*21*

5.4K 167 2
                                    


《Fallon》

Rada riskujem ? Čo ma to preboha napadlo veď to vôbec nie je pravda. Lámala som si hlavu nad tou vetou už dva týždne. Presne toľko prešlo od nášho návratu domov. S Kyleom sme sa stretávali každý deň a ani dnes to nebolo inak. Sedel pred naším bytom v krásnom červenom masserati a usmieval sa tým jeho povyšeneckým úsmevom, ktorý, nemôžem si pomôcť ale odmiekliaľ mi je povedomí.
,, dobrý večer slečna Whiteová " žmurkol na mňa a otvoril mi dvere na aute.
,, pán Bonappatre " povedala som zvodne a nastúpila.
,, tak kam to bude ? " spýtal sa.
,, čo tak zájsť k tebe a uvaríme nejakú večeru ? "
,, dobre tak ku mne " pozrel na mna prezieravo či si to náhodou nechcem rozmyslieť. Ale nechcela som, bola som so tým na sto percent istá.
Zrazu mu zazvonil telefón.
,, áno ? " povedal nahnevane, zrejme to bola osoba, ktorú počuje nerád.
,, to nemyslíte vážne ! " zvýšil hlas ešte viac, ,, ako je to možné, ako sa tam kurva mohla dostať ?! "
MOHLA. Takže je v tom nejaká žena. Preboha už to nevydržím čo sa to tu deje ?!
Ešte chvíľu telefonoval a potom zastabil auto pri krajnici. Prehrabol si vlasy a pozrel na mňa.
,, čo sa stalo ? " vypálila som.
,, nič ja len ... " zhlboka sa nadychol, ,, musíme to dnes zrušiť "
,, prečo ? "
,, pretože ono je to tak trochu tažké vysvetľovať, poviem ti to zajtra "
,, veď aspoň v skratke čo sa deje nemám rada neistotu " povedala som priamo.
Stočil prudko volan až so mnou trhlo dozadu ako rýchlo vyštartoval k bytu kde som bývala.
,, Kyle ak sa deje niečo vážne povedz mi to možno ti to pomôžem vyriešiť "
,, nepomôžeš " povedal zamračene.
,, chcela som ti iba pomôcť "
,, ja viem " vzdychol si, ,, ale ver mi v tomto by si mi nijako nevedela pomôcť no aj napriek tomu ďakujem za ochotu "
,, nemaš zač veď to je samozrejme "
,, zavolám ti zajtra dobre ? " povedal keď mi otváral dvere na aute.
,, dobre " nahla som sa, že ma pobozká ale on zabuchol dvere auta, obyšiel ho a sadol si na miesto vodiča.
Ostala som trocha zarazená nedal mi ani bozk na rozlúčku.
Celú noc som nad tým celým rozmýšľala tak bolo jasné, že ráno budem vyzerať ako opuchnutá mrtvola ak nezažmurim ani oka.
Dotackala som sa do firmy mieriac do Nikolasovej pracovne. Dnes sme mali mať poradu ohľadom toho Wolfovho prípadu.
,, dobre ráno slečna Whiteová, meškáte " zamračil sa na mňa.
,, dobre ráno pán Blleake, prosím ráčte ma ospravedlniť, že meškám "
,, podotýkam slečna, že mám vskutku nabitý program a každá minúta môjho času má cenu milionov "
,, tak som vám dlžná 5 milionov " mykla som plecom.
,, toto nie je vtipne Fallon myslím to vážne nemám dnes na teba náladu všetko mi to spíšeš a donesieš večer do môjho apartmánu " zachmúril sa ešte viac ak sa to vôbec dalo.
,, fajn " povedala som uštipačne a odišla do svojej kancelárie.
Vkuse som zízala na telefón či mi náhodou nevolal Kyle alebo nepísal. Kolonka so správami bola prázdna. Inak to nebolo ani so zmeškanými hovormi. Mala som taký nepríjemný pocit.
,, slečna Whiteová v mojej firme nestrpím hranie s telefónom nie len že ste dnes ráno meškali teraz ste každú minútu na telefone ? "
,, ospravedlňujem sa pán Blleake " povedala som so zaťatými zubami.
,, laskavo sa pusťte do práce ale ešte pred tým zájdete do čistiarne pre môj oblek "
Ostala som ticho, mohla som snáď niečo povedať ?
Sklonila som hlavu a on tak ako prišiel aj odišiel.
Keď som šla z čistiarne opätok sa mi zasekol v kanálovom priklope.
,, kurva ! " zadudrala som si popod nos mykajúc nohou v snahe oslobodiť ju.
Po asi minúte úporného snaženia povolila ale so mnou spadlo na zadok.
Privrela som viečka a zhlboka sa nadýchla.
Pozbierala som sa zo zeme a vrátila sa naspäť do firmy. Cítila som sa hrozne. Nie len že sa Kyle neozval môj deň vyzeral ako jedna veľká katastrofa.
Práve som vychádzala z kuchynky na deviatom poschodí s kávou v ruke keď do mňa niekto vrazil. Káva sa mi rozliala na moje nové šaty. Ten pán sa v rýchlosti ospravedlnil a utekal niekam preč. Vôbec som ho nepoznala bol vysoký a vyzeral byť trocha starší.
Opäť som len privrela viečka a predýchala to. Aspoň budem mať zámienku konečne skočiť na nákupy.
