*16*

5.3K 183 3
                                    


《Fallon》

Náš hotel bol úžasný. Čašník nás pri večeri informoval, že sa na pláži koná nejaká párty. Áno na také veci sme už staré ale tento výlet má byť o zábave prave preto tu teraz tancujem s druhým pivom v ruke.
,, je tu úžasne " zakričala som pomedzi hlasnú hudbu.
,, ja vieeem wuuhuuu " zkrikla Lia.
,, musím ísť na wc podrž mi to prosím " povedala som a rozbehla sa síce trochu nemotorne na prieč plážou. Kde tu bolo wc som ani len netušila tak som sa rozhodla prekonať jedno kilometrovú vzdialenosť k nášmu hotelu len kôli záchodu. Keďže bol priamo na pláži šla som stále len rovno. Slnko už zapadlo takže na cestu mi svietil mesiac a displej môjho mobilu.
Pod hotelovou terasou na ktorej už nikto nebol stál nejaký chlap v obleku a telefonoval. Očividne bol nahnevaný a svoju zlosť si vybíjal na človeku s ktorým telefonoval. Odrazu spravil nečakané a mne priamo pred nosom preletel jeho telefón a čľupol až do mora. Ostala som zarazene stáť. Nevedela som či mu mám niečo povedať alebo ostať ticho. Videl ma a nepovedal nič ani len prepáčte.
,, hej ! A čo tak ospravedlňujem sa ?! " ozvala som sa.
Podišla som k nemu bližšie a obzrela si ho.
Mal blond vlasy, a oči modrej farby. Na brade sa mu rysovalo strmisko. A to telo ! Panebože aj cez oblek bolo vidno krasne formovaný hrudník a bicepsy.

Och Bože aký asi bude v posteli ? Trochu mi myklo kútikom úst nad tou myšlienkou

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Och Bože aký asi bude v posteli ? Trochu mi myklo kútikom úst nad tou myšlienkou.
,, prosím ? " ozval sa mužsky hlas.
,, váš telefon mi preletel priamo pred tvárou nezabilo by vás povedať prepáčte "
,, ach taaak, potom ospravedlňte môj nahli hod telefonu do mora .. slečna alebo pani ... ? "
Čakal na moje meno no to len tak ľahko nedostane.
,, slečna ...  " odpovedala som.
Prečo dopekla musia byť všetci chlapi sveta takí vysokí ?! Och ...
,, len slečna ? " zasmial sa.
,, len ... teši ma " pokúsila som sa o úsmev.
,, potešenie je na mojej strane slečna " usmial sa a pobozkal mi hánky ruky.
Och môj Bože ! To bolo gesto. Šla som sa roztopiť a čo bolo lepšie na Nikolasa som ani nepomyslela.
Môj močový mechúr však začal vyjadrovať nesúhlas s celou touto situáciou.
,, prepáčte ale už musím ísť " v duchu som sa preklínala ale nedalo sa inak.
,, snáď ťa ešte uvidím " usmial sa.
Mal taký tajomný úsmev vyzeral ako nejaký nezbedný chlapec čo práve niečo kuje.
Skoro celú noc sa mi v hlave prehrávali jeho slová dookola. Aj môj priblblý úsmev hovoril za všetko. Ten cudzinec na mňa pôsobil tak tajomne priam magicky.
Lia s Bekou sa vratili až nad ránom takže to všetko pochopiteľne dospávali zatiaľ čo ja som bola na ceste na raňajky. Keď sa predomnou otvoril výťah a ja som uvidela tajomného cudzinca trochu som spanikárila.
,, slečna " zasmial sa.
Vo svetle vyzeral ešte krajšie. Opäť mal na sebe oblek, ktorý mu dokonalo sedel. Určite musel byť aj poriadne drahý zatiaľ čo ja som mala na sebe džínsy a červený top.
,, em ... nepamätám sa ako ste sa mi predstavili "
,, volám sa Jacob " usmial sa.
,, ja som Fallon "
,, hm myslím, že na tak krasne meno sa oplatilo čakať "
Citila som ako sa mi nahrnula krv do líc. A taktiež moje blbé spomienky zablúdili k Nikolasovi. Ten pocit ktory vo mne bol keď sme spolu šli výťahom.
,, kam máš namierené ? " spytal sa.
,, na raňajky a čo ty ? "
,, pracovné stretnutie no večer mám voľno čo tak zájsť niekam na večeru ? "
Pane Bože !!! To má byť rande ?!
,, veľmi rada " usmiala som sa.
,, fajn tak platí "
Keď cinkol výťah naše cesty sa rodelili. Poslednýkrát som sa pozrela na jeho úžasný zadok a neuvedomila si kam kráčam. Do niekoho som narazila.
,, neviete dávať pozor ?! " ozval sa hrubý mužský hlas.
Naklonila som hlavu hore a uvidela chlapa do ktorého som vrazila.
Vyzeral síce ako grécky boh tak ako aj Jacob a Nikolas no nič to nemenilo na tom, že bol ku mne sprostý.
,, prepáčte " odpovedala som znechutene.
Niečo mi na ňom bolo povedomé ako keby som ho odniekiaľ poznala.
,, nepoznáme sa náhodou ? " odhodlala som sa spytať.
Jeho prísny pohľad spočinul na mne keď si ma prezeral.
,, myslím že nie, pokiaľ som vás v minulosti nepretiahol " uškeril sa na mňa.
,, tak to určite nie " pokrutila som hlavou a zvrtla sa na odchod.
,, počkajte " chytil ma za lakeť, ,, bol to len vtip, nepoznám vás "
,, chvala Bohu "
,, ale rád by som to napravil "
Nadvihla som obočím.
,, nie ďakujem " odpovedala som.
,, smiem vedieť prečo ? " povedal zvodne.
,, nemám záujem spoznať vás "
Jasné určite je ten typ pretiahnuť a odkopnuť o to však ja nestojím.
,, každá ho má nehovorte, že vy nie " zasmial sa.
,, nie nemám " založila som si ruky na prsiach.
,, to sa ešte len uvidí. Čo tak stávka ? "
Tiež si založil ruky na svalnatom hrudníku.
,, aká stávka ? Veď vás ani nepoznám " pokrutila som neveriacky hlavou.
,, stavím sa, že po troch dňoch mi podľahnete a budete ma chcieť spoznať " povedal a svoje čierne oči zapichol do mňa.
,, a ak nie ? "
,, tak vám dám pokoj "
,, aj tak by ste mi dali pokoj o tri dni odchádzam. " zasmiala som sa.
,, fajn tak určte vy čo mám urobiť "
Môj milý toto si robiť nemal.
,, dobre ale toto budete ľutovať " usmiala som sa.
,, len do toho čo to bude ? Ja vždy vyhrávam "
Tie slová som už niekde počula. Nikolas ako inak on vždy vyhráva.
,, o dôvod viac vás poraziť "
,, len von s tým čo bude môj trest ? "
Jeho slová mi vyvolali zimomriavky po velom tele. Vyzeral ako samotný diabol. Čierne vlasy, čierne oči, neodolateľný úsmev, pevné mužské rysi, dokonalo vypracovaná postava ako vytesaná z mramoru.
(Obrázok ako vyzerá je tu nižšie aj úplne hore)

 (Obrázok ako vyzerá je tu nižšie aj úplne hore)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.














Poriadne som sa zamyslela.
Musi to byť niečo poriadne trapné.
,, prejdete sa po hale v tangách " spokojne som sa usmiala.
,, platí " pozrel na mňa sexi pohľadom.
Prisahala by som, že mi niekoho pripomýna.
,, ste si sebou až nadpriemerne istý "
,, to som, pretože ja vždy dosiahnem čo chcem "
,, hm tak to som zvedavá ako " zasmiala som sa, zvrtla na päte a kráčala preč.
,, a čo tvoje meno ? " zakričal za mnou.
,, ak si taký úžasný zisti si ho sám " zasmiala som sa.
Odrazu mi zazvonil telefón. To meno na displeji ma vtiahlo späť do reality.
,, áno pán Blleake "
,, prestaň s tou formalitou dopekla " ozval sa.
,, je to niečo vážne ? "
,, nie len som chcel vedieť, že si v poriadku "
Och to vážne ?! Nahlas som sa rozosmiala.
,, počúvaš sa vôbec ?! Povedala som ti, že ak odídeš už nie je cesty späť a ty si sa ani neohliadol " povedala som.
,, ja viem Fallon a mrzí ma to, potreboval som si dať do poriadku isté veci."
,, ach tak a čo teraz ? Ha ? " cítila som tlak na hrudníku.
,, dohoda platí ak to je to čo chceš "
,, nie bolo to to čo som chcela teraz si tým už niesom taká istá " zložila som mu to.
Bol to taký pekný začiatok dňa prečo sa musel takto pokaziť ?!

Pán BožskýWhere stories live. Discover now