*42*

4K 148 50
                                    


《Nikolas》

Teraz už som vedel presne kto po mne ide...
Po tom, ako som sa vynoril pri starých garážach, kde ma už čakal Konrád, sme sa zabývali v jednej z nich.
,,Všetko šlo podľa plánu, zinscenovali sme dokonalú smrť" povedal som a zhadzoval zo seba oblečenie od falošnej krvy.
,,Eric šiel za tvojou manželkou vyriešiť všetko potrebné"
,,Fajn, teraz musím konať rýchlo, potrebujem vlastnými rukami uškrtiť toho zkurvysyna"
,,Hej len pozor na jazyk hovoríš o svojej starej mame z ktorej vyšiel" zasmial sa.
,,Nie je mi nič len vzduch, nikdy mi nebol otcom a teraz ma chcel ešte aj zabiť... bude mi potešením mu vpáliť guľku medzi oči"
,,Fajn Alexej by mal byť už na mieste. Kto by prišel na to, že má GPS v zadku?" zasmial sa.
,,Dúfam, že nikto..."
Otvoril som auto a sadol doňho.
Teraz prichádza na rad najdôležitejšia časť. Iná možnosť ako zahrať moju vlastnú smrť nebola, inak by som sa k otcovi, môjmu biologickému otcovi nikdy nedostal. Teraz, keď budem vedieť kde skrýva svoj odporný zadok budem mať výhodu a možnosť sa ho zbaviť navždy. Potom sadnem aj s Fallon na lietadlo a urobím si dovolenku aspoň pol roka...
Dufam v zázrak, že mi Fallon odpustí čo som jej práve urobil. Potrebujem však aby to bolo čo najviac presvedčivé lebo plán padne a ja zomriem naozaj, srať na mňa, no Fallon a moje dieťa mi ukradnutí nie sú.
Neviem si ani predstaviť muky čo práve prežíva, ja by som vyzabíjal polku mesta v amoku ak by som sa dozvedel, že sa jej niečo stalo. Inak to však nešlo, ak sa chcem dostať k otcovi bolo to neozaj nevyhnutné. Zistil som to len pred nedávnom, že žije a usiluje o môj život...
,,Mám signál..." povedal Konrád.
Trvalo dva dni kým to konečne naskočilo, myslel som, že ma porazí od toľkého čakania. Avšak otecko si poriadne kryje chrbát takže sa dalo čakať, že to bude naťahovať.
,,Fajn, kde sú?"
,,Ukazuje mi to niekam do lesa..."
,,Si si istý, že nás ten tvoj kamoš neťahá za nos?"
,,Mám jeho manželku a dieťa, takže... nie neťahá" zasmial sa.
,,Dobre tak ideme tam"
Nie žeby som súhlasil s tým čo mi práve povedal... Hmm nejako som vymäkol a poriadne.
,,Najprv zavolám Ericovi a dám mu adresu kde má prísť"
Je to tu... ak zvládnem toto bude koniec a ja s týmto celým končím.
Mali sme kopu času to poriadne naplánovať. Jeho dom bude plný ozbrojených mužov, no našťastie pre nás sa dnes večer koná ples... zrejme na oslavu mojej smrti...
Takže plán je takýto. Eric pridá meno Steeve Halton na meno pozvaných... to budem ja. Bude to až príliš ľahké ples je totižto maškarný. Všetko je do detailu naplánované. Eric a Konrad budú prezlečení za čašníkov, zistia od služobníctva kde sa otec nachádza a ostatné už vyriešim sám. Najťažšia časť bude dostať to meno do zoznamu ak sa to Ericovi nepodarí budeme odhalení a plán B nemám žiaden.

《Fallon》

Ostala som sama, Eric niekam zdrhol, po tom ako dostal záhadný telefonát. Celé je to nejaké divné. K tomu ešte stále nenašli Nikolasovo telo. Čím ďalej tým viac začínam rozmýšľať nad tým, že nie je mrtvy a mne znova unikajú podstatné súvislosti.
Prečo Eric tak rýchlo odišiel? Bez vysvetlenia?
Ach asi už začínam byť paranoidná...
Vzala som do ruky telefón a ťukla na najnovšie správy.
Je jasné, že to ešte stále rozoberali... hlupáci!
Bola tam výpovede očitých svedkov, no môžem tomu veriť?
Videli ako nejaký chlap v čiernej kukle namkeril na Nikolasa a bez váhania stlačil spúšť, Nikolas zakopol a spadol cez sklenené zábradlie do rieky. Vraj tam našli jeho krv, na zemy. A páchateľ vystrelil niekoľko krát.
Nepripadá mi to ako Nikolas...
On by rátal s každou možnosťou čo ho môže čakať, čo sa môže udiať. Človek o ktorom tu píšu mi príde ako úplný amatér nie ako nájomný vrah... nie ako Nikolas...
Sú to len bludy, ktoré si vymysleli novinári, aby mali čo najlepšiu sledovanosť. Hodila som s telefónom na posteľ a rozmýšľala.
Nikolas by sa nenechal len tak ľahko zabiť. Musí na tom niečo byť! Ale ak áno, prečo mi to nepovedal?
Odrazu niekto zaklopal na dvere a ja hlúpa som bezmyšlienkovite otvorila.
,,Fallon Blleaková?" opýtam sa postarší pán so sivými vlasmi.
Ostala som stáť s otvorenými ústami. Kto to dopekla je?! A ako to, že poznajú moje meno?!
,,Kto ste?"
,,Volám sa Giovani Bonapartte, som Nikolasov biologický otec"
Tak toto nedám... je to na mňa priveľa...
Nikolasov otec?! Ako je to dopekla možné?!
,,Potrebujem vaši pomoc" povedal s temným úsmevom a dnu medzitým vstúpili dvaja obrí muži.

《Nikolas》

Stál som na červenom koberci a modlil sa, aby to Eric stihol.
,,Už to máš?" spýtal som sa pomedzi zuby.
V šošovkách sme mali zabudovanú malú kameru, takže to čo vidím ja vidí aj Eric a Konrád.
,,Ešte nie" došla mi odozva.
,,Dopekla už som na rade pohni si!"
,,Vaše meno pane?" spýtal sa muž predo mnou.
,,Steeve Halton" povedal som sebaisto.
Ide tu o dobre rozohranú hru, nič viac.
Trvalo asi dve minúth, kým sa na mňa pozrel a opäť opýtal moje meno.
,,Skúste to ešte raz, musí to tam byť" zasmial som sa.
,,Mám to" povedal Eric.
,,Ach samozrejme pán Halton, ospravedlňujeme sa za zdržanie" povedal a pustil ma dnu.
Fajn to najťažšie mám za sebou, teraz už len ostáva nájsť otca.
Začal som sa predierať pomedzi ľudí, cestou som si vzal pohár šampanského od Konráda, ktorý bol v prestrojení čašníka.
Nenápadne som kráčal pomedzi ľudí keď som ju uvidel.
Zamrzol som v pohybe... Nie toto nie je možné!
Bola to Fallon, spoznal by som ju kdekoľvek...
Mala oblečené čierne hodvábne šaty a na tvári čiernu škrabošku, no aj tak som vedel, že je to ona. Hneď som našiel aj Giovaniho... stála po jeho boku.
Tiež ma napadlo či do toho celého nie je nejako zapletená, no ihneď som tú myšlienku zapudil. Ona taká nie je, poznám ju, neurobila to. Naopak sa mi zdá, že je tam proti svojej vôli nejaký chlap ju potiahol za rameno.
,,Dopekla!" zaklial som popod nos.
Je tu priveľa ľudí na to, aby som ho trelil medzi oči...
Všetko sa začína komplikovať...


Mám dneska produktívny deň...😂😂😂 čo sa ale nedá povedať o mojom učení... ľudia prosim vas myslite na mňa v utorok tak ako aj na všetkých maturantov. Budem vám za to veľmi vďačna lebo tu už končí sranda... 😂😂 začínam stresovať. Ďakujem vám, že čítate tento príbeh veľmi si to vážim ❤

Pán BožskýTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang