*38*

2.6K 112 12
                                    

《Fallon》

Človek si už nemôže ísť kúpiť ani sprostú horálku bez toho, aby sa ho snažili zastreliť!
Nie žeby som sa nebála, no bola som nahnevaná! Ten idiot stojí v ceste tehotnej žene, ktorá chce niečo sladké!
,,Stoj ti štetka, neopováž sa pohnúť, lebo prisahám, že ťa zastrelím!" Vrieskal.
Rozhliadla som sa po niečom čím by som ho ovalila, idiota jedného!
Tento však nevyzeral ako nejaký nájomný vrah, bol celkom roztrasený... a to mi dodalo odvahu.
,,Tak štetka?! Ja ti dám štetka!"
Hodila som po ňom sklenenú fľašu a utekala von.
,,Čo sa stalo?!" Zachytil ma Nik.
,,Musíme utiecť, ten chlap má zbraň a...a on nou mieril na mňa!" vysvetľovala som roztrasene.
,,Fajn, idem ho zabiť" povedal nahnevane a vrútil sa naspäť dnu.
,,Kristepane!" zkríkla som, keď sa ozval výstrel.
Von vyšiel Nikolas a ihneď odomkol auto.
,,Nemajte o mne mylné predstavy slečna Whiteová, lebo budete sklamaná" zasmiala som sa.
,,Ale no taaak" uškeril sa na mňa Nik.
Moje myšlienky sa uberali opačným smerom... do minulosti.
,, tak prečo mu to nepovieš ? " vzdychla si Beka a zasmiala sa. Téma pekného zadku pána Blleaka sa chvala Bohu skončila no stále mi s ním nedali pokoj.
Pamätám si to presne boli sme v Lobby aj s mojimi "kamarátkami", teraz už na žiadne priateľstvá neverím. Vtedy som mala vypité a moja myseľ nerozmýšľala čo hovoria ústa.
,, a čo mu mám tak povedať ? " zatvarila som sa namyslene tak ako on dnes ráno, ,, to vás nenaučili, že nemáte skákať druhým ľudom do reči ? " pregúlila som očami a zasmiala sa nad mojou snahou napodobniť jeho hlas.
,, a tiež vás nenaučili neohovárať ľudí " začula som za sebou známi hlas. Pomaly som sa otočila a tie ľadové oči sa do mňa zapichli znova.
,, doriti " zakliala som, ,, to je on " zašepkala som ale až príliš nahlas. Určite ma počul. Beka s Liou sa na mňa pozerali s otvorenými ústami.
,, dvakrát doriti " pľasla som si po čele a radšej odmietla ďalší pohárik.
,,Pamätáš, keď sme sa stretli v Lobby?" zasmiala som sa.
,,Môžem na to zabudnúť?"
,,Napodobňovala som tvoj namyslený, egocentrický hlas"
,,Teraz už nemám egocentrický, namyslený hlas?" povedal urazene.
,,Ale no tak" uštipla som ho za líce, ,,teraz si môj namyslený, egocentrický idiot a nikto mi ťa nevezme lebo inak by som to neprežila"
,,Vezmeš si ma?" Vyhrklo z neho.
,,Čože?" zasmiala som sa.
,,Vezmi si ma Fallon"
Ostala som s otvorenými ústami. On sa ma pýta či sa zaňho vydám?
Ucítila som niečo mokre na líci. Začali mi tiecť slzy.
,,Áno!" usmiala som sa a pobozkala ho, ,,áno, áno, áno!"
,,Milujem ťa Fallon Whiteová" povedal a jeho pohľad ma rozplakal ešte viac. V očiach mal niečo... niečo nádherné.
V živote by som nepomyslela, že sa to celé skončí takto. Pripomenula som si moment, keď som s ním prvykrát letela v lietadle, teda bolo to moje prvykrát vlastne to nebola jediná vec, ktorú som s ním robila prvykrát.
Keď sme vystupovali z lietadla pred nami sa objavil dav ľudí. Novinári.
,, doriti " začula som ako Nik zaklial.
Traja chlapi od ochranky šli pred nami a bránili novinárom, aby nás zvalcovali.
Všade sa ozývalo :
"Pán Blleake čo pripisujete svojmu úspechu ?"
"Pán Blleake chystáte sa v najbližšej dobe cestovať niekde do trópov ?"
"Kto je táto žena ? "
"Zdržíte sa tu dlho ?"
"Pan Blleake je to vaša
partnerka ? "
"A čo snúbenica ? Je to vaša snúbenica ?"
Pri tejto vete som zvráštila obočie.
,, nie ! " odpovedala som no to ma už Nikolas chytil za rameno a viedol preč.
Obklopili nás ako šváby.
Prikrčila som sa, aby ma bolo menej vidieť. V tom sa na mne ocitli ruky nejakého novinára. Chytil ma za zadok sukin syn. Nikolas sa ironicky usmial, zastavil, poriadne sa rozmachol a vpálil päsťou tomu novinárovi.
Zhíkla dom a priložila si ruky k ústam. Novinár spadol na zem a krv z viditeľne pokryveného nosa sa mu len tak liala. Zazneli hlasné zvuky asi tisícok fotoaparátov.
Znova ma chytil, teraz už okolo pása a viedol preč.
,, ty zkurvy syn ! " zvrieskol na Nikolasa.
Nik zastavil. Citila som ako sa mi napli svaly v celom tele. Zaťal sánku a to neveštilo nič dobré. Vedela som čo sa mu práve teraz odohrava v hlave.
,, na to presne čakajú, poďme
preč " teraz som ho už ťahala ja. Nech som sa snažila akokoľvek ani s ním nehlo.
,, pán Blleake, neudržime ich
dlho " ozval sa jeden z ochranky.
,, Nik musíme ísť " súrila som ho. Ani som si neuvedomila, že mi nechtiac vyklzlo z úst jeho krsné meno. Srdce mi bilo na poplach, všetci tí ľudia nás o chvíľu prizabijú.
Odrazu sa striasol a znova sme sa dali do pohybu. Konečne som vydýchla zadržiavaný vzduch von z pľúc.
Dvere obrej budovy, do ktorej sme vošli sa zavreli, takže sme už boli v podstate v bezpečí no moje ruky sa nechceli prestať triasť.
,, ste v poriadku ? " spytal sa a začal si ma obzerať.
,, uhm " prikývla som.
Moje myšlienky sa znova vrátili do reality.
,,Na čo si myslel, keď si vpálil päsťou tomu novinárovi?" spýtala som sa zamyslene.
,,Čože?"
,,No predsa, keď sme leteli na služobnú cestu a bolo tam kopu novinárov..."
,,Len na to, že ťa chytil za zadok skôr ako ja" zasmial sa.
Musela som sa tomu zasmiať.
,,Nik dokázal by si si predstaviť, že sa to skončí práve takto?"
,,Ani v najdivokejších snoch. Fallon naučila si ma milovať, neviem ako sa ti to podarilo, no dokázala si to, čo sa ešte nikomj nepodarilo. Ak by mi niekto povedal, že sa budem niekedy v mojom živote ženiť asi by som dostal záchvat smiechu"
Usmiala som sa a pozrela na cestu pred nami. Milujem cestovanie, no už je toho trochu dosť, deň a noc sedíme v aute a ja nevidím nič iné ako cestu, stromy a sem tam nejaký dom.
,,Vrátime sa domov, chytíme prvých ľudí čo stretneme a nabehneme s nimi za kňazom" povedal.
,,A čo tvoja rodina?"
,,Nemám rád veľké svadby a mam by vymýšľala kadečo"
,,Nie, toto jej nemôžeš urobiť. Prídeme domov zájmeme po tvojich rodičov a tak bude nasledovať kostol" usmiala som sa.
,,Fallon potom si môžeme sľub obnoviť teraz sa len vezmime, čo najskôr"
Prečo to hovorí takto? Niečo mi tu nesedí, správa sa divne.
,,Prečo tak zhurta?" zasmiala som sa.
,,Nemá to žiadne vysvetlenie len už ťa chcem čím skôr nazývať pani Blleaková" hodil na mňa očarujúci úsmev.
Hm... naozaj mi tu niečo nehrá, ako keby mi niečo unikalo...



Dnes taká spomienková časť, dúfam, že to nevadí 😁😊😇.... Pripravení na finále?
Ďakujem za každú vote a komentár skoro stále mi to úžasne zlepší deň ❤❤

Pán BožskýWhere stories live. Discover now