《Nikolas》Nie len že tá nová stážistka meškala ešte ma aj zvalcovala na chodbe.
Ani sám neviem prečo som s celou tou fraškou súhlasil. Ak bude k svojej práci pristupovať takto...
Vo svojej firme nestrpim flákačou, dostala priležistosť na stáž v mojej firme tak nech si ju kurva váži !
Nemal som ani najmenšiu chuť sa s ňou vôbec rozprávať a už som bol na ceste preč ale teraz keď som ju videl ako krivká k mojej pracovni som tak nejak nemal na výber. Aspon ju oboznámim s mojími požiadavkami. Vzdychol som si a nevôlky sa vrátil naspäť do mojej kancelárie.《Fallon》
Sekretárka mi povedala, že pán Blleake odišel len pred malou chvíľou.
Nevedela som čo mám robiť, dnešný deň vôbec nevychádzal tak ako som si predstavovala. Ani ona sama nevedela kam ma má poslať vravela, že sa poinformuje. Zatiaľ si mám sadnúť na jednú zo stoličiek. Fúfalo som na ňu dopadla a chytila moju podradnú topánku do ruky. Opätok bol v kely.
,, Olívia pošlite ju ku mne " ozvalo sa za mojím chrbtom.
Stuhla som, krvi by ste sa mi nedorezali tak som sa začala báť.
,, samozrejme pán Blleake " zapriadla.
Dvere sa s buchotom zavreli a ja som pochopila, že nemá dobrú náladu.
,, slečna Whitová pán Bllekake vás očakáva " povedala sekretárka.
Opatrne som sa postavila a krivkala k dverám a zaklopala na ne. Nastalo ticho. Pozrela som na Olíviu a tá mi kyvla, abg som šla ďalej.
Nadýchla som sa a vztúpila som dnu. Môj nový šéf sedel na kožennom presle otočený chrbtom ku mne. Pozeral von obrovským oknom, ktoré siahalo od stropu až k podlahe namiesto. celej jednej steny. Striaslo ma pri predstave aký je z neho výhľad.
,, ehm ... Dobrý deň volám sa ... "
,, ja viem kto ste " povedal celkom kľudne pritom sa ku mne pomaly otočil. A ja som tam ostala stáť s otvorenými ústami.
Bol to presne ten istý chlap do ktorého som vrazila cestou sem.
Doriti, do väčších sračiek som sa asi dostať nemohla.
,, sadnite si, nemám na vás celý deň " povedal a ukázal na kreslá pred ním.
Odkašľala som si a so zdvihnutou hlavou som krivkala ku kreslu napravo.
,, chcem, aby ste vedeli, že vo svojej firme nestrpím neskorý príchod a ... "
,, ospravedlňujem sa ja ... už sa to viac nestane " dostala som zo seba v tom strese.
,, to vás neučili, že je neslušné skákať druhým ľuďom do reči ? " povedal podráždene.
Zarazila som sa. Fajn meškala som ale nezrútil sa kôli tomu svet, narazila som doňho ? Áno ! Ale slušne som sa ospravedlnila tak nech tu nebaví urazeného. Och keby som mu to len mohla fľochnúť rovno do tváre ale nemôžem, ak chcem úspešne dokončiť túto prax musím sa správať slušne.
,, dobre poďme prebrať pracovne záležitosti " zachmúrenie v jeho tvári trocha povolil, ,, takže končíte posledný ročník finančného práva ? " spýtal sa posnešne.
,, áno "
,, v mojej firme mám vam dať nejaké miesto na polovičný úvezok ale po dnešku pochybujem, že budete niečoho takého schopná "
Akoby ma s vrecom ovalili. To snáď nemyslí vážne ! Egocentrický debil ! Otvorila som ústa, že mu už niečo poviem ale predbehol ma.
,, nemám však na výber, budete pridelená k terajšej právničke našej firmy povie vám čo budete robiť " poklepkával po stole tými svojími dlhými prstami.
,, dobre " povedala som.
,, môžete ísť pre dnešok to bude všetko "
Postavila som sa a kráčala k východu. Ešte pred tým ako som stihla otvoriť dvere ozval sa znova.
,, zajtra vás tu chcem vidieť o šesť pätnásť a nezabudnute zasa meškať " povedal a ironicky sa usmial.
Vydrala som zo seba ten najironickejší úsmev aký som dokázala a zabuchla za sebou dvere.
