Meghiusult tervek

354 20 12
                                    


Fekete Macska éppen felemelt egy autót, és az épületre dobta, ami megrepedt, az emberek pedig a környékről elfutottak. Ám amikor Macska hirtelen megfordult, észrevette Marinettet, aki döbbentett figyelte az eseményeket. Csak akkor eszmélt fel, amikor Fekete Macska megszólította.

- Az utolsó esély, hogy a Ladym legyél! Vagy igent mondasz, és abbahagyom a pusztítást, vagy Párizs nem lesz többé Francia ország fővárosa – mondta Macska.

Halálfej pedig időszerűnek látta, hogy instrukciót adjon áldozatának, így megszólította.

- Ez az Sötétség Macskája! Mutasd meg a világnak, hogy te vagy az egyedüli uralkodó!

- Mi lesz a válasz bogaram? – kérdezte a gonosz Macs, aki már igencsak türelmetlen volt.

- A válaszom nem! – mondta bátran a lány, felelete pedig hasította a levegőt, és folytatta a beszélgetést. – miért vagy ennyire gonosz Fekete Macska? – kérdezte Marinette

- Én többé nem Fekete Macska vagyok, hanem Sötétség Macskája! Most pedig megyek, és lerombolom az ép házakat. – mondata gonoszul, azzal felugrott egy épületre. Amit még Marinette hallott az a jellegzetes „Macskajaj!" kiáltás volt.

A lány egyedül maradt az utcán, és végre át tudott változni.

- Gyerünk Tikki, meg kell fékeznünk Macskát, mielőtt Párizsból nem marad más, csak romos épületek. – mondta elszántan a lány, és kimondta a varázsszót:

- Tikki, pöttyöket fel! – Marinette pedig immár Katicabogárként volt jelen, és Fekete Macska után eredt.

Nem kellett sokat mennie, mert az édesapja boltjánál talált rá.

- Macskajaj! – kiáltotta Sötétség Macskája, és a bolt összedőlt. Marinette szemébe könnyek szöktek, de leplezte. Erősnek akart tünni, hogy Macskát meg tudja fékezni, mégis úgy érezte, egyedül nem fog neki menni, hiszen eddig mindig Fekete Macskával együtt állította le az akumával ellátott embereket. Ez úttal azonban maga hű társa a gonosz, akit meg kell fékeznie.

Tenni akart valamit, és gondolta, szavakkal talán hatást tud rá gyakorolni.

- Macska elég volt! – kérte a lány, és hangja elcsuklott.

- Nem, nem hagyom abba, bosszút kell állnom aki ma keserűséget okozott nekem! Kivéve, ha elfelejteted velem a bánatot! – kiáltotta Macska.

Ekkor Katicának eszébe jutott, hogy a múltkor hogyan fékezte meg a gonosszá vált cicust. Gondolta a csók most is segít, és szólt Macskához:

- Gyere csak ide egy puszikára. – kérte a lány, ám Halálfej átlátott a dolgon.

Megakarta állítani Sötétség Macskáját, aki már megindult a Katica felé.

- Megállj! Csak az erődet akarja elvenni, magának akarja az összes hatalmat. Előbb vedd el tőle a talizmánt! – utasította áldozatát Halálfej.

Macska nem habozott, és követte a parancsot.

- Előbb add át a talizmánod Ladym! – mondta Sötétség Macskája. Ez a mondat pedig elég volt a lánynak, hogy tudja, mást kell kitalálnia, ha megakarja fékezni az elgonoszodott cicust. Ám azt látta, hogy még mindig menthetetlenül szerelmes Katicabogárba.

A lány tovább gondolkozott. *Kell lennie valami megoldásnak!* – gondolta magába.

Párizs képe igencsak lehangoló volt, ugyanis már csak három épület állt büszkén, fejét az égre emelve. A Tv Stúdió, a La Grand Paris hotel, és Párizs nevezetessége, az Ejfel torony.

Katica a Studióba akarta csapdába ejteni Macskát, de balul sült el. Rájött Katicabogár tervére, és lerombolta az épületet, így maradt a hotel.

A lány a La Grand Paris iránya felé indult, Macska pedig utána eredt. Amikor a hotel tetején voltak Katica kimondta a varázsszót: Szerencsetalizmán! – kiáltotta, és egy kötél termett a kezébe.

A kötéllel lasszózott, és sikerült elkapnia Sötétség Macskáját, majd az épület tetején lévő egyik póznához kötözte. Azt gondolta, hogy leveszi a gyűrűjét, és újra helyre áll a rend Párizsba.

Sajnos ez a terve sem sikerült, Macska kiszabadult, és Katicának menekülnie kellett.

Tudta, hogy a talizmánja hamarosan le fog merülni, így a konyha felé vette az irányt, hogy Tikkinek csokis kekszet keressen. Szerencséjére akkor változott vissza, amikor becsukta a konyha ajtaját, kis kwamija pedig a kezébe esett.

Marinette rögtön adott neki egy kekszet, hogy vissza nyerje erejét. Tikki elkezdte enni a kekszett, a lány pedig tett még párat a táskájába.

- Mi a terved Marinette? – kérdezte egyszer csak a katica kwami.

- Fogalmam sincs. Az biztos, hogy a gyűrűjébe van az akuma. – válaszolta a lány.

- Ne aggódj, ki fogsz találni valamit. – mondta bíztatásképpen Tikki.

- Remélem, igazad lesz. – sóhajtotta Marinette, ugyanis egyáltalán nem volt biztos magába, hogy menni fog neki. Úgy érezte, egyedül nem képes rá.

- Visszanyertem az erőmet! – kiáltotta a kis kwami.

- Akkor rajta! Állítsuk meg a démon urát, és.... – a lány azonban már nem tudta befejezni a mondatot, ugyanis az épület remegni kezdett, a falak pedig megrepedtek.

Nem volt több idő, cselekedni kellett. Marinette a hátsó ajtón kifutott, Tikki pedig utána repült. Miután kiértek a hotel udvarára, az épület azonnal összedőlt.

Marinette lihegve beszélni kezdett, azt akarta, hogy minél előbb vissza álljon a rend Párizsba.

- Tikki, pöttyöket fel! – kiáltotta a lány pár perc múlva, majd a Katica jelmezben Macska keresésére eredt.


Miraculous Katicabogár és Feketemacska kalandjai - Egy rajongó szemévelOù les histoires vivent. Découvrez maintenant