3. bölüm

1.1K 66 11
                                    


Işte yeni bolüm umarım begenirsiniz. Vote ve yorum atarsanız çoook mutlu olurum.







Cidden sıķılmaya başlamıştım.
Jungkook ve jimin koyu bir sohbete dalmış ben ise ortada düdük gibi duruyordum bir sağ bir sol başım dönmüştü. Telefonuma baktım bir mesaj. Bu mesaj yoksaaaa! "Jisoo" diye bağırmamla ikiside bana bakıyordu. Bakışlarından anlayabiliyorum ki bu kız mal mal niye bağırıyor. Bir açıklama yapmaya ihtiyaç duydum"özür dilerim. Arkadaşımdan mesaj gelmişte" ikisi geri önüne dönüp konuşmaya başladılar. Ben ise jisoo dan gelen mesaja baktım"
Jisoom
Canım kankam neredesin seula döndünmü ?

Ben
Evet kanka döndüm şuan babamın ofisindeyim şu iki salağın işlerini bitirmesini bekliyorum.

Jisoom
? Kim bu salaklar

Ben
Kim olucak jungkook ve jimin

Jisoom
Anladım bizim toplanma yerine gelsene şuan hepimiz ordayız

Ben
Tmm hemen geliyorum sıkılmıştım zaten bb😙

Jisoom
😘😘

Son gorüntülenme: 14. 12

Evet işte bana bir şans ikisinin ilgisini kendime çekmek amaçlı öksürdüm. Ikisi bana baktıgında "ben çıkıyorum bizim kızların yanına gidiyorum." Jungkook"daha yemek yiyecektik." Ben umrumda değil tavrıyla odadan çıktım ve orada bekleyen bir adama beni dışarı çıkramasını istedim adam ilk önce mal mal baktı sonra beni dısarıya götürdü. Ama bir sorun vardı ben oraya nasıl gidecektim. Aklıma babamın şirketinde olduğum aklıma geldi ve ilk gördügüm görevliye bana bir araba vermesini istedim tam birşey diyecekken ben önce davranıp"ben jennie kim" o adımı duyar duymaz arabayla geldi. Bende binip yola koyuldum.

Jimin den

Bu kız cidden salak. Mal mal davranışlar. Cidden sinirimi bozmaya başladı eğer bizimle dolaşacaksa kendine ceki düzen vermesi lazım. Tamam jungkookta beni sinir ediyor ama bu kız daha sinir bozucu. Ben bunları düsünürken jungkook bana seslendi." Jimin hyung iyimisin yoksa şuan jennie yimi düsunüyorsun yoksa..."
"Salak salak konuşma jungkook jennie yi niye düsüneyim ki hem ben acıktım yemek yemeye gidelim" oda daha üstlenmeyip ayaga kalktı bende aynı şekilde. Bu çocuk nerden anlamıştıki onu düsündügümü. Tabi uzun zamandır beraber olursan olacağı bu. Ha bu arada biz jungkook ile ayni lisedeyiz. Tabii hilekar jungkook müdüre emir verip kendini bir üst sınıfa alınca aynı sınıfta olduk salak. (Bu arada normalde aralarında iki yaş var ama hikayemde bir yaş var) ben bunları duşunurken biz lokantaya varmıştık bile. Yemekleri yerken jungkook konuşmaya başladı"hyung bu arada jennie de bizimle aynı okulda. Yani doğal olarak aynı sınıftayız." O an içtiğim su boğazımda kaldı. Jungkookun endiselendiğini anlayınca elimle iyiyim işareti yaptım. Offff jungkook offf senin yüzünden birde jennieyle mi ugraşıcam.