Dnes som mala na pláne zájsť do firmy, kde pracujem na polovičný úväzok. Je to ako brigáda popri škole ale vďaka tomu si dokážem sama financovať štúdium, bývanie aj všetko potrebné. Nebola to síce až taká veľká firma ako Blleake International Holding ale aspoň tu ku mne boli milý, dokonca mi ponúkli prácu hneď keď doštudujem. Po pravde som nad tým reálne rozmýšľala ponúkali mi dvojnásobný plat ako mám teraz a ani na tento si nesťažujem no moje sny boli pracovať v obrovskej firme ako bola táto z ktorej som práve vychádzala.
Zhlboka som sa nadýchla a vtiahla do seba čerstvý vzduch. Konečne som sa mohla trocha uvoľniť. Nasadla som do auta a vydala sa k najbližšiemu obchodu s lodičkami. Kupila som si hneď dva pári čiernych lodičiel a spokojne vyrazila k firme New Telecomunikation a.s.
Pri vchode som pozdravila Bernyho vrátnika, ktorý sa na mňa milo usmial a pokračovala som ďalej na desiate poschodie.
,, Fallon " usmial sa Ian riaditeľ firmy.
,, pán Wolf " usmiala som sa.
,, tak naposledy, volaj ma Ian, pán Wolf je môj starý otec "
,, dobre tak Ian kde môžem
začať ? " usmiala som sa.
,, Kate je tamto v zasadačke dá ti potrebné informácie " usmial sa a ukázal na zasadačku oproti nám.
Večer som sa vracala domov celá zničená. Zhodila som sa na gauč a asi o desať minút sa dvere rozleteli a dnu vošla Beka.
,, kde je moja koza " zasmiala sa.
Len nemo som dvihla ruku nad hlavu a zamávala jej. Vždy sme si tak hovorili len zo srandy.
,, no poďme, poďme obliekaj sa " skočila ku mne na gauč.
,, vidíš ako vyzerám ? " vzdychla som si.
,, to mi ani nehovor vstavaj, obleč si niečo sexi a ideme " ozvala sa Lia.
Zývla som a nechcene sa postavila.
,, dajte mi desať minút "
Obliekla som si čierne rifle s vysokým pásom, bordový top a čierne sandále na klinovom opätku. Moje plavé vlasy som si nechala voľne rozpustené.
,, môžme íst " zývla som a vydala sa k dverám.
V Lobby bolo dnes kopu ľudí a my sme sa museli predierať cez davy ľudí až k baru.
,, trikrát Jack Daniels " usmiala sa Beka na čašníka.
,, hiii !! Ty zradkyňa ani si sa nepochválila akého maš sexi
šéfa ! " zhýkla Beka asi po piatom poháriku.
,, myslíš Iana ? " pokrčila som nosom. Ian mohol mať tak štyridsať.
,, nie myslí pána Blleaka " zasmiala sa Lia.
,, ach ten " pregúlila som očami.
,, len sa nerob, pozerala som si na internete jeho fotky " šťuchla domňa Beka.
,, nerobím, je to egocentrický idiot. Vážne "
Všetky sme sa rozosmiali.
Asi po siedmom poháriku som vedela, že mám dosť. Hlava sa mi začala krútiť a moja nálada sa dala prirovnať k požitiu extázy.
,, tak prečo mu to nepovieš ? " vzdychla si Beka a zasmiala sa. Téma pekného zadku pána Blleaka sa chvala Bohu skončila no stále mi s ním nedali pokoj.
,, a čo mu mám tak povedať ? " zatvarila som sa namyslene tak ako on dnes ráno, ,, to vás nenaučili, že nemáte skákať druhým ľudom do reči ? " pregúlila som očami a zasmiala sa nad mojou snahou napodobniť jeho hlas.
,, a tiež vás nenaučili neohovárať ľudí " začula som za sebou známi hlas. Pomaly som sa otočila a tie ľadové oči sa do mňa zapichli znova.
,, doriti " zakliala som, ,, to je on " zašepkala som ale až príliš nahlas. Určite ma počul. Beka s Liou sa na mňa pozerali s otvorenými ústami.
,, dvakrát doriti " pľasla som si po čele a radšej odmietla ďalší pohárik.
YOU ARE READING
Pán Božský
RomanceFallon Whiteová je študentka posledného ročníka Ekonomickej Univerzity. Nie je na nej nič výnimočné možno len jej podrezaný jazyk a schopnosť biť sa za správnu vec. Ešte pred záverečnými skúškami univerzita ponúkla študentom prax v niektorých význam...