-DOBRÁ NEBO ŠPATNÁ ZPRÁVA?-

340 21 15
                                    


Na začátek bych vám chtěla moc poděkovat za 4,52K zhlédnutí a 282 hlasování. Pro mě je to neuvěřitelné, a ještě před pár měsíci to pro mě byl jen sen. Nikdy jsme nevěřila tomu, že se tento příběh bude líbit tolika lidem. Opravdu velké DÍKY!

Vypla jsme mobil a šla si lehnout, a opravdu jsem usla...

Vzbudilo mě klepání na dveře. Otevřela jsme oči a před sebou jsme uviděla Pavla. Trošku jsme se ho lekla.

M- Tohle mi nedělej.

P- Promiň, ale nahnala jsi mi strach. Spala jsi skoro celý den.

M- Byla jsem jen unavená.

P- Dneska s Baxem budeme vařit oběd. Nechceš nám pomoct?

M- Klidně, a kde je Jana s Petrem?

P- Jeli si něco zařídit.

M- Dobře, a kdy budete vařit?

P- Asi v šest.

M- Budu tam.

Usmála jsme se na něj, on mě objal a odešel. Začal mi být docela hyc a tak jsme si sundala svojí mikinu a odložila jsem si jí na postel. Pak jsme byla chvilku na notebooku. Když jsme si všimla, že už je šest tak jsem notebook vypla a šla za klukama dolů. Sešla jsme schody a z kuchyně jsme uslyšela rámus. Šla jsem se tam podívat a uviděla jsme tam upatlaného Pavla jak tam po celé kuchyni honí Baxe. A při tom se smějí. Po chvilce si mě všimli.

P- Konečně jsi tu.

M- Vidím, že se náramně bavíte.

B- Jop.

M- Tak, co vaříte?

P- Zatím nic, ale snažíme se.

M- Tak jinak, co je v plánu uvařit?

P- Maso a brambory.

M- Ok.

PO HODINĚ VAŘENÍ...

Celou dobu jsme se smáli a dělali blbosti. Kuchyň byla celá špinavá. Bax na mě pak vysypal celou mouku.

M- BAXI! To si uklidíš.

Řekla jsem s záchvatem smíchu.

B- Ach, jo...

P- Já ti pomůžu. Míšo přineseš mi prosím grilovací koření?

M- Jop.

Šla jsem pro to grilovací koření, jenže celá podlaha byla mokrá a kluzká. A já jsem uklouzla a jak jsem padala tak jsem si dala stolem do břicha a pak jsem spadla na hlavu. Začalo mě hrozně bolet břicho, hůř něž ta hlava. Chytla jsem se za břicho. Slzy se mi pomalu dostávaly ven. Rychle ke mě přiběhl Pavel.

P- Míšo, jsi v pořádku?

M- Bolí mě břicho.

P- Baxi startuj auto! Jedem do nemocnice!

Pavel mě vzal do náruče a pomalu mě odnesl do auta.

P- Bude to v pořádku, neboj se.

Položil mě do auta a sedl si ke mě. Bax řidil. Za chvilku jsme byly v nemocnici. Dali mě do jednoho pokoje, kluci museli počkat venku. Doktor mě prohlídl a sešil mi hlavu.

D- Ultrazvuk vypadá v pořádku, a hlava taky. Za týden si to přijď vytáhnout. Musíš na sebe být opatrná.

M- To jsme ráda, že jsme v pořádku.

Herdyn jako bratr?Kde žijí příběhy. Začni objevovat