Felforr a levegő, amint megérkezik 👤 a célhoz, veled az oldalán - nem mintha a perzselő hőség uralta terület nyár gyanánt alapjáraton nem ilyen lenne.
Te és a fiú barátokként vetitek a parti kellős közepébe magatokat, de vajon néhány óra elteltével is ugyanígy távoztok majd?
ㅡKIVEL MÉSZ EGY ILYEN BULIBA EL?
Válassz adott számok közül!ㅡ
MOONLIGHT ㅡ 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈
DAECHWITA ㅡ 𝒀𝒐𝒐𝒏𝒈𝒊
WHAT DO YOU THINK? ㅡ 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌
STRANGE ㅡ 𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏
28 ㅡ 𝑱𝒊𝒏
BURN IT ㅡ 𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏
PEOPLE ㅡ 𝑵𝒂𝒎𝒋𝒐𝒐𝒏
HONSOOL ㅡ 𝒀𝒐𝒐𝒏𝒈𝒊
SET ME FREE ㅡ 𝑯𝒐𝒔𝒆𝒐𝒌
DEAR MY FRIEND ㅡ 𝑱𝒊𝒏
ㅡMENNYIT ISZTOK AZ ESTE FOLYAMÁN?
Hogy iszod a teát?ㅡ
MÉZZEL ㅡ 𝕊𝕠𝕜𝕒𝕥
MÉZ NÉLKÜL ㅡ 𝕂𝕖𝕧𝕖𝕤𝕖𝕥
NEM SZERETEM A TEÁT ㅡ 𝕊𝕖𝕞𝕖𝕟𝕟𝕪𝕚𝕥
Az este jól telik; partnered élvezi, hogy habozás nélkül átadod magad a zenének, a varázslatos ritmus megkoronázását pedig olykor darabos, máskor könnyed és kecses mozdulatsor alkotta táncodban véli felfedezni - kétségtelenül leveszed a lábáról, ám nem csupán ő érez így.
Egy ismeretlen alak is kiszúr a tömegben, s kezdetben csak széles vigyorral az arcán sasol téged, később viszont közelebb merészkedik hozzátok, barátodat pedig teljesen figyelmen kívül hagyva derekadra csúsztatja kacsóját és így szándékozik táncba hívni téged; na meg 👤-t is, persze más értelemben, mivelhogy a fiú őrületes haragra gerjed, amint felfogja a történteket, ám ennek ellenére is próbálja higgadtan kezelni a helyzetet.
ㅡMI A FOLYTATÁS?
Vannak terveid a nyárra?ㅡ
VㅡAㅡNㅡNㅡAㅡK
Az idegennek esze ágában sincs elengedni egy olyan szép lányt (((vagy fiút, habár kétlem, hogy olvasná nem lány))), amilyen Te is vagy, így kissé bódult állapotban ugyan, de kitartóan magához szorít, ami nincs 👤 ínyére.
ㅡ Nem akarok bajt ㅡ partnered mérgében megdörzsöli orrnyergét ㅡ, de ha ezt így folytatod, megkapod! ㅡ összevont szemöldökkel méregeti az ismeretlen.
Türelmét végül hamar elveszti, szavait pedig ténylegesen beváltja. Egy gyors és határozott mozdulattal lecsavarja rólad az alak kezét, téged pedig magához von.
ㅡ Jobb lenne, ha többet rá sem néznél a barátnőmre ㅡ összeszorított fogai közül szűri ki szavait, miket nem tudsz hova tenni ㅡ, ha szereted az életed és fontos az épséged!
NㅡIㅡNㅡCㅡSㅡEㅡNㅡEㅡK
Szerencsétekre az alak ért a szóból, még ittassága ellenére is felfogja, hogy nem ajánlatos folytatnia hadműveletét, mert mindenképpen kudarcba fullad majd, szóval némán odébbáll.
ㅡ Csak nem ideges vagy~? ㅡ bazsalyogva oldalra biccented kobakod, s így vizslatod 👤 bosszús arcát.
ㅡ Már hogy ne lennék az? Nem érhetnek ilyenek hozzád!
ㅡ Pedig lehet, hű társra leltem volna benne ㅡ alsó ajkadat lebiggyeszted, szemöldöködet pedig felvonod.
ㅡ Neked már van egy hű társad ㅡ 👤 vigyorogva közelebb lép hozzád ㅡ, Én!
YOU ARE READING
⌇Daydream⌇
Random⌇Képzeld el! Itt mindent megtalálsz! Csak a választásodon, és a szerencséden múlik, mi lesz a ,,sorsod"! Vagy inkább, ki lesz a sorsod? ⌇Most egy horoszkópos könyvet hoztam nektek. Gondolom, mindenki ismer ilyesféléket, szóval nem magyarázom.⌇ ❣ Kös...