Mielőtt hoznám a következő fejezetet szeretném nektek megköszönni, hogy már 100 fölött van a megtekintések száma, a csillagozást, és a kommenteket.
Kaptam pár olyan kérdést, hogy ki fognak-e békülni, azon olvasóimnak azt üzenem, hogy olvassák a storyt, és majd kiderül a végén ;)
Nem is húzom tovább az időt, jöjjön az új rész.
Marinette a haza vezető úton vissza változott, és belépett a pékségükbe. Az édesapja fogadta őt, örült hogy jól van a lánya. Marinette felment az emeletre, a szobájába, és Tikkivel kezdett beszélgetni.
- El sem hiszem, hogy Adrien Fekete Macska. Hihetelen hogy minden küldetésnél vele voltam. Ráadásul már meg is csókoltam! – mondta a lány Tikkinek
- Látod, akkor meg fog bocsátani, és újra jóba lesztek – felelte a kis kwami.
- Csak egy a baj... az, hogy az álarc nélkül egy sima lány vagyok, és a szuperhős énembe szerelmes – válaszolta a lány csalódottan.
- Ugyan Marinette, te csodás lány vagy, amit ő is észre fog venni. Sőt lehet, hogy már észre is vette. – mondta a kis kwami vigasztalás képpen.
Marinette az ágyára ült, és zokogni kezdett.
- Az lesz a legjobb, ha kerülöm egy időre. – határozta Marinette
- Ne tedd! Halgass a szívedre, ne az eszed döntsön helyetted. Beszélj vele holnap, amikor találkozol vele – tanácsolta Tikki.
- Ezen semmi sem segít, zokogta a lány, és a takarója alá bújt.
Eközben az Agreste házban a kedélyek lecsitultak, de Adrien nem akart beszélni az apjával, és ez kölcsönös volt.
- Beszéljen vele uram! – kérte Agreste urat Nathalie
- Nem vagyok hajlandó meghallgatni a magyarázatát! Nem érdekel a folytonos kifogás sorozat, se tőle, se pedig az alkalmazottaimtól! – mondta a ház ura, és még hozzá tette: a papírokat hozza be az elszámolásról, és most elmehet!
- Igenis uram! – válaszolta Nathalie és távozott a helységből.
Úgy gondolta, hogy Agreste úrnak kijár egy lecke, és ezt ő tőle fogja megkapni. Ám most Adrien szobájába indult, hogy beszéljen a fiúval.
Adrien a szobájába volt, Plaggot hallgatta meg, hogy mi történt vele, és arra is kíváncsi volt, hogy miért esett le a gyűrűje, majd miért vette fel megint, és akkor miért jelent meg a kwami.
....szóval amikor Katica elkapta az akumád, elengedte, és lehozott az Eiffel torony tetejéről. A gyűrűdet felvetted a földről, amikor pedig újra viselted megjelentem, mint mikor először vetted föl.
- És akkor amikor megszállt az akuma te hol voltál? – kérdezte döbbenten Adrien.
- Amikor kiabáltál velem behúzódtam egy sarokba, és onnan néztem azt, amint megszállta az akuma a gyűrűdet, de én nem voltam melletted, ezért hozzám nem jött oda az akuma. – felelte Plagg.
A fiú egy újabb kérdést tett fel: - És mi lett volna, ha te is akumatizálva vagy? – Adrien szinte visszafogta még a lélegzetét is, úgy várta a választ.
De erre még várnia kellett, mert kopogtak az ajtón. A fiú reményt érzett, hátha az apja, és eszébe jutott hogy milyen nap van ma.
Az ajtóhoz futott, hogy kinyissa, de kicsit elszomorordott, amikor Nahtalie állt a bejáratnál.
- Beszélhetünk? – kérdezte Nathalie.
Adrien beengedte, és leült az ágyra, Nathalie pedig belekezdett a mondandójába.
- Tudom, hogy nem érintett jól, hogy apád elfelejtette a mai nap szerepét, de kitaláltam egy ötletet, amivel eszébe jut a mai nap fontossága. – mondta az aszisztens.
