Katica megtalálta Sötétség Macskáját, és remélte, hogy meg tudja fékezni az elvadult cicust. Minden vágya az volt, hogy vége legyen ennek az egésznek, és megtudja Adrien elolvasta-e a levelet, amit írt neki.
Macska az Eiffel torony körül rombolta a parkot, ám ahogy figyelte Macskát, és a tornyot hirtelen eszébe jutott egy briliáns ötlet, és remélte, hogy a talizmánja ad hozzá egy eszközt.
- Szerencse talizmán! – kiáltotta a lány, és néhány pillanat múlva egy hatalmas Katicabogár poszter termett a kezébe. – Remek! – örvendezett és munkához látott.
A posztert ráragasztotta az Eiffel toronyra, és elbújt mögé.
- Hé Sötétség Macskája! – szólította meg a cicát, aki azonnal a hang irányába fordult, és a torony felé indult.
- Ide adod a talizmánod és a bogaram leszel? – kérdezte reménykedve Sötétség Macskája.
- Gyere ide, és vedd el! – felelte a lány. Macska pedig felugrott a toronyra, és elkezdett felfelé mászni.
Halálfej éppen ellenőrízte, hogyan halad gonosz terve, és mosoly ült az arcán.
- Szép munka Sötétség Macskája! Sikerült Katicabogarat csapdába ejtened. Most menj, és hozd el nekem a talizmánját! – dícsérte, és egyben utasította is Halálfej Macskát!
- Máris Halálfej! – válaszolta Sötétség Macskája.
Amikor a torony legtetején volt, a munkáját nézte, és nagyon elégedett volt vele.
- Most már csak egy dolog hiányzik a munkám sikeréhez: Katica talizmánja, és az, hogy a Ladym legyen. – mondta elégedetten Macska, majd lehajolt, hogy Katica fülbevalója az övé legyen.
A lány csak erre várt, és a torony oldalának a belső felére ugrott, Macska pedig nem tudta ezt megakadályozni. Katica elkapta a kezét, és levette a gyűrűt, amit ledobott a földre. A lefelé eső talizmán után Macskával egyszerre kezdtek ugrani, de a lány gyorsabb volt. Összetörte a talizmánt, és az akuma kirepült belőle.
- Vége a dalnak akuma! Ideje, hogy megtisztulj! – szólította fel Katica, és elkapta a rovart, ami immár újra fehér színben ragyogott. – Minden jót, kis pillangó! – kiáltott utána a kék szemű.
- Csodálatos Katicabogár! – mondta Katica, majd feldobta a kötelet és az összetekert posztert. Az égen pedig milliónyi katicabogárka jelent meg, és Párizs házai újra álltak, az égről eltünt a fekete felhőréteg. Minden vissza állt eredeti pompályába. Katica örült, hogy egy újabb sikeres harcot zárt le Halálfejjel, és hogy magának tudott bizonyítani.
Ám az a látvány, ami most fogadta, arról álmodni sem mert. Sötétség Macskája Adrien volt, aki ott állt az Eiffel torony egyik szerkezetén. Lehozta a fiút, és a gyűrűjét felvette a földről. Ebben a pillanatban Plagg jelent meg, aki a gyűrűből lépett elő.
Katicabogárnak elakadt a lélegzete, és rájött, hogy Fekete Macska nem más, mint Adrien, akibe fülig bele zúgott. Szerencséjére a talizmánja éppen jelzett, így gyorsan el tudta hagyni a helyszínt.
Adrien ott állt egymaga, csak Plagg lebegett mellette, de nem tudta, hogy mi történt pontosan. Arra emlékezett, ami reggel történt, és hogy össze veszett az apjával, ahogy beszélt Plaggal, de utána teljes homály volt az emlékezetébe.
- Menjünk haza. – mondta végül Adrien, kwamija pedig a zsebébe repült.
ESTÁS LEYENDO
Miraculous Katicabogár és Feketemacska kalandjai - Egy rajongó szemével
RomanceSziasztok Ez egy Miraculous történet lesz. Remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket, jó olvasást :)