattad nem indulhattatok el.
Morcossága viszont rögvest tovaszáll, amikor végre megpillant téged. Mintha rád öntötték volna a ruhát, tökéletes alakodat kiemelve simul csábos idomaidhoz, melynek látványa Jungkook arcára is pírt varázsol.- Te így akarsz eljönni? - tekintetét elemeli rólad és zavartan tarkóját kezdi el vakargatni.
- Nem áll jól? - szomorkásan megigazgatod magadon a ruhát, ami valójában elég kényelmetlen, de a szépségért meg kell szenvedni.
- Túl jól áll - alsó ajkát fogai közé csippenti és még mindig pirosló arccal feléd sandít.
- Vagyis teljesítettem a feladatom - vigyorogva rákacsintasz, majd a kijárat felé indulsz.
- Ha nem szeretnéd, hogy tömeggyilkossá váljak az este, öltözz át! - utadat elállva figyelmeztet.
- Meglátogatlak a börtönben, Nyuszi~!
JIMIN:
Egy beöltözős partira vagytok hivatalosak, Te pedig kissé átesel a lő túloldalára öltözék kiválasztása terén. A párod ,,Legyél csinos, mint mindig!" mondatát félreértelmezve túl sokat mutató göncöt aggatsz magadra, gondolván ,,Úgyis sötét lesz!".
Mikor Jimin megpillant, rögvest elvörösödik a feje és hirtelen azt sem tudja, hova nézzen gyerekes zavarában. Reakciója láttán halk kacaj szakad fel belőled s úgy döntesz, cukkolod egy kicsit.- Elég csinos vagyok? - hajadat hátradobva közelebb lépsz hozzá, majd karjaidat nyaka köré fonod.
- Valami még hiányzik! - halvány mosolyra húzza ajkait és a kanapéhoz lép.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
⌇Daydream⌇
Разное⌇Képzeld el! Itt mindent megtalálsz! Csak a választásodon, és a szerencséden múlik, mi lesz a ,,sorsod"! Vagy inkább, ki lesz a sorsod? ⌇Most egy horoszkópos könyvet hoztam nektek. Gondolom, mindenki ismer ilyesféléket, szóval nem magyarázom.⌇ ❣ Kös...