⚘Valentin nap⚘

315 30 9
                                    

👤= jelen esetben a biasod;)💕

Egy hosszú és rettentően fárasztó nap után is vidáman léped át közös lakásotok küszöbét, hiszen tudod, hogy Valentin nap van és borzasztóan izgatott vagy emiatt.
Mindent eldobsz magadtól, a kabátodat pedig a fogasra akasztod, majd a konyhába sietsz, ahol aztán kétszeresükre kerekednek a szemeid. 👤 egy éjsötét selyemingben és fekete vászonnadrágban mosolyog rád, miközben kimért léptekkel közeledik feléd.
Teljesen elvarázsol a fiú elegáns megjelenése, ami mellett számodra szinte eltörpül a gyertyafényárban úszó helyiség gyönyöre és a csupa jóval felpakolt asztal.

- Boldog Valentin napot, Kicsim! - mire feleszmélsz a nagy ámulatból, a fiú egyik keze már derekadon pihen, a másik pedig arcodhoz simul.

- Neked is, 👤~! - karjaidat vigyorogva párod nyaka köré fonod, majd rövid csókot lehelsz csábos ajkaira. - Igazán kitettél magadért - kuncogva az ínycsiklandozóbbnál ínycsiklandozóbb ételekre pillantasz, eztán a selyeming gallérját kezded el igazgatni. - De azért nélkülem még mindig nem megy az öltözködés.

- Neked pedig nélkülem nem megy a vetkőzés - ezer wattos mosoly jelenik meg a képén, ezzel is megvillogtatva tökéletes fogsorát.

- Na~ - orcáidat elönti a pír, zavarodban pedig finoman megcsapod a fiú mellkasát. - A tiédhez képest az Én ajándékom egészen jelentéktelen - ajkaidat lebiggyesztve a szobátokba iszkolsz, néhány hosszas másodperc után pedig pár nyakkendővel térsz vissza hozzá. - Próbáltam egyedibb darabokat vásárolni neked - szádat rágcsálva átnyújtod neki a nyakkendőket.

- Imádom, Cicus~! - csillogó szemekkel vizsgálgatni kezdi az ajándékait, ám végül vöröslő arcod érdekesebbnek bizonyul számára. - Mire használjuk ezeket a nyakkendőket? - egy perverz vigyorral az arcán végigméri szövetekbe bújtatott testedet.

- Amire szeretnéd - nevetve rákacsintasz, majd lerohanod a megterített asztalt. - Úristen, csoki~! - lelkesen mancsaid közé fogod a pralinés dobozt, de annak kinyitása után csak néhány szem csokoládét találsz benne. -  Megetted? - szomorkásan 👤 arcára vezeted a tekinteted.

- Ideges voltam, a csoki pedig valamelyest megnyugtatott - zavartan megvakarja a tarkóját.- Ohm, de maradt néhány. Csak azokat faltam fel, amiket amúgy sem szeretsz~!

- Mitől féltél?

- Attól, hogy nem lesz tökéletes az esténk - hatalmas sóhaj szakad fel a torkából.

- 👤 - somolyogva közelebb lépsz hozzá, majd magadhoz öleled - ettől soha sem kell tartanod. Tudod, hogy miért? - éppen csak annyira húzódsz el tőle, hogy tekintetetek össze tudjon fonódni.

- Mert már magában amiatt is tökéletes az esténk, hogy együtt lehetünk. Hiszen ennél több nem is kell, csak hogy veled lehessek - csontos kezével kobakodra simít, íriszei közben fogva tartják a tiéidet. - Mert elmondhatatlanul szeretlek - párod eztán szóhoz sem hagy jutni, érzelmes csókot lehel puha ajkaidra.

 - Mert elmondhatatlanul szeretlek - párod eztán szóhoz sem hagy jutni, érzelmes csókot lehel puha ajkaidra

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


🍓Szijjjjjaasztoook Szamocák!🍓

BOLDOG VALENTIN NAPOT!

💕💕💕
🌹🌹

Több ilyen szösszenetet akartam hozni, mert UH, de sok szituáció ötletem volt, ah xd Viszont fáj a fejem:( Emellett még kellene az insta oldalamra is kicsapnom valamit még ma, szóval bocsesz:(
A következő résszel viszont igyekszem :3
Ez pedig remélem, hogy elnyerte a tetszésetek!

😽LUV!😽

🖑🖑🖑🖑
🍓🍓🍓
💕💕

⌇Daydream⌇Donde viven las historias. Descúbrelo ahora