🍔,,Lopás"🍔

416 45 61
                                    

Ki 👤?

Válaszd ki ezek közül a legkedveltebb filmedet!

Útvesztő: Taehyung

Beavatott: Jin

Mielőtt megismertelek: Namjoon

Amerika Kapitány: Yoongi

Csillagainkban a hiba: Hoseok

Szemfényvesztők: Jungkook

Öngyilkos Osztag: Jimin

Alaptörténet

Egy hideg téli késő este a közeli bevásárlóközpontban türelmetlenül kutakodsz a sorok között, mert nem találod a kedvenc tusfürdődet.

Miért nem?

Mert a felső polcokon nem keresed.

Később rájössz, lehetséges, hogy a magasban is kellene nézelődnöd.
Kobakodat hátradöntve fellesel a polcra, és BUMM, meglátod a hőn áhított terméket.
Hosszas próbálkozás után sem éred el, ami miatt morcosan toppogni kezdesz.
Ezt egy arra járó fiú kuncogva megmosolyogja, és menne is tovább, de Te megállítod.

- Szia - zavartan köszönsz, mire biccent egyet, nem szeretsz idegenekkel beszélni. - Te olyan magasnak nézel ki - tetőtől-talpig végigméred. - Levennél nekem valamit a polcról?

Erre is csak bólint egyet, mintha néma lenne.

- Az kellene - rámutatsz a kedvenc samponodra.

Könnyedén kezébe kapja a tisztálkodószert, majd átadja Neked, és elsuhan melletted.
Időd sincs megköszönni a segítségét.

Ezután meglepetten ugyan, de vidáman nézelődsz a leakciózott dolgok között.

Ott mindig találni valami érdekeset.

Ezesetben inkább valaki érdekeset találsz; a hajad illatának megmentőjét.
Meg akarod szólítani, mikor bal tenyerében elrejt egy dobozka mintás sebtapaszt, majd azt zsebébe helyezi.
Szemeid hatalmasra kerekednek, hirtelen nem tudod, mit tegyél.
Aztán megfogalmazódik benned a döntésed.
Odasietsz hozzá, és megérinted a karját.
Fejét feléd fordítja, s várja mondandódat.

- Belecsúszott valami a zsebedbe - megrántja a vállát. - Nem kellene ezt tenned, nem tisztességes - unalom ül ki valójában gyönyörű arcára. - Ne lopj!

- Talán fel fogod olvasni nekem a tíz parancsolatot, vagy mit? - flegmán hátrébb lép. - Hagyj békén, viszonozd a szívességem ezzel.

- Bajba sodrod magad.

- Koppanj le rólam! - nem túl nagy erővel meglök, Te pedig a saját lábadba megbotolva elesel.

Kezét ijedten feléd nyújtja, hogy felsegítsen, de nem fogadod el.
Nem törődsz vele, rá sem nézel, a kasszához mész fizetni.

Mélabúsan kisétálsz a boltból, és lassú léptekkel hazaindulsz.
Lábaidat már szaporán szeded az egyik sötét aluljáróban, mindig félsz ott átmenni.
Már a felfelé vezető lépcsőnél tartasz, mikor egy nem túl barátságos külsővel rendelkező férfi eléd lép, majd nagy erővel letaszít az eleve jeges, és csúszós lépcsősorról.
A betonhoz érve nagyot koppannak a csontjaid.
Fájdalmasan feljajgatsz, de nincs időd ezzel törődni.
Az idegen széttúrja a szatyrodat, majd zsebeidben is körülnéz.
Nem találja a tárcádat, ezért gallérodnál fogva megemel.

⌇Daydream⌇Where stories live. Discover now