Az interjú

214 12 3
                                    


Csütörtök reggel nagy fennforgás volt a pékségben. A délutáni interjú miatt ki se nyitott a bolt. Chamack asszony már 11 óra körül megjelent az embereivel, hogy felszereljék a kamerákat, megtalálják a legtökéletesebb beállításokat. A Tv és a rádió már elkezdte bemondani az exluzív riportot, amit Nadja Chamack élőben közvetít a Dupain-Cheng házból a nyertessel.
A fotósok és a kamerások mellett érkezett még sminkes, fodrász, és stylist. Marinette azonban kikötötte, hogy ő maga fogja kiválasztani a ruháját, megcsinálni a sminkét és a haját. A kérését tiszteletben tartva az utóbbi három ember hamar búcsúzott.

A lány éppen a fésülködést fejezte, amikor Fekete Macska az ablakon át besétál a szobába, és a tükör felé ment.
- Gyönyörű vagy Bogaram! – kezdte Macska. Marinette először kicsit meglepődött, nem számított a látogatásra.
- Szia cicus! Mi járatban erre? – kérdezte egy mosoly kíséretében, és megcsengette a csengőt Macska nyakában. Ettől aztán zavarba is jött a szőke fürtös.
- Plagg karmokat le! – mondta végül, és így már Adrien állt Marinette-el szembe. Színpadiasan meghajolt, majd folytatta:
- Van valami nálam, ami nélkül nem lehet tökéletes a szett – kacsintott egyet, és befejezte a monológját. Elővette a karkötőt a zsebéből, és szíve hölgye csuklójára tette.
- Hogy szerezted vissza Chloétól?
- Az legyen az én titkom – mosolygott sejtelmesen.

Marinette közelebb hajolt a fiúhoz, és megpuszilta az arcát, majd a fülébe súgta:
- Köszönöm! – szavaiból öröm, hála csengett, amibe a smaragd szemű beleborzongott.
- Érted megtenném még ezerszer Hercegnő!

A fiatalokat Sabine szakította félbe:
- Marinette kész vagy? Chamack asszony kezdené a riportot.
- Igen, anyu! Máris megyek! Adrien interjú után találkozunk?
Természetesen Ladym! Interjú után elhívhatlak egy randira? – tette fel a kérdést zavartan a smaragd szemű
Marinette habozás nélkül igent mondott. Adrien gyorsan vissza változott.
- Viszlát később Bogárkám! – mondta, majd kiugrott az ablakon.

A lány lesietett a lépcsőn, ahol Chamack asszony tájékoztatta az interjú menetéről, és rövidesen el is kezdődött a riport.
- Üdvözlöm a nézőket itt Nadja Chamack! Exluziv riportunk keretén belül bepillantást nyerhetünk a Dupain-Cheng lakásba, és több mindent megtudhatunk városunk új hírességéről aki tegnap elkápráztatta a zsűrit és egész Franciaországot új kollekciójával amivel megnyerte a Nemzetközi Divat versenyt, illetve képviseli hazánkat Gabriel Agreste mellett a világ konferencián. Nem is húzom tovább az időt, Marinette Dupain-Cheng – fejezte be a bemutatást a riporter, és az említett a megbeszéltek szerint belépett a nappaliba, ami úgy volt berendezve mint egy Tv stúdió szobája.

A lányon egy púderszínű egybe ruha volt, derekán egy fekete masnis övvel, hozzá illő cipő amin szintén díszelgett egy masni. A haját kiengedte, nyakába egy fehér gyöngysort tett, csuklóját az édesapjától kapott katicás karkötő díszítette. Marinette leült a fotelbe, és már kapta is a kérdéseket.
- Nos Dupain-Cheng kisasszony mondja milyen érzés másodjára is reflektorfénybe kerülni?
- Szokatlan és igazából egyik sem csak az én érdemem, hanem .... – de a riporter nem engedte, hogy befejezze.
- Marinette a szerénység mintapéldája, de had említsem meg az album borítót, amit Jaged Stone új albumához tervezett ....


Miraculous Katicabogár és Feketemacska kalandjai - Egy rajongó szemévelWo Geschichten leben. Entdecke jetzt