Karácsony napjára virradván nagyot nyújtózkodva kikászálódsz az ágyadból, majd a papucsodba bújtatod aranyos lábfejeidet és szélvészként hasítasz le a nappaliba, ahol már áll a hatalmas és káprázatos fátok. Fülig érő mosollyal az arcodon hosszasan elgyönyörködnél benne, ám hangos kopogtatás csapja meg füleidet.
Vajon ki lehet az? Biztosan a barátaid! DE JAJ, NE, még fel sem öltöztél!
Mit kapsz magadra gyorsan?
1.
2.
[A választásod a későbbiekben nyer értelmet!]
Meglepően gyorsan összeszeded magad, így pár röpke percen belül bazsalyogva ajtót is tudsz nyitni, ám a barátaid helyett egy hatalmas dobozzal találod szemben magad.
Vajon hogy kerülhetett oda?
Ünnepnapokon még csak kiszállítást sem vállalnak! Továbbá óriási a csomag, mégsem hallottál kintről a kopogtatás előtt egyetlen árva hangot sem!
Néhány másodperc erejéig hunyorogva bámulod a csomagot, próbálsz rájönni, mégis mit rejthet a nálad is magasabb doboz, emellett hogy hogyan fogod bevinni azt az otthonodba egyedül. Végül pedig arra jutsz, a legjobb lenne, ha először megnéznéd, mit kaptál, aztán eldöntenéd, megéri-e rögtön az elhelyezésével szenvedned.
Könnyedén letéped a kartonról a piros csomagolást, egy olló segítségével pedig a celluxot is a másodperc töredéke alatt elintézed, így már csak egyetlen dolog marad hátra: a belepillantás.
Izgatott mosoly terül el a hidegnek köszönhetően immár piroskás arcodon; ha akarnád, sem tudnád leplezni, milyen mérhetetlenül kíváncsi vagy.
Mély levegőt véve szétnyitod a dobozt, s beletelik jó néhány másodpercbe a látottak megemésztése, hiszen először azt hiszed, kápráznak a szemeid, de nem álmodsz, a karácsonyi őrület sem ment még teljesen az agyadra; 👤 a dobozban állva pislog rád, míg szája szegletében ott csücsül egy aprócska, mégis nagyon elégedett mosoly.
KAMU SEDANG MEMBACA
⌇Daydream⌇
Acak⌇Képzeld el! Itt mindent megtalálsz! Csak a választásodon, és a szerencséden múlik, mi lesz a ,,sorsod"! Vagy inkább, ki lesz a sorsod? ⌇Most egy horoszkópos könyvet hoztam nektek. Gondolom, mindenki ismer ilyesféléket, szóval nem magyarázom.⌇ ❣ Kös...