Všetko zlé je na niečo dobré. Tá veta sa mi premietla v hlave a opakovala sa stále dookola a dookola.
Konečne už bol večer a ja som mala podklady pripravene a trikrat prekopírované ak by sa náhodou niečo udialo.
Jediné s čím som dnes akosi vôbec nerátala bol dážď. Moje auto bolo v oprave a dážnik ? Presne som vedela kde je v predsieni na hornej poličke.
Vzdychla som si. Čo sa mi ešte môze stať ?
Vybehla som von na ten dážď a mávala ostošesť na taxík. Prešli popri mne asi štyri ale ani jeden nezastavil.
Bolo mi z toho všetkého do plaču. Čo som urobila zle ? Vždy sa snažim spravať slušne, byť ku každému milá a spravodlivá. Prečo sa to musí diať mne ? Ani ten idiot Kyle sa neozval. Vôbec. Vraj zajtra sa ti ozvej. Debil jeden. Kriste pane prečo som taká citlivka ?
Pozrela som bezradne hore a nechala dážď bičovať moju tvár.
Neostáva mi iná možnosť než mu tie papiere odniesť pešo.
Veď štyridstata druhá ulica je len dva bloky odtiaľto. Pustila som sa naprieč ulicami.
Áno bola dva bloky od firmy ale nevedela som, že tie bloky sú neskutočne veľké. Skoro som sa stratila.
,, kam to idete ? " ozvala sa na mňa zamračená recepčná.
Musela som vyzerať hrozne. Bola som celá premočená, ešteže používam vodeodolný makeup inak by to so mnou zle dopadlo ona by ma nepustila ďalej a tým pádom by pán Blleake nedostal svoje papiere a mňa by obesil.
,, za pánom Blleakom "
Prezrela si ma hrozným spôsobom až mi to bolo trapné. Ona vyzerala ako z rozpravky čierne vlnité vlasy, štihly pás, vybielene zuby a dvojmetrové umelé nechty.
,, strešny apartman " povedala posmešne.
Cítila som ako sa mi slzy hrnú do očí. Nastúpila som do výťahu a začula hrozný buchot. Začalo hrmieť a blízkať sa.
Z toho všetkého čo sa dneska stalo by som sa nečudovala keby som sa zasekla vo výťahu. Nedalo mi to z celého hrdla som sa začala smiať nad mojou situaciou.
Čo horšie sa mi už môže stať ?
Výťah cinkol a ja som vstupila na čierny mramor bytu pána Blleakea.
,, pán Blleake ? " zakričala som. Žiadna odozva neprišla. Namiesto toho som začula zvuky klavíru. Prešla mnou triaška.
Voda zo mňa kvapkala a ja som bojovala sama so sebou či ísť ďalej alebo tu stáť až do smrti.
Napokon som sa rozhodla vstúpiť ďalej.
Obývačka bola nádherná, v živote som nevidela krajší byt. Vsade na zemi bol čierny mramor, okná boli francúzske od stropu až po zem. V strede bol sivý koženný gauč, pri ňom konferenčný stolík. Oproti na bielej stene vyselaobrovsá telka s domacim kinom ako sa patri. Kúsok ďalej stál čierny krídlový klavír. Prsty ktoré hrali tu nádherne smutnú pieseň patrili Nikolasovi. Všimla som si, že obývačka bola prepojená s kuchyňou tá mala pre zmenu bielu farbu a bol tam aj ostrovček s raňajkovým pultom.
Ostala som tam ticho stáť a započúvala sa do skladby. Už som sa vôbec neovládala slzy mi začali stekať samé a ja som ich nevedela nijako zastaviť. Keď náhle Nikolasove prsty prestali hrať ako keby zo mňa ubudol kúsok mňa.
,, prečo ste si preboha nevzali taxík ? " pozrel na mňa zdesene a podišiel bližšie.
,, skuste hádať, nijaký mi nezastavil a keďže moje auto je v oprave a dážnik doma na poličke musela som to zvládnuť takto "
,, veď cela prechladnete " opäť sa zamračil.
,, oproti môjmu dnešnému dňu je prechladnutie maličkosť "
,, máte tie papiere ? "
Prikyvla som a vybrala mi ich z premočenej kabelky.
,, dáte si niečo ? " spytal sa.
,, nie ďakujem ponáhľam sa domov " utapať v mojom debilnom živote. Dodala som v duchu.
Znova zahrmelo a blísklo sa. Niečo v budove zahučalo a vypla sa elektrika.
Zasmiala som sa.
,, prečo sa smeješ ? " spytal sa.
,, celý môj dnešný deň je k smiechu radšej sa odomňa drž ďalej lebo ešte skončís v nemocnici " zvrtla som sa k výťahu.
,, ehm Fallon vypadla elektrina... výťah nepôjde a aj tak by som ťa nepustil po tomto počasí domov "
,, prečo nie ? Som len tvoja pracovníčka nič viac prečo by ti na mne malo záležať ? " mykla som plecom a hlboko vo svojom srdci som vedela, že ho ľúbim. Áno zaľúbila som sa doňho alebo možno len pobláznila. To je jedno podstatné bolo, že si neviem predstaviť vidieť ho znova s inou ženou. Zahľadela som sa práve do jeho panovačnosti spôsobu akým sa na mňa díva akým sa smeje a akým ma bozkáva. Panebože ! On ma bozkáva !

