Kivel maradsz kettesben a karantén idején (👤) ?
Válaszd ki a kedvenc számodat a MOTS: 7 albumról!
PERSONA: Jin
BOY WITH LUV: Jungkook
MAKE IT RIGHT: Hoseok
JAMAIS VU: Jimin
DIONYSUS: Taehyung
SHADOW: Namjoon
BLACK SWAN: Yoongi
FILTER: Jungkook
MY TIME: Jimin
LOUDER THAN BOMBS: Taehyung
ON: Hoseok
UGH!: Jin
ZERO O'CLOCK: Namjoon
INNER CHILD: Yoongi
FRIENDS: Taehyung
MOON: Jungkook
RESPECT: Yoongi
WE ARE BULLETPROOF: THE ETERNAL: Jimin
EGO: Namjoon
Mivel ütitek el az időtöket?
Válaszd ki, melyik verzió tetszik a legjobban!
⬐1⬎
Halálra aggódja magát miattad, éppen emiatt van az is, hogy amíg Te főzöl vagy takarítasz otthon, 👤 egyedül elmegy bevásárolni, s mihelyst hazaér, átcseréli a ruháját és alaposan megmossa a mancsait.
Gyakran szorgoskodtok együtt a konyhában, az esti filmezéssel összekötött romantika pedig már-már elmaradhatatlan!
⬐2⬎
Teljesen felborult a bioritmusotok, nappal alszotok, éjszakánként pedig egymást boldogítsátok. Boltba is az utolsó pillanatban mentek, természetesen együtt, ha netalántán meg kellene védeni a másikat egy maszk nélküli, túlbuzgó egyedtől.
Minden pár mással üti el az idejét; kik főznek, kik takarítanak, kik pedig formában tartják magukat az ágyban (;^)).
⬐3⬎
Ti vagytok azok, akik őrült vásárolgatásba kezdenek, s mindent is megvesznek, méghozzá ipari mennyiségben! Magatok sem tudjátok, mire és mikor fogjátok ezeket felhasználni, mégis megpakoljátok a bevásárlókocsijaitokat.
Otthon minden nap teljesen kitakarítotok legalább egy helyiséget, s mikor ennek a végére értek, kezdődik az egész előről. Persze a romantikázás sem maradhat el, szóval amint mindennel végeztek, vesztek egy közös habfürdőt (;^)).
⬐4⬎
Előszeretettel segítetek az idősebb szomszédoknak, nagyszülőknek bevásárolni, hiszen mégis biztonságosabb, ha nem ők mennek ki, hanem ti.
Rengeteget videójátékoztok, de természetesen a tanulást sem felejtitek el, egymást pedig édes csókokkal jutalmazzátok egy-egy siker után.
YOU ARE READING
⌇Daydream⌇
Random⌇Képzeld el! Itt mindent megtalálsz! Csak a választásodon, és a szerencséden múlik, mi lesz a ,,sorsod"! Vagy inkább, ki lesz a sorsod? ⌇Most egy horoszkópos könyvet hoztam nektek. Gondolom, mindenki ismer ilyesféléket, szóval nem magyarázom.⌇ ❣ Kös...