Sınıfın kapı tarafında en son sırada birileri oturuyordu. Bunlar bay jimin... amaaan ne bay jimini okuldayız, jimin ve jungkook. Ama bu nasıl olur. Jimin bizden bir yaş büyük değilmiydi? Ben onlara bakarken beni farketmiş olacaklar ki jungkook " jennie gelsene" dedi. Ben şaşkınlığımı daha fazla ele vermeden boş bulduğum bir sıraya geçtim. Acaba yanımda kim oturuyordu. Ben çantamı koyup jungkook ve jimin ikilisinin yanına gittim. Jungkook tam birşeyler diyecekken ben önce davranıp"jungkook seninle biraz konuşabilirmiyiz" dedim. Jungkook ayağa kalkmış bana doğtu gelirken jimin jungkookun elinden tuttu ve" jennie biz burda jungkookla konuşuyoruz. Ben konuşmamız bitti jungkooku götürebilirsin dedim mi?" Bu neydi şimdi. Ne sanıyor bu kendini okulun padişahı mı "senden izin almamı gerektiren birşey yok. Kardeşimle konuşurke senden izin alacak değilim. Hem sen kim oluyorsun ki kardeşimle konuşmama engel oluyor..." sözümü yine tamamlayamadım ve yine sözümü kesen jungkook oldu. "Hadi jennie niz dısarıda konuşalım" bende bunun ardından birşey diyemeden gittik. "Jungkook bu ne şimdi bana jiminin bu okulda olduğunu neden söylemedin. Bilseydim kaydımı başka bir okula alırdım. Bide üstüne üstlük aynı sınıftayız başka sınıfmı kalmadı. Hem bu arada bizim bir alt sınıfta olmamız gerek değilmi bu senin başının altından çıktı değilmi." Jungkook şaşırmış bir şekilde"jennie sakin ol birincisi evet bir üst sınıfta olmamız benim başımın altından çıktı ama sadece ikimiz değil rose lisa ve jisoo da bir üst sınıftalar. Seni bu sınıfa aldırmamın nedeni ise kızlar bu sınıf..." sözünü kesen ben olmak çok isterdim ama bunu yapan kişi lisaydı"eve jungkook haklı bizde bu sınıftayız ve biz istedik senin bu sınıfta olmanı." Ben kızları görünce onların üzerine atladım ve ardından sınıfa geçtik. Şansa gel yanına oturduğum kişi jisoo ve önümüzde ise lisa ve rose oturuyor. Biz koyu sohbete dalmışken içeri hoca girdi. Kimse ayağa kalkmamıstı ben hariç. Kimsenin kalkmadığını görünce bende oturdum. Öğretmen benim yeni olduğumu farkedince" kızım bize kendini tanıtmak istermisin?" Bende ayağa kalkıp"adım jennie kim, jungkookun ikiziyim. Ben dil öğrenmek amaçlı bazı ülkeleri gezdiğim için burada değildim." Ben daha devam etmeden hoca" hangi dilleri öğrendin bayan jennie?" " almanca ingilizce rusça ve türkçe " "bize almanca bir cüml söylermisin."ıch hoffe, das ist leichd zu lesen" "umarım bu okula alışırım."hoca teşekkür etti bende yerime oturdum. Ders tarihmiş offf ama ben bu dersi hiç sevmemki. zorda olsa dinlemeye çalıstım. O gecmeyen ders saatı bittiğinde kendimi zorlu bir savaşı kazanmış gibi hissettim. Ben kızlarla tam dışarı çıkacakken arkamdan tanıdık bir ses " jennie derste galiba havalanmaya çalıştın bana bu numaraları yutturamazsın. Öğrenmişsin birkaç kelime onları sınıfın ortasında söylüyorsun. Havalanayım derken iyice yere batıyorsun REZİL" jiminin bunu demesi karşılığında jungkook ve kızlar gatiç hepsi gülmeye başladı. Çünkü onlar biliyorlardı nasıl emek verdiğimi. Jimin şuan haddini çok gazla aştın. "Jimin biliyormusun asıl bilip bilmeden sallaya sallaya konuştuğun için asıl sen REZILSIN"bunu dememle herkes sustu. Jimin şok olnuştu. Ben onu kolundan tutup götürürken bile karşı koyamıyordu. Çünkü cidden beni çok sinirlendirmişti. Sessiz bir yere geldiğimizde konuşmaya başladım" jimin benim en sinir olduğum şey emeklerimin yalanlanması. Sen bunun en büyüklerinden birinin yaptın. Sen bilmiyorsunki benim eğlenip gezip tozmam gereken vaktimi 5 6 senemin hiç bir işe yaramayacağını bildiğim halde dil eğitimi almak için hic eğlnmeden,sıkı bir eğitim içinde yaşadığımı bilmiyorsun." Şuan bana donuk donuk bakıyordu"ne bakıyosun konuşsana! Hadi konuş! Sınıfra beni rezil etmeye çalışırken iyi konuşuyodun noldu! Noldu! Sen bilmiyorsun ki benim bunlatı sadece babam istediği için yaptığımı! Bilmiyorsun ki benim sadece babamın bana söylemesiyle yapmak zorunda kaldım yoksa..." bunları söylerken hep bağırarak söylüyordum ama son söylediğimle sesim bıraz daha kısık ve boğuktu. "Neyse, ben yıllarca çabalamamın sebebi babamın bana kızım demesıydi. Ama ne oldu, ben bitirdim ve geldim babama baba sen istedin diye öğrendim ve geldim dedim. O ise bana SALAK, ben seni görmemek için uzaklaştırdım , belki unuturda gelmezsin diye dedi. Ben ondan bana hediyeler partiler yapmasını istememiştim sadece aferin KIZIM demesini istemiştim. Ama sen bunların hiçbirini bilmiyorsun park jimin. Ama bunları yaşadım diye üzgünmüyüm ASLA. dedim. Jimin bana değil etrafa bakıyordu. Acaba ne vardı. Arkamı döndüm ve okulun neredeyse hepsi meğerse bizi izliyorlarmış. Ben arkami dönüp gittiğimde jimine " nasıl böyle bilmeden konuşursu" kızı ne kadar üzdün farkındamısın" gibi sesler geliyordu. Bunları duyunca yüzümde bir gülümseme oluştu. Onu rezil etmiştim. Kızların yanına vardığımda zil çalmıstı bile... son dersin bitiş zili çaldıgında ben çantamı daha toplamamıştım. Jungkook ve kızlar vanıma geldiler bana"jennie zil çaldı eve go lama zili sen neden hala hazır değilsin. " ben ise daha hala yavaş yavaş hazırlanırken birden lisq çantayı elimden aldı kitapları çantama tepiştirdi. Rose rose jisoo beni kollarımdan tutup götürüyolardı. Etrafa baktım jungkook yoktu bu çocuk nereye kayboldu yine. Ben kızlardan bir çırpida kurtulup sordum"kızlar jungkook nerede?" Kızlar bana salak salak baktılar sonra rose"jennie sen iyimisin bir doktora görün istiyorsan"ardından jisoo" gerçekten jungkookun dediklerini duymadınmı?" Lisa daha konuşmadan ben" lisa sen bari söyle ne oldu" lisa"jennie,jungkoom dediki ben bugün jiminlerle olucam yani eve gelmicem sen de kızlarla kal ben gidiyorum dedi." Ben ise"anladım, merak etmeyin bişeyim yok sadece derste uyumuştum daha uyku sersemi olduğumdan duymamısım. Ee ne duruyoruz. Hadi gezelim biz alısveriş, yemek sohbet falan derken eve vardık. Bir güzel mısır patlattık... diyemicem ben patlatmadım kızlar patlattı. Ben sadece hazır olanları kaseye koydum. Lisada o ara bize komik bir film buluyordu. Biz oturup film izlerken kahkahalara boğuluyorduk ve filmin sonuna doğru hepimiz uyuyakalmışız çünkü saat 3 gibiydi.
Jungkook dan
Beni aşağida bekleyen bir adet sinir küpü jimin görmek çok şaşırtmamıştı. Iki dakidaya gelirim demiştim ama on dakika olmuştu. Ben açıklama yaptıktan sonra arabaya bindik sonra jiminlerin evinin önünde durduk. İcerisi temizdi. Bahse girerimki temizlikçi daha yeni çıkmış. Biz macera ve cinsel icerikli film izledikten sonra jimin bana bir soru sordu" jungkook kardeşin jennie beni cidden çok sinir etti izin verirsen hem bizim okulun kurallarından olan dövüş kuralını uygulasam olurmu." Buda nereden çıkmıştı ama kulağa hoş geliyor bende"olur ama işin içine beni sokma" oda olur anlamında kafasını salladi ve sonra odalarımıza çekilip uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜFEN AŞK /JENMİN//
ChickLitartık yeter!! neden sade bir yaşam isterken aksiyon yaşanır. bu benim galiba kaderim