Nadvyhol ma a ja som mu založila nohy za chrbtom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nadvyhol ma a ja som mu založila nohy za chrbtom. Jemne mi odhrnul vlasy z ramena a vzal do úst jemnú pokožku pleca.
Preryvane som dychala, z jeho potyku pier som šalela. A to on zrejme dobre vedel.
Stále som bola celá premočená no teraz bol už aj on.
Pomaly ma niesol do spálne. Opatrne ma postavil na zem a otočil ma chrbtom k nemu.
Netuším na čo som v tej chvíli myslela no Kyle to určite nebol.
Ucítila som ako moje mokré šaty spadli na dlažbu v tej chvíli sa moje pocity zmiešali ja som si nebola istá čo to vlastne stváram. Keď som však ucítila jeho pery na mojom chrbte a ruky zvliekajúce moje spodné prádlo bolo mi všetko jedno chcela som aspoň na chvíľu zabudnúť a mať tohto muža pre seba. Prečo som sa doňho tak zbláznila keď on mi moje city nikdy nebude opätovať ? Prečo musí byť moja prvá láska takáto ?
,, prečo si ticho ? " spýtala som sa a zastonala od slastného pocitu.
,, pšt " položil mi prst na ústa a zahľadel sa mi do očí, ,, teraz nehovor nič rozprávať sa budeme zajtra "
Stála som pred ním úplne nahá a on mal na sebe stále džínsy a tričko. Cítila som sa trápne, viem, že nevyzeram ako nejaká barbie tak som sa trocha hambila.
Uchopila som jeho tričko za okraj a stiahla mu ho dolu.
,, teda ak to nechceš ... neurobím nič s čím by si nesúhlasila "
Pokrútila som hlavou a pustila sa do vyzliekania nohavíc keď ma zastavil a zobliekol sa sám. Trocha poodstúpil a prezeral si ma. Zaliala ma horúčava a celá som sa určite červenala. Čo ak sa mu nepáči čo vidí ? Čo ak som preňho príliž tučná alebo je na mne niečo zlé ? Moje obavy boli čím ďalej tým väčšie.
On vyzeral ako vytesaný z kameňa. Krásne široké plecia prechádzajúce do ešte krajšieho vyšportovaného hrudníka. Pohľadom som kĺzala ešte nižšie až na jeho penis. Ten bol vztýčený a vyžadoval si svoju pozornosť. Mal ho obrovský. Ďalšia z mojích obáv bola na svete. Preboha ako sa toto môže do mňa zmestiť ? Zľakla som sa a mala chuť zdrhnúť.
,, Fallon si nádherná " povedal napokon a priblížil sa ku mne, ,, si dokonalá Kriste pane tak veľmi ťa chcem " povedal perami pri mojom čele.
Špičkami prstov som prešla po jeho tehličkách na bruchu. Ucítila som ako sa mu napli svaly a on zaťahl sánku. Nemôžem to urobiť veď predsa chodím s Kyleom. Preboha čo som to za človeka ?
Moje myšlienky sa stratili telo ma prestalo počúvať a podľahlo tomu krásnemu pokušeniu.

Po veeeeľmi dlhom čase opäť nová časť 😄 ospravedlňujem sa za dlhšie čakanie snáď to napraví to že táto je o kúsok dlhšia ako ostatné 😊😊

Pán BožskýWhere stories live. Discover now