Kiesel/bentmaradsz játék alapján!
(Ha bármelyik állítás igaz rád, kiestél!)
.
.
.K I E S E L, ha...
voltál már kpop koncerten,
háromnál több lighstick van a birtokodban,
nincs egyetlen kpop poszter/kép sem a szobádban!____________________________________
HA BENTMARADTÁL:
Melyik fiú visz el a bias wreckered alapján?Taehyung: Hoseok
Jungkook: Jimin
Jimin: Yoongi
Yoongi: Jin
Jin: Namjoon
Namjoon: Jungkook
Hoseok: Taehyung
A kiválasztott szetted alapján hogy alakulnak a dolgok?
A,
B,
C,
D,
A, D:
Kint már sötét fátylat öltött magára az ég rég, mire a film befejeztével kiléptek a friss levegőre. Te még mindig a látottak hatása alatt állsz, úgy áradozol a dialógusokról és az akciójelenetekről, akár a vízfolyás, míg 👤 bazsalyogva hallgatja minden egyes szavad, arcán az unalom legapróbb jele nélkül, holott Ő is ugyanazt a filmet nézte végig, amit Te - legalábbis majdnem végig, mert olykor önálló életre keltek a szemei és a mozivászon helyett sokkalta érdekesebb ábrázatodat mustrálta.
- Neked is tetszett a film? - mihelyst befejezed áradozásodat, somolyogva oldalra biccented kobakodat és a fiú bamba arcára pillantasz.
- Tetszett a film is - igenlő bólogatásba kezd, majd megköszörüli a torkát -, meg Te is.
B, C:Legnagyobb bánatotokra lekésitek az utolsó buszt is, amivel eljuthatnátok még éppen időben a mozihoz, szóval a filmnézést helyszínét megváltoztatjátok 👤 otthonára, minek eleinte nagyon örülsz, ám amint belépsz a lakásába, leolvad az arcodról a mosoly, mert szemben találod magad a fiú édesanyjával. Ebből nem lesz romantikázás!
______________________________________
HA KIESTÉL:
A biasod sajnos nem ér rá, viszont a bias wreckered szívesen elvisz moziba.
Hey Szamócák~!
UHHH, igen, rég volt rész! :"^(
Sajnálom, hogy nem hoztam semmit eddig, de nem volt kedvem, energiám, motivációm! Nem igazán érzem mostanában, hogy helyem lenne az itteni írók között. Párszor elgondolkodtam azon is, hogy letörlöm minden könyvem, de HUH, itt vagyok még mindig és igyekszem a következő résszel!LUV!
🖑🖑🖑🖑
🍓🍓🍓
💕💕
❣
VOCÊ ESTÁ LENDO
⌇Daydream⌇
Diversos⌇Képzeld el! Itt mindent megtalálsz! Csak a választásodon, és a szerencséden múlik, mi lesz a ,,sorsod"! Vagy inkább, ki lesz a sorsod? ⌇Most egy horoszkópos könyvet hoztam nektek. Gondolom, mindenki ismer ilyesféléket, szóval nem magyarázom.⌇ ❣ Kös...