- Kár a gőzért, tudom, hogy apámat senki és semmi nem hatja meg! De azért mond, hogy mit eszelté ki. – kérte Adrien, Nathalie pedig elmondta a tervét.
- Az ötletem a következő: apád úgyis papírokat kért tőlem, és ezért az egyikre az lesz ráírva, hogy Agreste asszony eltűnése, a mai dátum, és hogy hányadik éve. Ez pedig be fog válni, hidd el. Érzem, hogy meg fogja beszélni veled, és bocsánatot fog kérni.
- Hát ez erős túlzás, de remélem valami teljesül belőle. – felelte a fiú, és remélte, hogy a tervet siker fogja koronázni.
Nathalie kifelé indult, de ekkor eszébe jutottak a srác osztálytársai.
- Adrien két osztálytársad Fekete Macska kirohanása előtt itt járt. Nino és Marinette. Tudakolták, hogy hogy vagy. A kisasszony egy levelet hagyott itt neked, megkért, hogy adjam oda. – fejezte be a beszédet, majd átnyújtotta a borítékot.
- Köszönöm! – felelte a fiú, és átvette a levelet.
Nathalie kiment a szobából, és Plagg előbújt, hogy válaszoljon Adrien kérdéseire.
- Tudni akarod a választ a kérdésedre? - kérdezte a kwami.
- Ó hát persze. Mondd gyorsan, mi történt? – kérte a fiú.
Plagg pedig belekezddett a történetbe: ha egy akuma akumatizál egy miraculoust, és nincs ott a kwami, akkor csak a miraculoust szállja meg az akuma. Ha miraculous tulajdonos mellett nincs ott a kwamija, akkor a kwamit nem tudja megszállni az akuma. Ha engem is megszáll egy akuma gond van, mivel csak úgy lehet visszafordítani, ha a társad feláldozza magát, és akkor az ő kwamija keres egy másik embert, aki lehetne az új miraculous – fejezte be a macska kwami.
Adrient annyira meglepték az előbb hallottak, hogy szólni nem tudott. Teljesen le volt döbbenve, és kezébe forgatta Marinette levelét, amit itt hagyott neki.
- Elolvasom, Marinette mit írt. – mondta a fiú.
- Felolvasod nekem is? – kérte Plagg.
- Igen! – válaszolta a fiú, és adott még egy darab sajtot kwamijának. Adrien felnyitotta a borítékot, és kihajtogatta a papírlapot, amire a szöveg volt írva, és belekezdett a felolvasásba.
Kedves Adrien!
Sajnálom, hogy reggel így kellett megtudnod, hogy én vagyok Katicabogár, Párizs védelmezője. Nem tudhatja senki, hogy ki vagyok, még a szüleimnek sem szabadott elmondanom. Ez egy szabály. A kis lény pedig akit láttál mellettem ő Tikki a kwamim, aki segít átváltozni. Tikki adja az erőmet, nélküle nem lehetnék Katica. Téged csak arra akarlak kérni, hogy őrizd meg a titkomat, mert a kwamimon és rajtam kívül nem tudja más. És most, hogy te megtudtad, remélem megértesz, és meg őrzöd a titkomat. Bízom benned, és abban is, hogy megbocsátasz. Marinette.– fejezte be az olvasást a fiú.
Most már világossá vált a számára, hogy a lány jobban kedveli, mint ahogyan ő gondolta, és maga Marinette nem tudja, hogy ő Fekete Macska, hogy a küldetések alatt Katicaként vele van.
- Szép szöveg! - szólt Plagg
- Az is! – helyeselt a fiú, majd hozzá tette: holnap beszélek Marinette-el
- De ő most már tudja, hogy te vagy Fekete Macska! – kotyogott közbe Plagg.
- Igen, tudom, de muszáj lesz megpróbálnom megbeszélni vele a dolgokat. Habár így nehezebb lesz – monta Adrien.
KAMU SEDANG MEMBACA
Miraculous Katicabogár és Feketemacska kalandjai - Egy rajongó szemével
RomansaSziasztok Ez egy Miraculous történet lesz. Remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket, jó olvasást :)