Jennie den

Araba cidden güzeldi ben yola çıktıgımda bian duraksadım. Seul baya değısmiş peki ben yolu nasıl bulucam. Ama tanıdık yerlerle bulabileceğimi düsünüp devam ettim yola. Sonunda buldum yine aynı cidden çok ozlemistim . Arabayı parkettim kapınin önünde tam zile calacakken kapi açıldi ama ben daha zile basmamiştım. Kapıyi lisa açmısti. Beni iceriye atıp kemiklerim kırılana kadar sıktı ve cırlamaya başladı"bem size demedimmi jennie gelecek diye dedim size dediiiim." Ardından kizlar üst kattan teker teker indiler ve hepsi bana sarılıp sonra koltuklara geçip oturduk. Yolda yasadıgim olaylari anlattım sonra onlar anlattı. Ben birseyler hissetmeye beşladım bunlar kesin bana jiminle neler yasadıgımi soracaklar jisoo kesin anlattı . Benim hemen burdan kaytarip ofama çıkmam lazım."kızlar sizinle sohbet etmeyi cedden özlemişim ama ben çok yaoruldum deyip yukarı çıkarken hepsi bira anda bağırdılar" JENNIE" buna daha fazla dayanamazdım. Bende "ne vaaar"dedim ve Rise benim kolumdan tutup koltuga oturttu. Ücü karşıma geçti. Kendimi suc islemiş küçuk bir cocuk gibi hissettim. Sonra pes edip anlatmaya basladım. Benim anlatmam bittiğinde gepsi yerde kıvrana kıvrana güluyorları lisa"se sen hahaha cidden komiksin. "İyi bir resil olmuşsun" "bu normal birşey değilmi zaten kızlar" sonra bende dahil hepimiz gülmeye basladik. Hepimiz geri oturduk ve ben aciktıgımi hissettim. Kizlara" ben çok acıktım hadi yemek yiyelim." Ben tam mutfaga girecekken hepsi birden ònüme gecti. Bu neydi şimdi. Rose konuşmaya başladı" jennie sakin en son mutfağa girdiginde neler olduğunu unuttun mu." Rose haklı sadece kek yapacaktım ve temizlikçinin o mutfaği temizlemesi bir hafta sürmüstü. Lisa"ozamaaaan " dedi bizde hemen ardindan "PIZZA"diye bağirdiķ. Pizzaları bitirdiğimde telefonuma baktip 14 arama 20 mesaj ve bunlarin hepsi jungkooktandı. Ne olduğunu merak edi aradım.

Jungkook: jennie nerdesin seni cok merak ettim evde değilde nerede olabilirdin ki yani saatte çok geç oldu jennie senin saatten haberin yokmu...

Jennie: jungkook sakin ol sana kızlardayım demistim. Galiba saatin ne kadar gızlı geçtiğini anlamamısım hemen geliyorum

Jungkook:tamam hizli ol ama... sözünu kesip telefonu kapattım. Kizlara donup gitmem gerektiğini söyledim. Yola çıktıgımda seulun güzelliğine bir kez daha şahit oldum . Eve vardıgımda jungkook televizyonun karşısinda duruyordu. Geldiğimi bile farketmedi acaba ne izliyor. Yanına vardığımda geldiģimi dah yeni anlamıstı belli hemen kanalı değiştirdi"hos geldin hadi ćok geç oldu yarın okul var etken kalkman lazım" ne okulmu ben daha yeni geldim ne okulu pekiya hangi okul jungkooka dönüp" hangi okula gidiyorum dediğimde bana dönüp gülmete başladı"deli kiz seni tabiki benimle aynı okula " dediğinde ben odamin kapisindaydım. Yataga yattım ve aklima bugun yaşanankar geldi be hafifce gulumsedim. Sonra gözlerine hakim olamadım. Sahah yine o lanet alarn sesiyle kalktım. Elimi yüzumu yîkayıp kiyafetlerimi giydim.

 Elimi yüzumu yîkayıp kiyafetlerimi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağıya indim. Kahvaltımi yapıp jungkookla okula gittik. Biz arabadan indiğimizde herkesin gözu bizdeydi ve bazıları fısıldaşıyolardı. Jungkook bundan rahatsız oldugümu anladıgında yüksek bir yere çıkti ve herkesin ilgisini üzerine çekti. "Hey millet herkes bilsin yanimdaki kişi kim jennie yanı benim kardeşim kimse ona bulaşmasın yoksa neler olacağıni biliyorsunuz" hepsi basini salladi "şimdi hepiniz dagılin" sonra hepsi dağildı. Jungkook yanıma gelip sınıfın yerini söyledi ve gitti. Ama ben biraz dısarıda dolasıp oyle sinifa girdim ve gordugum karşisinda sok oldum.

Acaba kimi gördu. Üzgünüm uzun zamandır bölum atamıyordum çînku annem telefonu elimden almışti ve bende verince bunun hatrına yeni bir bolum atayim dedim. Umarım begenmişsinizdir

Bye bye...

TESADÜFEN AŞK /JENMİN//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin