18. bölüm

484 35 2
                                    

Jennieyi eve bıraktiktan sonra yoongi hyungu aradim. Sogukkanlı olduğu için çok soru sorup onu daha da uzecegini düsündügüm için içim rahattı. Simdi ise jiminin yanına gitmeliydim.

Jimin den
Okula vardığimda ise herkes dersteydi. Ben ise dısaŕıda olan çantamı aldım. Arkamı döndüğumde ise gördüğüm manzara beni korkudan öldürecek gibiydi. Karsimda bir adet sinir küpü jisoo, lisa ve rose duruyordu. Acaba sorunlari neydi. "Hey kızlar neyiniz var." Diyemeden sözümü jisoo kesti. "Sana hiçbir şey demiyorum." Ardından "sen adi bir heriften başka birşey değilsin." Rose ise bana acır tarzda bakıyordu sonra gittiler. Bunları dedi neydi. Tam gidiyordumki karsimda taenin belirmesiyle durmak zorunda kaldım. Herkes bugün ne istiyordu. Beni bir köseye sıkıştırdı ve "sen nasil jennieyi üzersin." Bunu demesi beni çok sinirlendirmişti. "Evet, ben kimim ki. Tabii sen jennienin sevgilisi olarak..." "bir dakika bir dakika ne! Sen az once sevgili mi dedin? Sana inanmıyorum sen bizi sevgili mi sanıyorsun. Çocuk gibi düsünüyorsun. Biz kuzeniz. Hatta kuzenden öte biz kardeş sayılirız." Hakliydı. Hemde çok aşk gözümü kör etmişti. "Peki o gün ona verdigin yüzük?" Gülümsedi ve " sen salaksın. O bir dramaydı. Biraz daha bekleyip konusmaların devamıni dinleseydin aslinda o yüzüğün sana ait olduğunu anlardın." Dedi ve elindeki kutuyu bana fırlattı. Sonra oda uzaklaştı. Haklıydı. Ben tam bir salaktım. Bunu nasıl düsünebilirdim ki. Ben böyle düsuncelerle ilerlerken kendimi, jungkookla beraber sadece üzüldüğümüzde ve canımız sıkıldığinda geldigimiz evin önünde buldum. Izceti girdiģimde karsimda bir adam vardı. Arkası dönüktü. Kimdi bu adam ve bizim burayi nerden biliyordu. Tam kafasına sert bir cisimle vuracaktım ki adam arkasıni döndü ve bu kisinin jungkook olduğunu anladım. Bu aralar cok salak şeyler düsünuyordum. Kesin izlediğim filmler yuzümden. "Senin burda ne işin var?" Dedik ikimizde aynı anda. Tabi ben jungkootan önce dogduğum için ilk ben başlayacaktım. Tam baslayacaktim ki yine ayni anda söze basladık. "Aaahh jungkook! Ben senden büyük olduğum icin ilk benim başlamam lazımdı!" Bana şaşkın şaşkin baktiktan sonra "hic değişmeyeceksin degilmi hyung. Tamam sen başla." "Jungkook hani ben sana sormustum ya sevdigin bir kızı nasıl kendine ćekersin diye. Sende kıskandırarak demistin ya. İste senin dedigin ters tepki yaptı." "Ilk once sormalıydim. Kim bu kiz?" "Bak biraz sinirlenebilirsin ama o kişi... jennie." Şuan yuzünde, ayni ortamda genç bir kiz ve kizın yaşlarinda bir oglan görünce sırıtan koca karılar gibi bir ifade vardı. "Ahh hyung. Baştan söyleseydin ya. Benim kardeşim anormal bir insan oldugu icin tabi ters tepki yapacak.(o zaman bizde anormal bir insanız.) Ikimizde susmuştuk. Sonra "peki bunu nasıl düzeltebilirim?" Dedim. Biraz düsîndükten sonra "ona dürüst bir şekilde olanlari ve duygularini açıklarsan ve oda sana karsı birşeyler hissediyorsa tabi olur." "Peki senin neyin var?" "Boşver. Ben sana sonra anlatırım." Yine sessizlik olmuştu. Bu sefer sessizliği jungkook bozdu ve "senin canin çok sıkkın. Bence bir bara gitmeliyiz." Kafami onaylar tarzda salladım ve yola cıktık.

Jennie den
Tae beni eve biraktıktan biraz sonra yoongi hyung gelmişti. Demekki onu tae çagırmış. Ben ise daha hala ağliyordum.

1 saat sonra
Daha hala aglıyordum . Neden bu kadar agladıģimi bilmiyordum. Ben güçlu bir kızdım. Ama içimden birses beni daha hala aģlamaya teşvik ediyordu. Bende agliuordum. "LAN SUS ARTIK! BAŞIM ŞİŞTİ! UYUYAMIYORUM! YETER 1 SAATTİR AGLIYORSUN AMA!" Diye bagırdı hyung. Ben ise ağlamayı birakmış. Kizarık gözlerle ona bakıyordum. Birden içeriye savaşa gidiyormuş gibi kızlar girdi. Işte benim kahramanlarım. Onlarla beraber odama çıktık. Zorla olanları anlattırdılar. Sonra rose "bence bara gidelim. Nasıl fikir?" Hepimiz olur ablamında kafamızı salladıktan sonra herkes odalarına gitti. Eee tabi guzel giyinmemiz lazım. Uzun bir beklemeden sonra sonunda odalarından ciktilar.

Rose

Jisoo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jisoo

Jisoo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mira

Ve tam lisaya baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve tam lisaya baktım. Yuh lisa bu ne.

"Nasıl olmusum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Nasıl olmusum." Rose benden önce davranıp "lisa bulundugumuz yerde erkekde olacak unutma." "Hıh ne olmus yani. Hadi siz beni bosverinde jennie! Bu halin ne insan birazcık olsun şaşali giyinmezmi bu ne uzerine baktım, normal

 Hadi siz beni bosverinde jennie! Bu halin ne insan birazcık olsun şaşali giyinmezmi bu ne uzerine baktım, normal

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Amaaaan bosverin hadi gidelim."

Jiminden
Vardığimızda hemen bir masaya geçtik. Siparişlerimizi verdikten sonra hic konusmadık. Dans edenlere baktıgımda befesim kesilmişti. Jennie ve bir adam dans ediyorlardı. Ben hic dururmuyum. Ilk önce adama dalmadan jennieyi yanıma çektim. Sonra tam adma dalacaktım ki jennie diye gordüğüm kız onüme geçti. Neler oluyor burda. Ama ama... bu jennie degil. Tam başka bir kizıda jennie olarak gorüp gidiyordum ki biri yakamdan tutup cekti. Sonra farkettim jungkook olduģunu. "Hyung! Ne yapıyorsun sen! Rezil oluyorsun." Gulumsedim ve "pardon ama kime rezil olduk. Benim kim oldugumu bilmeyen varmı burda." "hayır yok ama..." diyerek kafami cevirdi ve girdüğüm kişi karsisında kanim dondu. Bu gerçekten jennieyidi. Bakısından anlamıştim. Bana olümcül bakışlarını yolluyordu. Sonra farkettim arkasındaki 4 çift olümcül bakan gozü. Sonra kalkıl gittiler. Bunlar olurken biz içkilerimizi içip oturuyorduk.

Gencler biliyorum bu bolum kısa oldu ama yapacak birsey yok üzgünüm. Yeni gelecek bolüm sezon finali olacak. Merak etmeyin sadece 1.5 aylik. Sizleri çok seviyorum.😍😍😍

Yorum ve voteee

Bye bye♡

TESADÜFEN AŞK /JENMİN//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin