《Fallon》Ja to nechápem. Mám snáď ja až príliš veľké nároky na ľudí, čo si vravia mojí priatelia ? Alebo je chyba vo mne a priateľstvo je len o využívaní ? Neviem, naozaj neviem čo som urobila zle, ale nebaví ma stále sa ospravedlňovať za niečo čo som neurobila. Ako ma dopekla mohla takto využiť ? Bola som tu pre ňu vždy, stačilo, že príde jeden chlap a hneď ma odkopla.
Telefón mi opäť pípol.
Nevieš náhodou ako sa volá tá reštaurácia čo sme tam minule boli ?
Ako sa ešte opovažuje mi písať ?! A znova len ak niečo potrebuje.
Aj prosím ťa, mám na teba prosbu. Vieš ten hotel, kde sme boli pred mesiacom plávať. Nemohla by si ho prosím ťa rezervovať ? Chceme tam ísť s Oliverom aj s Candy a jej priateľom. Candy sa ho snažila objednať ale za rezerváciu od nej pýtali 30€. Čo si pamätám, my sme platili len 5€ na osobu. Mohla by si ho nám prosím rezervovať ?
Áno, kurva, pretože ja tam mám členstvo.
Slzy mi opäť začali stekať. Bola som zlomená ako ešte nikdy.
Takže mne si nedala ale Nikolasovi hej ? Si iba obyčajná štetka čo ide po jeho peniazoch, postarám sa, aby sa o tom dozvedel.
Zchytila som telefón a z celej sily ním hodila o stenu. Roztrieštil sa a dopadol na mramorovú podlahu.
Za ten telefón som dala tisícku a teraz je fuč. To mi urobilo ešte horšie, hodila som sa na posteľ a plakala.《Nikolas》
Prešiel jeden deň, nedvihala mi telefón, stale je nedostupná.
Oprel som sa na kresle dozadu.
Nikdy som to nechcel urobiť prave jej ale nemôžem to tak nechať. Zdvihol som telefón a vytočil jediné číslo, na ktoré som sa mohol vždy spoľahnúť.
,, Tomas, čo sa deje, nechceš sa radšej stretnúť osobne ? " zaznel nasraný ženský hlas.
,, o pätnásť minút u mňa " povedal som a zložil.
Lianu som do mojích osobných veci tohto druhu nikdy nechcel ťahať ale nemôžem to nechať tak.
,, pán Blleake o minútu máte stretnutie v zasadačke " ozvala sa moja sekretárka, keď som popri nej prechádzal.
,, zrušte ho, aj všetky stretnutia na dnes"
Povedal som.
,, Nikolas čo to malo dopekla znamenať ? Vraveli sme si žiadne telefonáty " do haly vošla Liana.
,, neurobil by som to ak by to pre mňa nebolo dôležité " nervózne som si prehrabol vlasy.
,, no tak poď ty moje zranené vtáča, vyriesime čo sa dá " usmiala sa.
,, potrebujem zistiť posledné spravy z tohto čísla " ukázal som jej číslo Fallon.
,, pf to bude hračka, len mi povedz prečo to potrebuješ " podozrievavo na mňa pozrela.
,, je tu jedno dievča. Keď včera uvidela spravu čo jej prišla začala sa správať divne. "
,, aww náš Nik sa zaľúbil " zasmiala sa.
,, no neviem či by ... "
,, fajn urobím to pod podmienkou, že ma s tvojou vyvolenou zoznámiš, kto iný ak nie ja ju najlepšie zhodnotí ? " zaškerila sa.
,, platí "《Fallon》
V noci som ani oka nezažmúrila, tak je pochopiteľné, že som prespala celý deň.
Stále ma trápilo všetko čo sa stalo. Tú Candy som ako tak poznala, vedela som, že sa s ňou Bekka priatelí, ale že sú až také dobré kamarátky to som nevedela. S Bekkou sme na strednej neboli až také dobré kamošky, skôr sme sa nemali radi. Až v poslednom ročniku sme sa začali priateliť, bolo to veľmi silné priateľstvo. Aj keď by zavolala o polnoci, že niečo potrebuje ja by som ako najväčšia hlupaňa pobehla. Tak to bolo vždy, no keď som ja niečo potrebovala, predovšetkym to bolo už teraz predtým sa ešte ako tak snažila, mi povedala, že ona nemôže, má veľa práce. Všetko to boli samozrejme len výhovorky, veľmi chabé výhovorky. A teraz k tomu ešte Kyle. Má ma za štetku a najhoršie je, že sama neviem či to je alebo nie je pravda.
Niekde v mysli mám zakotvené, že sa musím pozbierať a ísť ďalej ale je to ťažšie urobiť ako povedať.
Mali ste niekedy pocit, že chcete odcestovať niekde ďaleko a začať všetko odznova ? Moje srdce, duša aj myseľ po tom prahnú. Zahodiť všetko za hlavu, stretnúť nových ľudí, zažiť nové veci. Mám však odvahu to urobiť ? Ešte je tu Nikolas. Srdce ma zabolelo ešte viac. Na jednej strane ho ľúbim aj keď sama neviem ako je to možné, no na druhej strane tým, že s ním zostanem rozdelím jeho rodinu.
Práve teraz som si po dlhom čase spomenula na tú svoju. Čo robia, ako sa majú ? Nechodievam domov často iba na sviatky, ale voláme si skoro každý deň.
