Sziasztok! Végre itt van az új fejezet, ami remélem tetszik majd nektek. Annyi változás lesz, hogy mostantól angolul is elérhetők lesznek a fejezetek a csatornámon:
Miraculous Ladybug and CatNoyr - My Story címen.
Chloé vendége nem más volt, mint Nathaniel, aki elakart beszélgetni a lánnyal.
- Szervusz Nath! Mit tehetek érted? - kezdte a beszélgetést a lófarkas - Mivel kínálhatlak meg? - folytatta a házigazda.
A fiú meg volt döbbenve, de aztán hamar eszébe jutott, miért is jött osztálytársához:
- Na ide figyelj, te kis fruska-cafka! Nem vendégségbe jöttem! Lehet, hogy mást meg tudtál etetni azzal a dumáddal, hogy megváltoztál, de én sajnálatodra nem az a személy vagyok, aki ennek bedől! Hogy merészelted Marinette ruháját tönkre tenni? Szerencse, hogy tudott indulni a versenyen, vagy te jártál volna rosszul! - vörös koronás keze már ütéshez készült, Chloé arca ijedt volt, szeméből könnyek kezdtek előtörni. - Nem hatnak meg a könnyeid, hisztizni azt bezzeg tudsz! Elkényesztetett .... - ám a fiú nem tudta befejezni a mondatot, mert a lakosztály ajtaja kivágódott, és Marinette lépett be.
- Mi folyik itt?! Nath, mit művelsz? Te nem szoktál verekedni! Miért bántod? - szögezte neki a kérdéseket a copfos.Nathaniel teljesen le volt döbbenve.
*Hogy védheti ezt a kis hiszti palántát, amikor pont ő ártott neki, tönkretette a ruhát, és mindig szekálja valami nevetséges, buta dologgal* - gondolkozott a vörös hajkoronás, közben kiviharzott a hotelból.
- Chloé minden rendben? Jól vagy? - kérdezte Marinette, mikor egyedül maradt vele a lakosztályban.
- Köszi, de most menj Nath után, nehogy akuma hatása alá kerüljön - tanácsolta a szőke.A copfos nem tétovázott sokat, azonnal a vöröske után eredt. Halálfej már a rejtekhelyén előre tervezte az új áldozatát:
- Eredj drága akumám, és érezz együtt ezzel a szegény, csalódott fiúval, akt megbántottak. A sötét bogár útra kelt, hogy engedelmeskedjen gazdájának. Hamarosan meg is találta Nathanielt, de mielőtt rá szállhatott volna ....
- Nath, várj! Beszélnünk kéne! - a fiú meg állt, és így Marinette utolsó tudta érni. Mielőtt a lány bármit is tudott volna mondani, a vörös hajkoronás egyből neki szegezte a kérdését:
- Marinette, te mit keresel Chloénál? Ami pedig a legfontosabb, miért véded?
- Tudd, úgy gondolom megérdemel még egy esélyt. Nem kell vele undoknak lenni, megbánta amit tett. Mindenki érdemel új esélyt, még Cholé is.
- De ő tönkre tettek a ruhát, és mindig bánt téged! Te ennek ellenére meg.... - a copfos kezét a fiú szájára tettek, így végre át a szót.
- Magam részéről megbocsájtottam neki, barátnőmnek fogadtam, és segíteni fogok neki abban, hogy ő is jó barátunk legyen.
- A te kedvéért bármit megteszek, békén hagyom a szőkeséget - párolgott el a fiú haragja, és folytatta:
- Akkor beszéljünk rólunk - de erre a mondatra Marinette szemei elkerekedtek, de gondolatait nem tudta mondani.
*Miért akar most velem erről beszélni? Miért a legrosszabb pillanatot választotta? És most a válaszomra vàr, addig itt fog állni, míg azt meg nem kapja.*
- Nath, te nem tudós de én már egy ideje Adriennel járok. Köszönöm a levelet, a rajzolt, a medált, kedves volt tőled, de nem tudom viszonozni az érzéseidet. Legyünk csak barátok.
- Értem. Mázlista a srác. Oké, legyen úgy, ahogy akarod. De egyet tudj, nem mondok le rólad - mondta elszántan a fiú, majd puszit adott a kék szemű arcára, és tó a indult. Marinette még egy ideig gondolkozott az imént történteken, de amint Choléra terelődtek a gondolatait, futni kezdett a hotel felé.Halálfej egyáltalán nem örült a lány közben járásának. De a legjobban az bosszantotta, hogy a lepke rózsaszínen tért vissza hozzá.
