Amikor a titok kiderül

733 21 6
                                    


Párizsra verőfényes nap virradt. A madarak vidáman daloltak. Agreste úr háza azonban nem énekszótól zengett, hanem a ház urának az ordításától. Aki nemet mondott neki, az főben járó bűnt követett el. Most éppen Natalie ötletét utasította el. Igazából Agreste úr senki és semmi elképzelését, ötletét nem fogadta el, ment a maga feje után.

A városba mindenki önfejűnek, makacsnak, és még hasonló nevekkel illette a háta mögött. Agreste úrnak a fiáról azonban csak jót mondtak, és nem csak azért, amiért ott volt minden divatlapba a képe, hanem a kedvessége, nagylelkűsége miatt.

És máris elérkeztünk történetünk egyik főszereplőjéhez: Agreste úr fia, Adrien, aki egyben Fekete Macska, és rendszeresen megmenti Párizst az akumával ellátott emberektől.

De a mai reggel valahogy az ő számára más volt, ugyanis pontosan ezen a napon tűnt el az édesanyja. Az eltűnésének harmadik éve. Ezt azonban Agreste úr elfelejtette, ami feldühítette Nataliet, és fiút is.

Haraggal indult el az iskolába, ám az odavezető utón egy újabb gonosztevőt kellett megfékeznie a társával, Katicával. Íme történetünk másik főszereplője, aki nem mást mint Adrien osztálytársa Marinette, akinek van egy titkos énje, Katicabogár, Fekete Macska hű társa. De ahogy Adrienről sem tudja senki, hogy ő Fekete – Macska, Marinettel is ez a helyzet. Ők ketten Párizs megmentői.

Ma reggeli áldozat egy lány volt, aki Pénz éhessé változott. Szuperhőseink gyorsan akumátlanították Halálfej áldozatát. A feladat elvégzése után rohantak az iskolába, egyikük sem akart elkésni.

Marinette előbb ért az iskolába, és a szekrénynél, ami mellett az öltöző van ott talált biztos helyet, arra, hogy visszaváltozzon. Nem volt elég óvatos, mart Adrien meglátta, ahogy a Katica „jelmez"eltűnik róla. A fiú pont akkor sétált ki az öltözőből.

Amint meglátta, rögtön rájött, hogy aki tetszik neki nem más, mint Marinette, aki egy személyben Katicabogár. A lány észre vette a fiút és utána szólt:

- Adrien várj! Had magyarázzam meg!

Ám késő volt, mert a fiú közben elfutott. Marinette ott maradt egyedül az üres folyosón. Tikki, aki a lány táskájából mindent hallott, és mindent látott, előbújt rejtekhelyéről.

De ki is az a Tikki? Ő a talizmánhoz tartozó kwami, és egyben Marinette második legjobb barátnője.

Tikki beszélgetni kezdett vele a történtekről, fel akarta vidítani.

- Ugyan Marinette! Ez még nem a világ vége.

- De igen! Láttad, hogy elfutott. Ezt már sose hozom helyre! – felelte szomorúan.

- Most menj órára, talán még nem késel el! Szünetben pedig biztosan meg tudod beszélni vele. – mondta a kis kwami, és remélte, hogy lelket öntött a lányba.

- Igazad van! – válaszolta Marinette, majd elindult a terem felé.

Szerencsére a tanár előtt ért a terembe, így nem kellett magyarázkodnia, hogy miért késett el már megint. Leült Alya mellé, aki a legjobb barátnője. Alig hogy helyet foglalt, előpakolta a füzetét, belépett a tanár. Elkezdődött az óra, és feltűnt neki, hogy Adrien nincs a terembe. Alig várta a szünetet.

Szünetben Adrien legjobb barátját Ninot kereste. Megakarta tudni, hogy mi történt a fiúval.

- Szia Nino! Tudod hogy hol van Adrien? – kérdezte Marinette.

- Csá! Nem tudom, de reggel láttam kifutni a suliból. – válaszolta a fiú.

Marinette pontosan tudta, hogy Adrien miért nem jött suliba. Azért, mert megtudta, hogy ő Katica. Így a lány napja olyan rossz volt, hogy alig várta az utolsó óra végét, illetve hogy kicsengessenek, ami egyenlő volt a haza menéssel.

Hazaérve lepakolta a cuccát, ebédelt, és felment a szobájába leckét írni. De nem volt hozzá túl sok kedve.

- Hát persze Marinette megmentheti Párizst a gonoszoktól, de engem senki nem ment meg a lecke írás alól! – mondta, majd elkezdte megírni. Amikor a negyedével készen volt, nem bírta tovább. Félre tette a kötelezőt, és írt egy bocsánatkérő levelet Adriennek.

Miraculous Katicabogár és Feketemacska kalandjai - Egy rajongó szemévelOù les histoires vivent. Découvrez maintenant