Az interjú után Chloé fortyogott, és a dühe immár haragba ment át. Marinette-ről szóló külön riportot ő is látta, de az érzelmei közt irigység, féltékenység, fájdalom, düh, szerelem amit Adrien iránt érzett keveregtek. Úgy érezte, hogy a szíve összefacsarodott és elvesztett volna valami fontosat az életéből.
A lány negatív érzelmeit Halálfej megérezte, és tükör ablakából figyelte az eseményeket.
- Pár pillanat és haragja fokozódni fog, ez pedig ideális tápanyagforrás az én drága akumám számára.Mindeközben Marinette és Adrien a La Grand Parisból sétált ki a vidáman elfogyasztott vacsora után. Mosolyogva beszélgettek, és a szerelmesek hídjához indultak.
Ezt a jelenetet Chloé is látta a lakosztálya ablakából, és azt kívánta bárcsak ő lenne Marinette helyében. Mondjuk egy pillanat erejéig átfutott a fejében: talán lehetne kedvesebb, de ezt elvette a dühe, és a féltékenysége erősebb volt.Halálfej azonban máshogy gondolta a helyzetet. Ő az újabb áldozatot látta benne.
- Csalódott a szerelemben, és az életben! Tökéletes az akumám számára! – jegyezte meg a sötétség királya, közben pedig a lepkére gonosz bűbájt szórt – Menj Drága akuma, és érezz együtt ezzel a szegény lánnyal.A sötét bogár a parancsot követve megkereste Chloét, és a napszemüvegébe repült.
- Üdvözöllek Aranyragyogás! Halálfej a nevem! Mostantól kezdve bármit amit megérintesz a tiéd, még a szerelmed is. Cserébe csak annyi a dolgod, hogy elhozod nekem Katicabogár és Fekete Macska talizmánját – szólította meg a démon ura az áldozatát.
- Ahogy parancsolod Halálfej! – mondta Chloé, és egy fehér kezes-lábas vetődött rá, sárga ékszerekkel, a köpenye aranyszínben pompázott.Máris az erkélyhez ment, hogy szétnézzen Párizson. Ő azonban nem a párizsi panorámát csodálta, hanem Adrient és Marinette-et kereste.
- Aha ott vagytok! készüljetek a jöttömre! – kiáltotta az aranyköpenyesFőszereplőink éppen a Szajnához tartottak, hogy hajókázzanak, ám az akumatizált lány elébük állt.
- Ni csak mit látnak szemeim! A két turbékolót! Milyen bosszantó, hogy nem mellettem vagy, mert neked nem egy magam fajta Istennő kell, hanem egy kis liba, mint ő! Ezért mind a ketten meg fogtok bűnhődni! – mondta Aranyragyogás
- Chloé! – kiáltották egyszerre a fiatalok.
- A nevem nem Chloé! Hozzám nem illik egy olyan divatja múlt buta nén! Az én nevem Aranyragyogás!
Főhőseink látták, hogy ez már nem tréfa dolog, ezért jelbeszéddel kommunikálni kezdtek.Marinette elfutott, hogy át tudjon változni.
- Na szépen itt hagyott a barátnőd! Ne félj, én nem teszek veled ilyet soha – kárörvendezett az aranyköpenyes. Mielőtt Adrien válaszolhatott volna a jelenet kellős közepébe Katica ugrott.
- Chloé, Adrien nem téged választott, kérlek fogadd el! Adrien menekülj! – hasította a lány hangja a levegőt.
- Az én nevem Aranyragyogás Katica! De ha már itt vagy, akkor te is örökre az én parancsaimat fogod követni!
Ő csak az én tulajdonom lehet! Igaz Bogárkám? – jelent meg Macska a helyszínen.
A kék szemű csak a szemét forgatta, majd hozzá tette:
- Ne most udvaroljon a cica-mica, mikor nagy bajban vagyunk!
- Milyen megható! A szőke herceg megmenteni jött a szuperhőst! Kár, hogy semmi értelme! Adjátok át a talizmánotokat, és békén hagylak titeket! – utasította az aranyköpenyes.
Soha! – válaszolta határozottan a pöttyös ruhás.
- Akkor elveszem tőletek – kacagott a fehér ruhás.Már jó ideje harcoltak, amikor Halálfej türelme elfogyott.
- Szerezd meg a talizmánokat vagy vissza veszem az erődet! Nem akarok még egy kudarcba fulladt tervet látni! Megértetted? – szólította meg a démon ura a lányt.
Válasz helyett akcióba lendült, és ahogy fordult, hogy elvegye Katica talizmánját köpenye nagy erővel hozzácsapódott a mögötte Fekete Macskához, aki ájultan a földre zuhant.
ESTÁS LEYENDO
Miraculous Katicabogár és Feketemacska kalandjai - Egy rajongó szemével
RomanceSziasztok Ez egy Miraculous történet lesz. Remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket, jó olvasást :)