10. bölüm

744 56 6
                                    

Bu bölume ozel yeni bir karakterimiz gelecek. Oyi okumalar....

Jennie den
Eve vardığimda jungkook evdeydi. Bir sorun olduğunu anlamiştim. Yoksa bu saatte evde ne işi olurki. " jennie seni cok seviyorum bunu biliyorsun değil mi?" Bu ne demekti şimdi ne yani onu sevdigimi bilmiyormuydu. Hatta ben onu jiminden bile kiskaniyorum. Evet tuhaf gelebilir ama benden daha cok birlikteler ve daha çok iyi araları. "Evet biliyorum jungkook." "Ve senden hicbir zaman isteyerek ayrilmak istemeyeceğimi de biliyorsun. Yani eskiyi unutmus halde." " evet jungkook ne söyleyeceksin. Yeter cok merak ettim." Dibime kadar girdi ve bana sarıldı bir yandan da "jennie kisa sureligine de olsa ingiltere ye gitmem gerek. Babam oule istedi. Ama birdaha böyle birşey olmayacakmiş." Bunu demesiyle gözyaslarımı tutamadım ses cikarmadan agliyordum agladığımı belli etmek istemiyordum. Ama gomlegi ıslandıgindan "jennie agliyormusun sen. Sakın aglama tamam mi beni seviyorsan. Biliyorum senin için çok zor birşey ama lütfen sabret." Gozyaslarımi sildim ve "tamam aglamıyorum. Peki ne kadar kalacaksın?" "Bir ay kadar." "O zaman ben kizlarla mi kalacağım." Bunu dememin sebebi beni asla tek basıma birakamamasıdır. Hele o son olaydan sonra. "Seyyy. Jennie sana burşey daha demem lazım. Kızmar amerikaya gitmişler hani onların bir arkadaşı vardı senin sevmedigin. O rahatsizlanmíş onun yanina gitmisler. Sana benim soylememi istediler." Ya neden hersey ust üste gelirki bundan daha kötüsu olamazdı. "Jennie bu diyecegim hosuna gitmeye bilir ama jiminle kalacaksın." Ne!!! Ahh benim şom agzım. Bu şaka olmaliydı. Ama jungkook cok ciddiydi. Ben hicbirsey demek istemiyordum. Sadece susuyordum. "Jennie benim şimdi gitmem lazım." Ona son birkez daha sarılòp uğurladım. Ve kapiya dayanip aglamaya basladım...

Jungkook dan
2 saat once

Babam beni aramişti. Neden ki. Cevap verdim. "Oglum sana birsey demem lazım dediģimi sadece dinle. Hıcbirsey deme." Ne oluyordu acaba "iki saat sonra sana ingiltere ye gitmen icin ucaga binmen lazım. Nedenini sorma. Bir ay orda kalacaksın." Dedi ve kapattı. Bu neydi simdi. Kizlar yok ben yokum jennie ne yapacak. Ya yine o adam gelirse. Zaten o son olaydan sonra jimin ile jennie nin ararsinin iyi olmasını istiyordum umarim bu bir fırsattır. Biliyordum jennie kim olursa olsun kurtulabilir. Hatta işini bile halledebilir ama ya aksin birsey olursa. Bu ihtimali göze alarak ben yokken bile onu koruyabilecek birine ihtiyacim var ve en uygun kişi jimin. Bavulumu hazirladiktan sonra jimine mesaj attım eger ararsam kesin bana çok kızacagı için konuşup duracak.

Gönderile kişi: hyung
Hyung sana onemli birsey soylemem lazim ve bu diyecwgim şeyi itiraz etme hakkın yok. Ben ingiltereye gitmem lazım bir ay burda olmayacagim. Kizlar olmadıgı için jennieyle sen kalacaksın.

Telefonu hem kapattim ama bir suru mesaj atiyordu. Hiç bakamazdım.