*Ez érdekes, ilyen még sosem történt. Figyelnem kell a lányt, talán elvezet a Katicabogárhoz!* - gondolta a démon ura.
Marinette még nem is selytette, hogy veszélyben van, csak kis kwamija látta, ahogy a lepke rózsaszinen elszáll. Remélte, másnak nem szúrt szemet. Tudta, az nagy veszélyt jelentene kis gazdájára nézve. Közben a copfos meg is érkezett a La Grand Paris-ba, felment a legfelső szintre, és meg kereste a Királyi lakosztályt, és bekopogott.
- Gyere! - hallotta az ajtó túloldaláról.
- Szia Marinette! Örülök, hogy visszajöttél - üdvözölte a copfos Cholé, amint belépett.
- Hali! Nath miatt már nem kell aggódnod, beszéltem vele, és nem fog többet bántani, vagy rád ilyeszteni.
- Köszi! Ülj csak le, és érezd magad otthon. Mihez van kedved?Marinette és Chloé a hátralevő részét együtt töltötte. Beszélgettek, nevetgéltek. A lófarkas még új sminket is készített barátnőjének, és felajánlotta, hogy a holnapi mozira kicsinosítja. Az idő nagyon gyorsan repült, és Marinette-nek indulnia kellett haza. El is indult, de aztán küldött egy üzenetet a szüleinek, hogy később megy. Meg szerette volna látogatni Adrient.
Eközben Nino meghallgatta Alyat, és elvitte hamburgerezni. Ő is meg volt lepődve, de azért kíváncsi lett volna Marinette szemszögére is.
*Vajon tényleg így történtek a dolgok, vagy barátnőm eltúlozza a dolgokat, ahogy szokta. Majd holnap beszélek..... -gondolta a basebol sapkás, ám nem tudta befejezni elmélkedését, mert arca előtt himbálózó kéz kirázta azok fogságából.
- Hajó! Nino! Figyelsz rám?
- Igen, boccs, csak elgondolkoztam azon, amit mondtál. Érdekes, egyáltalán nem jellemző Marinette-re, hogy így viselkedjen. Na de akkor menjünk el moziba, úgy is ma van a premierje annak az új zombis filmnek.
- Jó, benne vagyok! Ne is húzzuk az időt! - mondta Alya, és barátjával a mozi felé vették az irányt.Marinette közben Adrienék utcájába ért. Gondolta, hogy szerelme örülni fog a meglepetésnek. A smaragd szemű a szobájában pihent, és ránézett az e-mailben fiókjára. Nem volt benne nagyon semmi érdekes, csak sok levél rajongó lányoktól, és hirdetések. Amint észre végre Alya levelét, rögtön meg is nézte:
- Szia Adrien! Sajnos rossz hírt kell közöljek veled. Marinette egy áruló kis liba! Szövetkezett Chloéval, és most jóga vannak, sőt meg is védte! Nekem pedig azt mondta, hogy barátnőm. Ma délután vele volt, engem pedig kiküldött, mikor meglátogattam. Ne barátkozz vele, nem érdemli meg, hogy veled járjon! Ha rám hallgatsz, még ma szakitasz vele, Chloé miatt már nem bízhatunk benne!
- olvasta fel a levél tartalmát a szőke fürtös.
- És most be fogod tartani a levél tartalmát? Szakítasz életed szerelmével? - kotyogott közbe a macska kwami.
- Plagg, ez csak egy e-mailben, semmi értelme! Alya viselkedése meg lep, de nem hiszem, hogy Marinette ilyenre képes. Biztos félre érzések történtek. Majd utána járok, hogyan is történtek az események.
Alig, hogy a fiú befejezte a mondatot figyelmes lett egy új videóra a Katiblogon, így meg nézte. De ez nem feltétlen Katicáról szólt, hanem a délutáni "cirkusz" ami Marinette-éknél történt.
- Most mit csinálsz kölyök? -kérdezte Plagg.
Mielőtt a fiú válaszolhatott volna, kopogtak az ajtaján, így kinyitotta. De akit az ajtó túloldalán talált, megdöbbentette.
YOU ARE READING
Miraculous Katicabogár és Feketemacska kalandjai - Egy rajongó szemével
RomanceSziasztok Ez egy Miraculous történet lesz. Remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket, jó olvasást :)