-NOVÝ DOMOV-

160 17 6
                                    


Jsem zpět! Ano, opravdu žiju. Ale to neznamená, že kapitoly budou vycházet pravidelně. Ale budou, už mě moc nenapadá co bych tam měla psát, ale pokusím se. Kapitoly už nebudou tak dlouhé, doufám, že vám to vadit nebude. Tak si užijte po dlouhé pauze další kapitolu. :*

Měla bych nápad. Že bych vydala novou knížku o holce a hercích, třeba ze Stranger Things nebo z IT. Do komentářů můžete napsat, jestli by to někdo vůbec četl. Děkuji.

Koukla jsem se na něj vážným pohledem...

Po dvou týdnech jsem konečně mohla jít domů. Byla tu nuda, ale Pavel mě pořád navštěvoval. Za což jsem mu byla vděčná.

Do mého pokoje vtrhl Pavel.

P- Ahoj, tak co? Už máš zabaleno?

M- Docela jsem se tě lekla, ale ano, už mám zabaleno.

Usmála jsem se na něj. On se koukl na můj kufr.

P- To vidím, jak se s tím pereš.

Zasmál se a šel ke mě. V klidu ten narvaný kufr zapnul. Já jsem jen koukala s otevřenou pusou.

P- Radši tu pusu zavři, jinak ti tam vletí moucha. Jdeme?

M- Ha, ha, ha... Moc vtipné Mikeši.

Zasmála jsem se. On se usmál a vzal mi kufr. Já jsem ho následovala až k autu. Můj kufr hodil na zadní sedačky a sedl si na místo řidiče. Já jsem si sedla hned vedle něho.

Pomalu jsme se rozjeli.

P- Doma se na tebe už těší.

M- Kdo?

P- Radek a Bax.

M- A MenT?

P- Co s ním?

M- Já jsem si myslela, že spolu bydlíte.

On se jen zasmál.

P- To se ti taky muselo zdát. My s ním nebydlíme.

M- Škoda, ráda bych ho poznala.

Usmála jsem se pro sebe. On se na mě koukl.

P- To můžu zařídit.

Usmál se.

M- To by bylo super.

Zasmála jsem se, Pavel se pak věnoval řízení.

Po hodině jsme dojeli před jejich barák. Vystupily jsme a Pavel mi vzal kufr.

M- Já bych si ho vzala sama, ale dík.

P- Je docela těžký. Rád ti ho vezmu.

Usmál se na mě a odemkl dveře. Vešli jsme dovnitř. Pavel za mnou zavřel. Můj kufr odložil v obýváku. Já jsem si sedla na gauč.

P- Jsme doma!

Pavel zařval na celý barák. Za chvilku stál přede mnou Radek a usmíval se jako sluníčko.

P- Kde je Bax?

W- Před hodinou šel ven.

P- Aha, no nic. Radku, tohle je moje nejmilovanější sestřička Míša.

W- Těší mě.

P- Míšo, tohle je můj dlouholetý kamarád Radek.

Herdyn jako bratr?Kde žijí příběhy. Začni objevovat