Jennie den
Bu adam benden ne istiyor. Ven aglamayi birakmıs ne yapacagımı düşünuyordum ki zil caldi. Hemen göz yaslarımı silip gelene baktim.jimin. kapiyi actım iceriye çok rahat bir sekilde giriş yaptı. "Jungkook un dediklerini biliyorsun seninle bem kalacağım." "Biliyorum ama şunu da biliyorum benimle kalmak senin de istemediğin." Ben devam edip "seninle bir anlaşma yapalim. Jungkookun dedikelrini unut sen kendi yoluna ven kendi yoluma. Sorarsa iyi falan uydurursun birşeyler." Jimin ayağa kalkıp "aslinda bende sana bunu soylemek için gelmiştim ama galiba sorum yok." Dedi ve gitti.

Jimin den
Ben daha jennieye saka yapacaktim ama bu beni durduramaz bunu mutlaka yapacağim. Akşam olduğunda ben ywrimi almıs bekliyordum. Jennieye mesaj attim. Ama kendi telefonumdan degil.

Gonderilen: bayan inatci jennie
Hemen babanin ofisinde idari odaya git. Eger gelmezsen sevdiklerini kaybedersin.

Görüldü :01.30

Jennie den
Buda ne bilinmeyen bir numara bana babanin ofisine gel diyor. Gitmicektim. Ama sevdiklerini kaybedersin demesi... offf tamam gidiyorum tamam.

Vardıgimda merdivenlerden gitmek icin yöneldigimde kapalı oldugunu gördüm. O zaman asansorle gitmem lazimdi. Idari ofis 5. Kattaydi. Dah 4. Kattayken asansor durdu. Hayir... hayır... duramazsin lütfen durma. Cama vuruyordum bir yandanda bagırıyordum "IMDAAAT!! YARDIM EDIIIIN!!!" Kimse beni duymuyordu. Nefes alıs verişım azalıyòrdu. Burdan kurtulmam lazım.

Jimin den
Bu kız ne yapıyor böyle tamam korkmasi normalde. Deli gibi vuruyordu. Ve birden yara cöktu. Yoksa ona birşeyler mi oldu. Ve cantasından birşey arıyordu ama bulamıyordu. Tekrar ayağa kalkti ve halsiz bir şekilde vurmaya devam etti. Bence artik bu kadar yeterdi. Ama oda ne jennie ye birşeyler oluyor. Başı donuyordu herhalde. Hemen bulunduğu kata gelip asansorü calistirdim. Kapi acıldı. Koşarak jennie nin yanına gittim. Ve birden yere yıģıldı. Neler oluyordu. Sadece şaka yapmak istemiştim. "Jennie aç gòzlerini ać!!bak hiç komik deģil anliyormusun. Cabuk ac gözlerini." Ama hic ses yoktu. Ne yapacaktim. Direk aklima seokjin geldi. Doktor olduğu için bana yardım edebilirdi. "Jin! Yardım et jennie bayıldı. Lütfen benim evime gel." Taman dedi ve telefonu kapattım. Jennie yi kucağima aldim ve arabaya bindirdim direk kendi evime göturdum. Eve vardığımda onu koltuga yatırım. Benden biraz sonra ise jin geldi. Hemen jennie nin nabzına baktı. "Kalbi atıyor ama yavas neler oldu anlatirmisın?" " asansòrde kapalı kaldı ve sonra bayildı." "Peku cantasında birşey ariyormuydu?" Bende olumlu anlamda kafamı salladım. Jin ise " jennie de klostrofobi hastalığı var ondan olmusturm ama endiselenme bu ilaçlari kullanırsa iyi olur. Size iyi geceler ben gideyim artık. Onu ugurladım ne yani nite endişeleneyim ki sadece biraz garibime gitmişti. Demek klostrofobi hastaliği vardi. Jinin dedigi ilaci içirdim ve mutfaga gittim bira z oturmak istiyordum. Biraz zaman sonra arkamda bir golge belirdi. Baktım ki jennie kalkmiş. Hemen istemsizce ona sarildım. Sasırmıştı " üzgünüm jennie birdaha böyle birsey olmayacak."hicbirsey demiyordu. "Artik evime gidebilimiyim?" Bense aniden "hayir olmaz jungkook un odasinda kalacaksın.

Jennie den
Korkmuşa benziyordu. Bende dedigini ikiletmeden odama cıktım ve uyudum.

Yeni bolümü begendiniz mi? Iste bu bolume ozel karakteriniz...

Yorum ve voteeee...

B

ye bye♡

ye bye♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



TESADÜFEN AŞK /JENMİN//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin