-PŘESPÁNÍ V LESE-

219 20 0
                                    


Na začátek bych vás chtěla upozornit, že jsem na žádné takové akci nebyla. Takže nevím, jak to tam chodí. Všechno je vymyšlené. A když tam někdo z vás byl, prosím nepište mi, že to mám napsané špatně a že to má být takhle. Děkuji. Taky, že ty poslední slova jsou napsané na rychlo. Tak mě prosím omluvte. :)

Ty poslední slova zašeptal, ale i tak jsme to slyšeli. Všem to vyrazilo dech...

O TÝDEN POZDĚJI...

:RADKŮV POHLED:

Dojeli jsme na místo. Vyndali jsme si kufry a vydali se do hlavní chatky. Tam jsme zjistili, že jsme na chatce číslo sedm. Jsme tam společně s Artixem a Pedrem.

Chvilku nám to trvalo, ale na konec jsme našli naší chaytku a vešli jsme do ní. Už tam byl Artix s Pedrem. Pozdravili nás. Už měli zabrané postele a na mě s Kubou zbyla manželská postel.

Po asi tak hodině jsme si vybalili, pak jsme šli na večeři. Děti mají přijet až zítra, kolem oběda.

Sedl jsem si ke stolu společně s Artixem, Kubou a Pedrem.

Pe- Tak co hoši? Jaký je to doma?

W- V pohodě. A u vás?

Pe- Taky v pohodě. A co plánuješ do budoucna? Už máš nějakou holku?

Trošku jsem se po té otázce zasekl. Nemůžu mu říct o Terce. A že jsem byl skoro rok ve vězení. Kuba si toho nejspíše všiml.

K- Zatím je sám.

Usmál se na mě.

A- A co Terka? S tou už nejsi?

W- N-ne.

Pe- Jak to?

W- Em... nám neklapalo moc to.

Byl jsem tak nervozní, abych neřekl co nemám, že jsem pomotal slova.

A- Kamo jsi v pohodě?

W- J-jo jsem.

Vstal jsme a odnesl tác. Pak jsem došel zpět do naší chatky a z batohu jsem vytáhl mojí starou fotku s Terkou. Ukápla mi slza. Měl jsem jí moc rád. Tak strašně moc si vyčítám, že jsem jí zabil. Nikdy bych holce neublížil, ale teď... Z mého přemýšlení mě vyrušil právě přicházející Kuba.

K- Jsi v pohodě?

W- J-jo...

K- To vidím.

Dořekl a sedl si vedle mě.

W- Měl jsem jí tak rád.

Zavzlykal jsem.

K- Já vím, ale nemůžeš za to.

Mě se spustil vodopád slz. Kuba si mě přítáhl do obětí a hladil mě po zádech a pak po vlasech.

W- Jsem kretén...

K- Nejsi, nemůžeš za to. To ona za to může. Ona tě podvedla. Ty seš v tom nevinně.

Ještě chvilku jsem tam takhle brečel, pak jsem usl.

:KUBY POHLED:

Po chvilce mi usl v náruči. Opatrně jsem ho položil do postele a přikryl ho. Pak jsem odešel na čerstvý vzduch. Sedl jsem si na trávu před jedno jezero. Po chvilce si vedle mě někdo sedl.

Herdyn jako bratr?Kde žijí příběhy. Začni objevovat