7. bölüm

779 53 6
                                    

Jimin den
Bu kıza neler oluyor anlamıyorum. Biz jungkookla konuşurken yukarıdan jennie ve yanındaki pislik geldi. Yaa noluyo bana banane belki sevgilisi. Jennie aşağıya intikam sırıtışıyla "şimdi luhan kiminle yatacsk o zaman jungkookun fobisi var geriye bir ben kalıyorum. Benim içim sorun yok. hadi gel luhan yukarı çıkalım." Ben istemsiz bir şekilde "hayır! Olmaz benim odamda yatabilir." Ikiside saşırmıştı. Ben az önce ne demiştim. Offf ne oluyor bana.

Jennie den
Bu neydi ama şimdi. Bu bu cok hoş. O siyah sacları, saşkın yüz tipi, koyu renk gözleri. Kendine gel jennie sen ondan nefret ediyorsun. Asla onu sevemezsin. Neyse ben odama geri çıktım ve ...
Gerisi yok uyumuşum. Sabah kalktığımda heryerim tutulmuştu. Hava çok sıcak olduğundan terlemişim. Hemen duşa girip üstüme birşeyler giydim.

Bunlarla aşagı indim bugün kahvaltı yapmadan okula gitmek istiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunlarla aşagı indim bugün kahvaltı yapmadan okula gitmek istiyordum. Sessiz adımlarla aşağı inip evden dışarıya çıktım. Ve dısarıda beni bekleyen luhanı gormek beni biraz olsun şaşırtmıştı ne yani bu kadar erken mi. Benim için sorun yok. Ne kadar erken o kadar iyi. Hemen yanağına bir buse kondurup arabanın yan koltuğuna oturdum. Luhan da sürücü koltuğuna.okula vardığımızda kendimi biraz tuhaf hissetmiştim. Acaba dünki performansımdan sonra acaba ne olacak.kapıyı luhan acmıştı ve dışarı çıktığımızda herkesin gözü bizdeydi. Jimin ve jungkook da dahil. Jungkook yanımıza geldi ve "oooo bakıyorum baya iyi ikili olmuşsunuz." Acaba beni delirtmekmi istiyor "ne alakası var. Ah doğru ya nasıl düsünemedim.sen ikizini önemsemeyen biri olarak ne beraber gidersin nede onun hakkında birşeyi olumlu düşünürsün." "Ne yani ben götürmediysem kendin gelirsin diye düsünmüştüm." " haa bide şu vardı. Daha dün ikizinin bayıldığını bile umursamadan tekrar fenalaşabileceğini düşünemeyen bir ikizim var ama en azından bunları düşünen bir DOSTUM var." Bu dediğim onada mantıklı gelmiş olacak ki susup jiminin yanına geri döndü. Bu çocuk jiminde ne buluyor ki.ben luhan ile sınıfa çıktığımızda ise zil calmışti bende kızların yanına gittim.kızlar heyecan heyecanlı konuşuyorlardı. Bende yanlarına gidip "kizlar noldu" dememle "okulca tatile gidiyoruz." Dedi jisoo ve ücü birden güldüler. Bu guzel bir haber. Ben ne kadarda şanslıyım okulun son gunlerine doğru geldim ve eğlencelere de tam zamanında katılıyorum. "Peki ne zaman olacak" lisa"yarın!" Yarın mi yarın çok erken değilmi ben ne ara hazırlanacağım. Neyse bugün de okulda çok oyalanmam. Kızlara " o zaman yarın okulda buluşuyoruz." Onlar olumlu anlamda kafa salladılar. Ben birkaç kez daha okul gezi ve tatillerine gittiğim için nereye ve ne zaman gidileceğini biliyordum.
Zil çaldığinda luhanın yanina gittim ve "luhan sen tatile gelecekmisin?" Bana dogru dönüp "malesef gelemeyeceğim." "Ama... ama neden!" Bunu dememle ne diyeceğini bilememişti. Galiba onu zor durumda bırakmıştım bende "neyse boşver gelmiyorsan mutlaka önemli bir sebebi vardır. Rahat olabilirsin." Demiştim oda gülümseyip önüne döndü. Nedense jimin ve jungkook yoktu. Acaba nerdelerdi. Amaaan Kimin umrunda.

Üçüncü tenefüs zili caldığında ben eve gitmek için yola koyuldum. Yürüyerek gitmek istiyordum. Yürürken birden siyah siyah giyinmiş kapşonlu yarı maskeli bir adam bana çarptı ve elime bir kağıt tutuşturdu. Neydi bu şimdi. Ben kağıdı çöpe atıp yoluma devam ettim. Eve vardığımda ise çok işim olduğu aklıma geldi ve bavulumu hazırlamaya koyuldum. 1 hafta kalacaktık ama ben koca valuzin hepsini doldurmuştum herşeyin tam olduğundan emin olduktan sonra ise elime telefonu aldım ve biraz oyalandım 10 dakika sonra bir mesaj geldi. Yollayanın adi yazmıyordu

Bilinmeyen numara:
Kabul ediyormusun etmiyormusun?

Buda neydi şimdi. Neyi kabul ediyormuyum. Galiba okuldan birileri bana şaka yapıyor diye düsünüp yatağa uzandım. Ya şaka değilse...


Sizce bu bir saka mi yoksa gerçek mi gercekse o gizemli kişi kim???

Yorum ve vote atmayı unutmayın..

Bye bye♡

TESADÜFEN AŞK /JENMİN//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin