Ještě jsem se koukla na jeden díl Stranger Things. U toho jsem nejspíš usla...
Ráno mě probudil můj budík. Ještě pár minut jsem se přemlouvala a na konec jsem vstala. Všimla jsem si, že můj notebook je položený na stole, což včera nebyl. Hodila jsem to za hlavu a převlíkla jsem se. Pak jsem se šla kouknout dolů do kuchyně. Na stole bylo jídlo a lísteček. Vzala jsem si ho do ruky a začala číst.
"Tady máš jídlo Míšo. Najes se a běž do školy. Doufám, že to sama zvládneš. Musel jsem náhle odjet, večer se vrátím -Radek"
Lísteček jsem hodila do koše a snědla jsem snídani. Talíř jsem dala do myčky a šla jsem si udělat ranní hygienu. Pak jsem vyrazila do školy.
Měla jsem namířeno do naší třídy, když v tom šel proti mě Adam a Jakub. Jen tak okolo mě prošli, ale Jakub mě zatáhl za tašku a já spadla na záda. Hlavou jsem si dala hodně o zem. Nevím jak se mi to povedlo. Chytla jsem se za ní. Oni se jen smáli a pak zalezli do třídy. Postavila jsem se.
M- Kreténi...
Pak jsem vešla do třidy a sedla si na svoje místo. Vyndala jsem si věci na hodinu a opřela si hlavu o ruce. Pozorovala jsem třídu.
Po škole jsem si šla zase do kavárny, koupit horkou čokoládu. Pak jsem pomalým krokem šla směrem domů. Najednou mi pípl mobil. Koukla jsem se, kdo mi píše. Byl to Slídil, nad tím jsem se musela pousmát.
V- Ahoj, jak se máš? :)
M- Ahoj, proč mi píšeš takhle pozdě? :)
V- Nevěděl jsem, kdy ti končí škola. :D
M- Před hodinou. :)
V- Ok, dík za info. :DD
M- I když jsem si myslela, že to víš Slídile.:D
V- Hahaha -_-
M- Tak promiň, já to tak nemyslela :DDD
V- Však jasné! :DD A copak děláš? :)
M- Jdu dom, ty? :)
V- Připravuji se na učení... :(
M- Píšete?
V- Jop. :/
M- Z čehopak?
V- Z matiky... :/
M- Nechtěla bych. Hele napíšu ti, až budu doma ok? :)
V- OK, budu čekat! :D
Mobil jsem schovala do kapsy.
Po dvaceti minutách jsem konečně došla domů. Tašku jsem odhodila do pokoje a lehla jsem si na svojí postel.
M- Konečně doma!
Chtěla jsem ležet, jenže se ozval můj hladový žaludek. Musela jsem se zvednou a dojít do kuchyně. Z lednice jsem si vyndala vajíčka a šla si udělat míchané vajíčka. Udělala jsem si k tomu toast. Všechno jsem to snědla a šla zpět do pokoje. Udělala jsem si úkoly a šla jsem si lehnout. Docela dost mě rozbolela hlava. Od školy mě pořád bolí. Do hodiny jsem usla.
Probudila mě strašná bolest hlavy. Pomalu jsem se zvedla z postele, dokulhala jsem se z pokoje. Strašně se mi motala hlava. Je pravda, že to byla rána.
Zaznamenala jsem otevřené dveře do Pavlova pokoje. Pomalu jsem se tam dostala. Otevřela jsem víc dveře. Uviděla jsem Pavla s nějakou blonďatou holkou, jak spolu sedí na posteli a povídají si. Pavel si mě všiml, jenže to už jsem padala k zemi. On mě naštěstí včas zachytil.
ČTEŠ
Herdyn jako bratr?
Fiksi PenggemarPříběh je o 13ti lete holce jménem Michaela Janyšová. Ve škole jí tři kluci šikanujou Adam, Jakub, Honza. Míša jednoho dne zjistí že je adoptovaná a její bratr je její idol Herdyn. Začne s ním trávit více času, její adoptovaní rodiče na ni moc času...