*20*

5.2K 163 2
                                    


《Kyle Marco》

,, a čo take ? " spýtal som sa zarazene. V myšlienkach som blúdil v každej jednej konverzácii čo sme spolu viedli. Pokiaľ viem tak som neurobil nič čo by som musel vysvetľovať.
,, povedal si mi, že sa voláš Kyle ale podľa chyžnej tu nikto taký nebýva. Ako to chceš vysvetliť ? Resvektive chceš to vôbec vysvetliť ? "
Ach taaak. Z celého hrdla som sa začal smiať.
,, nechápem prečo sa smeješ " pokrútila hlavou a zvrtla sa na odchod no stiahol som ju za ruku.
,, celým menom som Marco Kyle Bonapartte "
Sledoval som ju ako to spracúva.
,, hm aha " stále sa tvárila trochu nahnevane, ,, prečo si sa mi potom nepredstavil pod menom Marco ? "
Tá je ale všímavá.
,, meno Marco neznášam preto ho používam len ak musím "
,, prečo ho neznášaš ? "
Dievča moje to ani nechci vedieť.
,, dala mi ho osoba ktorú z duše nenávidím "
Pred očami sa mi znova premietol ten osudný večer. Dych mi uviazol v krku a ruky sa mi automaticky zaťali do pästí. Strach z minulosti nahradil neopísateľný hnev z ktorého ma vytrhol hlas Fallon.
,, si v poriadku ? Zdáš sa mi nejaký bledý " podozrievavo sa na mňa pozrela.
Presne ten večer ma naučil, že nemám nikdy nikoho milovať. Raz som už vínimku urobil a ako to dopadlo ? Podviedla ma pred svadbou. To bol zlatý klinec.
,, hej som v pohode "
,, čo si nejaký predok Napoleóna ? " usmiala sa.
,, ee ja som z dvomi t " zasmial som sa.
,, ach taaak "
,, inak čo tu vlastne robíš ? " založil som si ruky na prsiach a pozrel na ňu s podrývačným úsmevom.
,, nič " zasmiala sa.
,, ako to, že nič. "
,, no vieš, niekto mi raz povedal, že túžim po nespútanosti, vášni a nebezpečenstve tak skúšam či je to pravda keďže zajtra odchádzam "
Doriti vážne ani som na to nepomyslel.
,, poď na chvíľu dnu nech sa
oblečiem "
,, mne sa viac páčiš takto " zvodne sa usmiala.
Hm takže dievčtako by chcelo toto ? Zasmial som sa a odomkol izbu.
,, cíť sa ako doma "
,, no páni tak moja izba sa tejto ani zďaleka nepodobá " zasmiala sa.
,, videl som aj lepšie " pokrčil som nosom a zhodil zo seba župan takže som ostal len v boxerkách. Kútikom oka som sa na ňu pozrel. Chúďa snažila sa pozerať všade na okolo a červenala sa ako keby v živote nevidela naheho chlapa. To však nemôže byť pravda ak promuje musi mať okolo 24 rokov.
,, červenáš sa " usmial som sa na ňu a navliekol si džínsi.
,, hm ? " rozpačito na mňa pozrela.
,, to si ešte nikdy nevidela nahého chlapa ? " zasmial som sa. Ona sa zasmiala tiež ale bola ako uzlík nervov. Niečo tají.
,, heej notak " podišiel som k nej, ,, deje sa niečo ? "
,, nie nie som v pohode " bola roztržitá a nesvoja.
,, naisto ? "
,, uhm " nervozne sa usmiala.
,, fajn len si vezmem tričko a môžme ísť "
,, a kam veď je polnoc "
,, veď práve, na pláži už nikto nebude rád sa chodím prechádzať "
,, aha hm no mala by som sa aj ja prezliecť mám na sebe len tričko "
,, to nevadi pôjdeme cez bočný vchod vedela si o tom, že je tu súkromná pláž ? "
,, nie "
,, tak teraz už o tom vieš, ideme ? " spýtal som sa a ona prikývla.



《Fallon》

Pláž bola nádherná. Veď sa to dalo aj čakať.
,, vieš, chcem aby sme sa stretávali aj doma v našej krajine " prehovoril z ničoho nič.
,, prečo to chceš ? " zarazila som sa, myslela som, že je tem typ chlapa ako každý iný, vyspať sa a to je všetko čo od neho môže žena čakať.
,, no pretože som rozmýšľal, je to už päť rokov čo som nemal normálny vzťah a možno by nebolo na škodu to znova skúsiť aj keď mi musíš dať čas od všetkúch tých vecí som si nejako odvykol " zasmial sa.
,, ako to ? "
,, čo ti poviem päť rokov striedania žien robí svoje "
,, ach taaak " usmiala som sa.
,, skúsiš to so mnou vydržať ? "
,, čo ja viem... hmm ... mám na
výber ? " objala som ho okolo krku.
,, máš a možno by bolo lepšie odomňa zutekat na sto míle ďaleko bojím sa, že ti ublížim, že ma minulosť stiahne naspäť, nie je totiž ružová. Tak ako aj moja duša, mám v sebe temnotu "
,, za pokus nič nedáš " pozrela som mu do očí.
,, mám to brať ako áno ? "
,, no možno by si mal o mne vedieť jednú vec " stiahla som ruky od neho preč a znervórnela som.
,, áno a čo také ? "
,, hm ... noo... hmm.. vieš ja .... no proste ... s nikým som ešte nechodila " vydriapala som to zo seba.
,, čože ? " vyzeral zarazene.
,, pozri pochopím ak sa teraz otočíš a odídeš "
,, prečo by som to mal robiť ja nikdy necúvnem "
,, čo ja viem nepoznám ťa " ustupila som o krok dozadu.
,, prečo si nikoho ešte nemala ? "
,, ja neviem proste som nikoho nehľadala a nikto zrejme nehľadal mňa. Potom som sa o to pokúsila a bola som odmietnutá to je celé "
,, nemyslím si však, že ja som pre teba ten pravý. Fallon to čo si povedala trochu mení situáciu. Nechcem ti ublížiť a popravde by mi to malo byť jedno ako aj milionkrát pred tým no z neznámeho dôvodu nie je preto si nemyslím, že je to dobrý nápad. Doteraz som mal iný ...hm ... iný typ vzťahu a nemyslím si, že si naňho stavaná "
Pozerala som naňho s prázdnotou v očiach. Citila som sa zlomene, ponížene a chcelo sa mi plakať.
,, vieš čo ? Choď do riti, môžem ťa osrať tak ako aj všetkých chlapov na tejto sprostej zemy. Zadrhnite sa vyperocidovanými štetkami. " zkrikla som naňho a vyrazila smerom k hotelu.
,, Fallon, počkaj " zakričal za mnou.
,, serem ti na tvoje slová daj mi pokoj !"
,, počkaj počuješ ? "
,, nie nepočkám " začala som utekať.
Celý zvyšok noci som nemohla spať len som rozmýšľala.
Nechcem žiadneho chlapa. Všetci nech si trhnú, nenávidím ten druh.
Ráno som šla z izby ako posledná. Lia a Rebeka už boli dole na recepcii. Stlačila som tlačidlo na privolanie výťahu a keď sa otvoril mala som sto chutí sa otočiť na päte a ísť schodmi. Kyle alebo Marco či ako sa to vôbec volá tam stál a pozeral priamo na mňa.
Nie nevydržím to. Otočila som sa smerom ku schodom.
,, Fallon počkaj, musím s tebou hovoriť " jeho slová sa zapichli priamo do môjho srdca.
,, nemáme sa o čom rozprávať "
,, ale máme, chcem sa ti ospravedlniť za ten včerajšok. Prepáč mi to proste som len spanikáril. Pochop je to pre mňa ako nové doteraz som žil úplne inak. Bol to zkazený život a keď si mi to povedala zľakol som sa, že do toho celého zatiahnem aj teba no výber je tvoj ak to chceš risknúť budem rád "
Zamrzla som v pohybe. Nedokázala som sa pohnúť.
,, povedz niečo " citila som jeho dych na pokožke na krku.
Prisahám, že som sa chcela ovládnuť, prisahám. Prudko som sa otočila a pobozkala ho.
Jednu vec som si však uvedomila nikdy naozaj nikdy sa nechcem zaľúbiť ako prvá prinútim toho chlapa aby ma uctieval no svoje srdce nemienim dať už nikdy nikomu.
,, mám to brať ako áno ? " usmial sa keď som sa od neho odlepila.
,, rada riskujem " mykla som plecom.

Pán BožskýWhere stories live. Discover now