TAEHYUNG, JUNGKOOK [👤]:
Lassan három hónapja annak, hogy szétmentetek a volt pároddal, mégsem bírod kiverni a fejedből a fiút. Nincs olyan nap, hogy ne gondolnál rá, ne fájdítanád utána a szíved, s ne képzelnéd magad mellé éjszakánként, hogy biztonságot nyújtó ,,ölelésében" nyugodtan álomra hajthasd a fejed.
Pont nem körülötte forognak a gondolataid, mikor az egyik munkatársaddal beültök a közeli kávézóba és vidáman elbeszélgettek. Talán ennek is köszönhető az, hogy észre sem veszed 👤-ot mindaddig, míg oda nem lép az asztalotokhoz. Nagyokat pislogva bámulsz fel ámulatbaejtő arcára, amíg Ő féloldalas mosollyal a képén mustrálja meglepett ábrázatodat.
[VÁLASSZ A LEHETŐSÉGEK KÖZÜL!]
A,
- Akarsz valamit? - felvont szemöldökkel az asztalra könyökölsz.
B,
- Mit szeretnél? - kobakodat oldalra biccented, arcodra pedig halvány mosolyt varázsolsz.
[FOLYTATÁS A VÁLASZOD ALAPJÁN!]
A,
- Akarok - határozott bólintással erősíti meg magát.
- Én viszont jelenleg nem akarok tőled semmit, dolgom van, mint láthatod.
- Tőled Én sem akarok semmit - felhorkantva megrántja a vállát, majd csontos ujjaival felszántja barna tincseit -, a fiúmat akarom elrabolni innen - bazsalyogva a veled szemben ülőre kacsint, neked pedig a hallottaknak köszönhetően leesik az állad. Ideje elfelejtened Őt!
B,
- Téged - arca halálos komolyságot tükröz.
- Hogy engem? - meglepettségedet leplezni sem próbálod. - A kávézó előtt betértél egy italozóba is? - felvont szemöldökkel végigméred a fiút.
- Szó sincs erről! - kobakját megingatja, majd közelebb lépve egyik kacsóját arcodra csúsztatja. - Mindössze csak a szépséged részegítőbben hat rám egy kocsmányi alkoholnál is.
JIMIN, JIN [👤]:
Bő fél éve annak, hogy nem találkoztál 👤-vel. Ugyan még mindig összeszorul a szíved, ha bárki megemlíti a nevét, mégis kezded úgy érezni, hogy valamelyest túltetted magad a szívszorító szakításotokon mindaddig, míg meg nem pillantod a legjobb barátnőd esküvői partiján egymagában üldögélni. Hosszas másodpercekig elidőzteted sármos arcán a tekinteted, ám rögtön partneredre szegezed szemeidet, amint alig egyetlen szekundum erejéig, de 👤 lélektükreidbe merülve próbál lelked legmélyére hatolni.
- Van valami baj? - kísérőd kérdő tekintettel közelebb lép hozzád, jobb kezével pedig fedetlen karodra simít.
[VÁLASSZ A LEHETŐSÉGEK KÖZÜL!]
A,
- Minden rendben - széles mosolyra húzod ajkaid, miközben egy apró bólintasz, ezzel is megerősítve magadat.
B,
- Igazából nem vagyok túl fényesen - szádat elhúzva hátrálsz pár lépést a fiútól -, szóval elmegyek a mosdóba összeszedni magam.
[FOLYTATÁS A VÁLASZOD ALAPJÁN!]
A,
Partnereddel folytatjátok a társalgást, Te pedig próbálod kiverni a fejedből 👤-t, de az Istenért sem akar sikerülni. Végül már tudatosan kezded el keresni a tömegben az exedet, hátha egyetlen röpke pillanat erejéig ismételten megcsodálhatod férfias arcát, de mindhiába, elkéstél ezzel.
B,
Komótos léptekkel ballagsz a mosdó felé, már-már csak néhány méter választ el a fehér ajtótól, mikoris csuklódat foglyul ejti egy a tiédnél sokkalta méretesebb kacsó. Kobakodat rögvest a kéz gazdája felé fordítod, kinek arca változatlanul a legtökéletesebb vonásokkal van megáldva, s így, közelről még lehengerlőbb látványt nyújt arcizmainak legapróbb rezdülése is.
- Hiányzol - torkát megköszörüli, majd a lehető legközelebb húzódik hozzád, s ugyan alig hallhatóan, de közétek suttogja.
🍓Szijjjjjaasztoook Szamócák~!🍓
Úgy gondoltam, a vocal line-os részeket megcsinálnám rap line-osban is, ha van rá igény.
Szeretnétek?LUV!
🖑🖑🖑🖑
💕💕💕
🍓🍓
❣
ESTÁS LEYENDO
⌇Daydream⌇
De Todo⌇Képzeld el! Itt mindent megtalálsz! Csak a választásodon, és a szerencséden múlik, mi lesz a ,,sorsod"! Vagy inkább, ki lesz a sorsod? ⌇Most egy horoszkópos könyvet hoztam nektek. Gondolom, mindenki ismer ilyesféléket, szóval nem magyarázom.⌇ ❣ Kös...