Látogató

180 16 2
                                    


Kedves Olvasóim! 
Szeretném nektek megköszönni a 2ezer feletti megtekintéseket. Remélem nektek is jól telik a nyári szünet. Mindenkinek jó szórakozást még erre a 3 hétre. 

Nem is húzom az időt tovább, jó olvasást az új fejezethez :) 


Marinette belépett a lakásuk ajtaján, és az orrát rögtön megcsapta a kedvencének az illata. Rögtön jó kedve lett, ami feledtette vele az iskolai szituációkat, amit sehogy nem tudott kikerülni.
- Szia anyu! Mennyei illatokat érzek.
- Szia kicsim! Mi volt az iskolában? A kedvenc hús ételedet készítettem, hozzá pedig franci saláta - közben édesanyja feltálalta az ebédet, és lelkesen tovább mesélt - Képzeld neked hála rengeteg a vásárlónk.
- Hogy értsem ezt? - Döbbent meg a lány.
- Nos amióta megnyerted a versenyt és leadták a riportot az emberek minden áron itt szeretnének vásárolni. Kialakítottam ma egy új vevőkört, ugyanis még Créteilből, Versaillesből, Plaisirből, Rambouilletből, Étampesből, Dadonvilleből, Montargisből, Amillyből, és még pár másik helyről is elutaztak csak azért ide, hogy megkóstolják az itt készült péksütiket, és croasantokat. Marinette persze semmit nem tudod mondani, nagyon zavarba hozta ez is. Úgy érezte, hogy a magán életének ezennel vége.

Befejezte az ebédet, és elmosogatott.
- Felmegyek megírom a leckét.
- Rendben. Ó várj csak - szólt utána Cheng asszony és egy levelet adott át a copfosnak.
- Köszi anyu – felete gyorsan, és sietősen távozott az emeletre.
- Hűha, mozgalmas napunk volt! És van egy titkos rajongód - mondta Tikki, amikor már az emeleten voltak. - Ne is mond! Mindenki autógrammot, selfiet kért. Ráadásul az a sok kérdés ....
A lány kipakolta a holmiját az iskola táskájából, ám amint szedte elő a leckéit egy ajándékot talált benne. Amint leült az íróasztalához kibontotta a levelet
- Azta! - lepődött meg a kék szemű.
- Felolvasod Marinette?
Igen – a fekete hajú nézegette még egy kicsit a rajzot, majd el kezdte olvasni.

Kedves Marinette!

Szívből Gratulálok a győzelmedhez! Megérdemelted, hogy tied legyen a díj. Tehetséges vagy, és lehet pár év múlva te leszel a divatvilág elnőke. Továbbá szeretném megköszönni, hogy neked köszönhetően nyrtem. Ha te nem igazítasz a szetten, biztosan nem nyerek helyezést. Itt a telefonszámom, és megtisztelő lenne, ha felhívnál.

Üdvözlettel:
Genovéva

Fejezte be a levél olvasást.
- Azt hiszem szereztél egy új barátnőt. De kitől kaptad az ajándékot, ha Adrien nem volt suliban? A kék szemű válasz helyett kibontotta a meglepetés csomagot, legelőször pedig egy kártyát talált. - Ezt is felolvassam neked? - Igen! - lelkesedett a kis kwami. Olvasás előtt azonban rá jött, hogy több oldala van annak a bizonyos ajándék kísérőnek. Az első lapon egy szív volt, a lány nevével ellátva, majd a másikon egy rajz, ami Marinette-et ábrázolta az interjú adás közben, és a legutolsó oldalon az írás:

Kedves Marinette!

Gratulálok neked a verseny megnyeréséhez. Tudd, hogy nekem már rég óta tetszel. Kérlek légy a barátnőm!

Szeretettel Nathaniel

Ért a képeslap végére a lány, a dobozka aljában pedig egy próbababás medál volt. Nagyon meglepte a fiú kedvessége, fogalma sem volt arról, hogy ő így érez.
- Jaj Tikki, Nath nagyon csalódott lesz. Hiszen én Adriennel járok. Szerinted, hogy mondjam meg ezt neki? - Ez nem könnyű helyzet. Ha közlöd vele, félő, hogy megszállja egy akuma.
- Igen, ezt én is tudom, és talán ezért nem tudom, hogy mit tegyek
- Marinette én bízom benned, tudom, hogy ki fogsz találni valami megoldást. Fő, hogy te is bízz magadban, és ... - Tikki nem tudta befejezni, ugyanis egy kiáltás megzavarta.
- Marinette, vendéged jött - szólt fel Sabine
- Megyek anyu! Tikki, míg felérünk, kérlek búj el.

Amilyen gyorsan csak tudott a copfos lesietett az előtérbe, ám amint oda ért, igazán meglepődött. A vendége nem más volt, mint Chloé. Bambulásából csak akkor rázódott ki, mikor vendége szólt hozzá.
- Szia Marinette! Zavarlak?
- Szia Chloé! Nem, bocsi, csak meglepett, hogy meglátogattál. Gyere beljebb - a kék szemű a szobája felé vezette a lányt.
- Szép szobád van! - jegyezte meg a lófarkas, miközben leültek a heverőre.
- Köszi! Biztosan a te szobád is nagyon szép. Egy ideig csendben ültek, aztán Chloé felbátorodott:
- Sabrina elmondta, hogy mi volt ma a suliba, és megakartam köszönni, hogy kiálltál értem a történtek ellenére.
Marinette-et igen meglepte ez a viselkedés. Kutatott az emlékeiben, de nem emlékezett a lány ezen oldalára.
- Én megyek is, csak ennyit akartam mondani. Szia, akkor hétfőn tali – mondta a fehér nadrágos és távozni készült.
- Chloé, várj! - eszmélt fel a copfos – ha van kedved együtt tölthetjük a délután többi részét.
- Köszönöm, jól hangzik. Nem baj, ha kicsit körbe nézek a szobádban?
- Nézz körül nyugodtan, addig hozok valami harapni valót. Macaron jó lesz?
Chloé csak bólintott, vendéglátója pedig lement a konyhába, hogy uzsonnát hozzon. A szőke haju lány igen meglepődött ezen a nagy bizalmon, de nem tagadhatta le, hogy jól esik neki. Nézte a szobát, és be kellett ismernie, hogy Marinette-nek nagyszerű ízlése van. A szoba falán képeket talált Adrienről, és persze ruha tervekről.
*Nagyon bele lehet zúgva, és Adrien is szereti Marinette-et. Hagynom kell őket* - gondolta magában. Ez után a szeme letévedt az íróasztalra, ahol meglátta Genovéva levelét, Nath ajándékával együtt. Nem bírta ki, muszály volt elolvasnia őket. Éppen Nathaniel írását kezdte volna, mikor Marinette visszatért az üdítővel és a két féle sütivel.






Miraculous Katicabogár és Feketemacska kalandjai - Egy rajongó szemévelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin