A divat verseny győztese

222 12 3
                                    


Az óra elütötte a 18 órát, és megkezdődött a verseny, amit a polgármester nyitott meg ünnepi beszédével. Marinette azt hitte, hogy sose fejezi be a szónoklást. Azt gondolta, hogy hamar vége lesz, de nem. Ráadásul a zsűri az ellenkező oldalon kezdte a pontozást. Fél nyolcat ütött az óra, amikor még mindig nem volt sehol a zsűri. A kék szemű torkába gombóc volt, szíve pedig vadul kalapált
- Tikki miért nem járt még itt a zsűri? – kérdezte idegesen a kék szemű
- Nyugalom Marinette, rengeteg versenyző van, időbe telik, mire mindet végig megnézik, és értékelik. 
- De valaki már összepakolt és elment! – kiáltott fel a lány.

Kwamija válasz helyett odaadta neki a verseny tájékoztató papírját. 
- Akinek a ruhája nem elég eredeti, nem elég inspiráló, illetve nem egészen saját ötletű elmehet minősítést kap. Ők összepakolnak és kimennek a teremből. Az eredményhirdetést egy külön szobából fogják látni – fejezte be az olvasást a copfos. – Jaj Tikki, mi lesz, ha hazaküldenek? Nem tudnék utána Adrien szemébe nézni, főleg, hogy neki köszönhetően itt állok! – a kék szemek nyerési vágyban, de egyben szerelemben égtek. Nem tudta, hogy mi lesz a végeredmény, de azt tudta, ha a zsűri már legalább látta volna a tervét, és hallotta volna az „ítéletet" nyugodtabb lenne.

Még kb fél órát kellett várnia, amikor a zsűri a mellette levő lányhoz lépett. 
*Végre én jövök, rendbe kell tennem az arcomat!* - gondolta a lány. Megigazította a sminkét, majd a haját és a zsűri máris ő hozzá ért. 
- Marinette Dupain-Cheng kisasszony a Francoise Dupoint középiskolából! – konferálta fel a zsűri elnök segédje. 
Marinette jól ismerte a zsűri elnökét, hiszen a szerelme apja volt az, a segédje pedig Natalie. Agreste úr mellett ott állt a fia is. A kék szemű szíve a torkában dobogott, először mert Adrien ott állt míg a zsűri pontozott, más felől nem kellett csomagolnia. Ám az nyugtatta meg igazán, amikor a smaragd szemű egy like jelet mutatott mielőtt elment az apjával.

Nagy kő esett le a szívéről. 
- Tikki, nem küldtek el! Alig hiszem el, hogy versenybe vagyok – mondta lelkesen Marinette. 
- Látod, mondtam, hogy nem lesz semmi gond! Te leszel a nyertes!
- A zsűri körbejárt minden jelentkezőt, aki versenyben van annak Gratulálok! A bírák visszavonulnak, hogy meghozza a döntést. 21:00-kor lesz az eredményhirdetés. – hallatszott a hangosbemondóból.

Marinette rögtön megnézte az óráját, ami 20:40-et mutatott. 
- Jaj még 20 hosszú perc – sóhajtott fel. 
- Nyugalom Marinette, nem lesz az olyan hosszú idő. Hamar el fog telni, utána pedig lesz az eredményhirdetés, és találkozhatsz a szüleiddel – mondta a katica kwami.

A lány az asztalon pihentette a fejét, hátha úgy gyorsabban telik az idő. Pár perc után meglepetésére Adrien szólította meg: 
- Szia Hercegnő! Kérsz egy üdítőt? 
-  Igen, Köszönöm! Örülök, hogy itt vagy – mondta a lány, és elvette a juice-t. A smaragd szemű csak mosolygott, és leült a lány mellé. 
*Olyan szép a szeme, és ez a ruha.... úgy néz ki, mint egy valódi hercegnő, habár ő mindig az – gondolta a szőke fürtös. 
Marinette megitta a gyümölcslét, és a két fiatal tekintete összetalálkozott. Az idő mind a kettejük számára megállt. 
*Annyit vártam a percre, hogy megcsókolom a Hercegnőmet, és most itt a tökéletes pillanat.... és ez az édes vattacukor illat fenséges, pont mint ő maga* - gondolta Adrien. 
*Hónapok óta szerelmes vagyok Adrienbe, és most megcsókolhatom életem szerelmét. Végre nincs több vissza tánc, és hivatalos lesz, hogy vele járok* - cikázott Marinette gondolataiban.

De a két szerelmes nem csókolhatta meg egymást, ugyanis Plagg tönkretette az idilli hangulatot. 
- Ahj de nyálas! Utálom ezt a csöpögős ömlengést! Éhes vagyok! Van Camambert? – nyüszögött a macska kwami. 
Marinette és Adrien visszarázódott a mondatok hatására a valóságba, ami azzal folytatódott, hogy valaki szorult helyzetbe került: 
- Plagg! Te kis ünneprontó! Nem tudtál volna 5 perccel később nyafogni?? – kérdezte bosszúsan a szőke fürtös, és a zsebébe sajtot keresett. A lány arca rózsás pírban úszott. 
- Legközelebb az ingyen mozi ne szerelmi jelenet legyen kiragadva az egyik love storyból – jegyezte meg a kwami, miközben elkapta a sajtot. 
- Plagg! A szemtelenséged határt nem ismerő! – rázta meg a kis lényt gazdája. – Ne haragudj Marinette, de Plagg képtelen jól viselkedni. 
- Semmi baj! Így is aranyos a torkos lényével – mondta a kék szemű kuncogva.

Még pár percig beszélgettek, nevetgéltek, aztán megszólalt a hangos bemondó. 
- Meg kérek minden versenyzőt, hogy foglalja el a helyét az, eredményhirdetés öt perc múlva kezdődik. Utána kedves vendégeinket és minden divattervezőt szeretettel várunk a hotel előtermébe egy kis süteményre és üdítőre – fejezte be a beszédet a hölgy. 
- Ne haragudj, de vissza kell mennem apám mellé. Az eredményhirdetés után megkereslek. Szia Hercegnő! – mondta a smaragd szemű és puszit adott Marinette-nek. 
- Jó! Várni foglak cicus – köszönt a kék szemű, de már ezt is alig tudta kimondani, mert az arca a vörös árnyalataiba játszott. Adrien elmosolyodott, és elindult a zsűri szoba felé. Marinette még sokáig sóhajtozott, alig hitte el, hogy Adrien Agreste a párja

Gondolataiból a polgármester hangja rázta ki: 
- Örömmel jelentem be, hogy a zsűri meghozta a döntést. Négy helyezettet hirdetünk, és most szeretném átadni a szót a divatvilág jelenlegi elnökének Gabriel Agreste-nek, a Gabriel márka tulajdonosának!

- Köszönöm Bourgeois úr! Valóban négy helyezett lett, ugyanis van egy külön díjasunk is. Nem húzom tovább az időt, megkérem titkárnőmet, hozza ide a párnát a díjakkal, és a fiamat hogy adja át az okleveleket a nyerteseknek – a két személy Gabriel mellé lépett, aki ez után folytatta. 
- Negyedik helyezett, az az a különdíjat Sophia Bourgeois kapja – a vöröses szőke hajú lány Chloéval együtt tipegett fel a pódium mellé. Átvette az oklevelet, majd az őszes hajú férfi folytatta: 
- Harmadik helyezett Genovéva Mousing! – a zöldeskék szemű alig hitte el. Míg átvette a díjat a szemével Marinette-et kereste. 
*Ha nincs a lány, én most nem állnék itt* - gondolta a szőkés hajú. 
- A második helyezést Micini Mokkalina kapja – folytatta a felsorolást Agreste úr. A lány úgy sétált fel a dobogó 2. fokára, mintha természetes lenne, hogy ő is nyert díjat. 
*Kíváncsi vagyok, hogy ki az, aki nálam jobb ruhát készített!* - gondolta gúnnyal, ám erre nem kellett sokat várnia, ugyanis Gabriel folytatta: 
- És amire mindenki várt, ki lett az első helyezett. Az, akinek a legjobban tetszett a terve, és elutazik velem a következő divat kongresszusra – itt egy kis hatás-szünetet tartott, és folytatta: Marinette Dupain-Cheng! – fejezte be az eredményhirdetést az őszes hajú férfi.

Marinette alig hitte el, és gyors léptekkel felsétált a dobogó fokára. Szerényen állt, amíg Gabriel befejezi az ünnepi pillanatot lezáró műsort. 
- .... és végezetül szeretném megköszönni a La Grand Paris hotelnek és tulajdonosának, André Bourgeois-nak, hogy itt rendezhettük meg ezt a fontos, nemzetközi versenyt. További kellemes estét, a versenyzők találkozhatnak családtagjaikkal.

Marinette levonult a színpadról, és mindenkimeglepetésére elsőként. Hiába, de nem szerette, ha sokáig őt bámulják, vagy afigyelem középpontjában van. Ő szerényen visszahúzódott, és kész. Így is furavolt neki, hogy Katicaként mindig a középpontba kerül, most pedig a sajáttulajdon arca Marinette-ként is reflektorfénybe fog helyeződni. Gyorsan összepakolta aholmiját és indult, hogy megkeresse édesanyját. 

Miraculous Katicabogár és Feketemacska kalandjai - Egy rajongó szemévelDonde viven las historias. Descúbrelo ahora