Trocha som sa pozbierala, obliekla si včerajšie šaty a zišla dole do baru.
,, poprosím vás dvakrát Martiny a neprestávajte to nosiť "
Čašník zo začiatku nerozumel čo vravím ale potom mu to asi docvaklo.
,, Fallon ? Fallon Whiteová ? " zaznelo za mnou, ,, si to ty ? " zasmial sa mužsky hlas.
Pomaly som sa otočila.
,, ja neverím " zoskočila som naradostene z barovej stoličky.
,, panebože koľko je to ? " zasmial sa a objal ma.
Pamätáte, keď som vám vravela o spolužiakovi, čo mi povedal, že som s chlapmi až príliš opatrná a s kamarátmi naivná ? Tak teraz ho tu mám pred sebou v celej kráse.
,, ó Louis tak rada ťa vidím " zasmiala som sa.
,, aj ja teba. Čo tu robíš ? "
,, pamätáš ako vždy došlo na tvoje slová ? Je to tak aj teraz " chytila som pohár a napila sa.
,, nechaj ma hádať. Bekka. Vravel som ti, že s ňou budeš mať problémy aj po škole. Si naivná." pokrútil hlavou.
,, ja viem, no ver mi, teraz je definitívny koniec. Ja a moje Martiny sme momentálne najlepší priatelia " zasmiala som sa.
Louis nemal Bekku rád, vždy keď sme sa mi dve pohádali kriesil ma.
,, ako inak ide život ? " prisadol si.
,, čo ja viem, všetko sa komplikuje, pokrčila som nosom, ,, a ty ? "
,, mám tu stretnutie s klientom firmy kde robím koncipienta"
,, to je úžasné, prajem veľa šťastia " usmiala som sa.
,, ďakujem. Takže čo tvoje komplikácie ? Preháňaj "
,, noo. Tak trochu som sa vyspala s šéfom firmy kde mám prax a ako keby toho nebolo málo zistila som, že je to brat môjho priateľa, ktorý ma podviedol na rodinnej oslave " nervózne som sa znova napila, ,, ale s Nikolasom je to iné, to je ten môj "šéf", stretla som ho skôr a ja neviem ... hneď na prvý pohľad ma dostal do kolien čo sa mi ešte nikdy nestalo. Mám z neho motýle v bruchu, vždy keď sa ma dotkne som z toho mimo ďalšie dve hodiny. Spôsob akým sa na mňa pozerá, mám pocit, že mi vidí až do duše, vieš dobre aká som opatrná ale do tohto som spadla ani neviem ako, nie je to iba obyčajný chtíč, je to niečo iné, silnešie. Niečo čo ťa núti cítiť veci čo si ešte nikdy necítil a to len vďaka tomuto človeku. Neprajem si nič iné len ostať s ním navždy. No všetko ma svoj háčik. Jeho brat to vie, že som spala s Nikolasom, posiela mi správy, že som štetka, pretože jemu som nedala " opäť slzy v očiach.
,, to vyzerá vážne. Fallon ktorú poznám ide aj cez mrtvoly. Nenechaj to len tak, vraz osudu poriadnu facku a choď si za tým čo je pre teba najlepšie " zasmial sa.
,, vieš o tom, že aj keď si ma niekedy vytáčal do nepríčetnosti niektorými tvojími slovami a činmi, vždy si mi vedel povedať niečo čo ma vedelo upokojiť. Mám ti byť za čo vďačná. Keď som nemala nikoho vydržal si moje vylevy a pomohol ako jediný. " hodila som do seba ďalši pohár.
,, čo už " zasmial sa, ,, musím však už ísť, prajem veľa šťastia, nech ti to výjde a nezabudni ma pozvať na svadbu, na tú moju ti v najbližšej dobe príde pozvánka " vrelo sa na mňa usmial a postavil sa.
,, ďakujem a samozrejme gratulujem, veľmi rada prídem "
,, čakám ťa aj s tým pre ktorého piješ Martiny. Iba raz si ho pila a to vtedy, keď ste sa s Bekkou pohádali. Vyjadrila si sa, že je to hnus a už to nikdy piť nebudeš "
,, pamätám si, no časy sa menia a každý mení názory až príliš rýchlo " zasmiala som sa.
Louis sa na mňa usmial a odišiel k stolu na druhom konci.
Bekka ma sklamala ako ešte nikto, pretože som ju mala rada ako sestru, ale nezrúti sa tým svet. Možno som ostala sama, no čo ak je to práve to najlepšie čo sa mi mohlo stať ? Toto je nič, týmto pohárom to hádžem za hlavu a už sa tým trápiť nebudem. Naliala som do seba ďalší pohár. Skutočný problém je Nikolas a čo s ním budem robiť. Nemôžem popierať, že ho milujem ako nikoho na svete tak čo s tým budem robiť ?Túto časť by som chcela venovať všetkým, ktorí túto knihu čítaju 😊 ďakujem a zároveň sa ospravedlňujem za chyby 😁😅
YOU ARE READING
Pán Božský
RomanceFallon Whiteová je študentka posledného ročníka Ekonomickej Univerzity. Nie je na nej nič výnimočné možno len jej podrezaný jazyk a schopnosť biť sa za správnu vec. Ešte pred záverečnými skúškami univerzita ponúkla študentom prax v niektorých význam...