PÍSNIČKA JE JEN TAK FOR FUN :) UŽIJTE SI KAPITOLKU
:MÍŠI POHLED:
Slyšela jsem ten nádherný projev. Pavel do toho dal city, to bylo vidět. Mrzelo že jsem mu nemohla naznačit že ho vnímám. Byla jsem slabá, ale jeho slova mi dodali sílu. Měla jsem chuť žít, díky němu. Druhý den jsem se konečně probudila, měla jsem dost sil. Pavel sděl vedle mě, teda ležel. Hlavu mě opřenou o mojí ruku. Hladila jsem mu vlasy, byla jsem ráda že žiju. Byl tak roztomilý když spal, po chvilce se probudil. Byl celý šťastný že jsem vzhůru.
M- Ahoj.
Řekla jsem trochu chraptivým hlasem.
P- Ahoj, jak se s vyspala?
M- Docela dobře po včerejším projevu.
Kulišáky jsem se usmála. Byl udivený že jsem o tom věděla.
P- Co ty jsi to slyšela?
M- Ano ale nemohla jsem ti odpovědět, neměla jsem dostatek síly. Ale díky tobě už mám. Děkuju ti Pavle.
P- Jsem rád že jsi to slyšela nehodlám to opakovat.
Začali jsme se smát. Chvilku jsem si povídaly, o tom co se stalo a proč se to stalo. Byl překvapený ale zároveň naštvaný na ty kluky.
P- Ať si mě nepřejou mamrdi! Mojí sestřičce nebude nikdo ubližovat!
Začal se vztekat, ale co je to Herdyn. To by nebyl on kdyby aspoň jednou za den neřekl jedno sprosté slovo. I tak ho mám ráda, je to přece jediný člen mé rodiny. "PÁR" hodin jsme si povídaly, najednou někdo zaklepal. Byly to kluci, byla jsem ráda že jsem je viděla. Hlavně MenTa.
H- Ale kdopak se nám to probudil.
W- Šípková Růženka.
M- Ha-haha, moc vtipný kluci.
Zasmály jsem se, ale Pavel se s náma nesmál. místo toho se na ně koukl vražedným pohledem. Jako "ZABIJU VÁS VE SPÁNKU" no jo no celý on.
P- Nechte jí být.
W- Ale to bylo na tebe Pavle.
P- Ha-haha, moc vtipný vy buzeranti!
H- Nenadávej nám. Co jsme ti udělali?
Chvilku s nimi nemluvil, ale pak se rozjel. Povídaly si tam se mnou docela dlouho potom přišel doktor jak mi je. Nebylo to zajímaví, po chvilce vyptávaní odešel konečně. Kluci po chvilce odešli taky, měl jít i Pavel. Ale nechtěl, byla jsem ráda že mi chce dělat společnost. Takového ještě naznám. Po půl hodině jsem usla a Pavel taky. Uběhlo docela dlouho, "ASI DVA TÝDNY" a mě pustily z nemocnice. Jel pro mě MenT, protože Pavel neměl čas. Byl na nějaké akci, už jsem měla zabaleno jen jsem čekala na MenTa než přijede. Koukla jsem se na mobil, tisíc zpráv od fanoušků. "WOW" to jsem nečekala. Na pár z nich se kouknu. Byly to otázky typu.
Proč nevyšlo video?
Kdy bude další video?
My chceme další video!
Stalo se ti něco? Nevišlo video.
Proč nevišlo video? Říkala jsi že vyjde v sobotu a nevyšlo.
ATD...
Bylo to otravné, nechtělo se mi na to odpovídat. Do pokoje vešel MenT. No konečně.
ČTEŠ
Herdyn jako bratr?
Fiksi PenggemarPříběh je o 13ti lete holce jménem Michaela Janyšová. Ve škole jí tři kluci šikanujou Adam, Jakub, Honza. Míša jednoho dne zjistí že je adoptovaná a její bratr je její idol Herdyn. Začne s ním trávit více času, její adoptovaní rodiče na ni moc času...